Raskaaksi 2014

Voi, Myyh, miten kurjaa! :sad001 Voimia!
On se kyllä masentavaa kun ensin odotetaan sitä plussaa testiin ja sitten kun se tulee, ei kuitenkaan voi vielä luottaa siihen, että raskaus jatkuu loppuun saakka. Melkein voisi toivoa, että raskaus ilmoittaisi itsestään vasta siinä ensimmäisen kolmanneksen jälkeen ja siihen saakka oltaisiin autuaan tietämättömiä!

Gatusa: Sun jutut kuulostaa ihanan kesältä! Tekee melkein itsekin syösyä tuonne meidän pihalle möyrimään, vaikken mikään viherpeukalo olekaan. Meillä on kesälle suunnitteilla piharemonttia meidän pikkupihalle. Lähinnä tarkoitus laajentaa terassia ja nostaa kukkapenkki ylemmäksi rinteeseen laatikoihin. Edellinen asukas on jättänyt tänne tuollaisen kapean kaistaleen nurmea (juuri ja juuri ruohonleikkurin levyisen) niin ajateltiin se hävittää kokonaan. Jotenkin noin kapeasta pätkästä ei ole mitään iloa, joten harmia vaan sitten kun pitää ajella vähän väliä. Tuleepahan helppohoitoinen piha. Tosin pienen omenapuun voisin tuohon kulmalle ottaa kuitenkin. Ja ruukkuihin jotain kivaa kasvamaan.

Onnittelut viivojen vahvistumisesta (tai viikkojen noususta digeihin) ainakin Iinekselle ja Satsalle! Olikohan muitakin? Onnittelut joka tapauksessa!

on: Kp 27/28-33. Mahaa juilii menkkamaisesti. Mutta ei minulla kyllä koskaan ole ollut menkkakipuja ennakkoon. Aina alkanut vuotokin samalla jos on tehnyt kipeää. Tiedä sitten mitä tämä on. Vähän onneksi jo tässä aamun aikana hellitti, joten toimintakyky on tallella. Ja ulkona paistaa aurinko, joten ihan hyvä päivä ainakin vielä toistaiseksi!
 
jaksamisia Myyh :Heartred

lucky87 minkä pituinen kierto sulla on?mikä fiilis? Mie oon ihan ulapalla et mikä vois olla pituus..nytt on ollu pari päivää ovisoireita.en oo kyl testannu kun käytin testit loppuun viime viikolla.tää on siis eka kierto imetyksen loputtua.
 
Voi Myyh, suuret pahoittelut sinulle ja miehellesi :sad001 Tuli todella paha mieli puolestasi. Koittakaa jaksaa :hug013Muistako oikein, että teillä oli juuri alkamassa hoitosuunnitelmat? Tällä hetkellä mikään ei lohduta, mutta sitten kun elämä alkaa taas voittaa, niin on kuitenkin hienoa että tulit luomusti raskaaksi. Keskenmenon jälkeen moni tulee uudestaan raskaaksi nopeasti, teilläkin voi pysyvä plussa tulla jo seuraavasta kierrosta, kun kroppasi on jo totutellut olemaan raskaana. Toivon sydämestäni, että näin käy teille :Heartbigred

On: niinhän mä sanoin että en panikoi oireiden puuttumista. Juu enpä :sad001 Nyt iski kauhea paniikki, kun MITÄÄN oiretta ei ole. Siis ei mitään, ei tunnu yhtään siltä että olisi raskaana. Ja kun kaikilla muilla näyttäisi jo olevan pahoinvointia sun muuta, niin heti alkaa epäilyttää että onko tää nyt joku tuulimuna tms :sad001 Voi vitsit et harmittaa, kun en oo edellisissä raskauksissa pitäny mitään päiväkirjaa, että vois katsoa koska silloin on esim. pahoinvointi alkanut... Ostan huomenna taas testin ja katon miltä viivat näyttää. Enpä olis kovin äkkiä uskonut, että alan toivomaan pahoinvointia.... :sad001
 
ei voi olla totta myyh iha kauheeta, jaksamista teille. toi on niin väärin.

aida puutarhanhoito on kivaa ja etenki ku saa sitte nähä tuloksen :)

pampero ei se oireettomuus tarkota että jokin on vialla eikä oireellisuus takaa onnnistunutta raskautta. kyllä tulevien viikkojen aikana ehtii tulla oireita älä ole huolissas.
 
Kiitos kaikille! Onneksi tää palsta on olemassa ja tänne voi kirjoitaa kaikesta. Saa tukea iloissa mutta myös näissä ikävissä asioissa. Ën pysty puhumaan tästä ku miehen kanssa kun ei kenellekkään olla kerrottu edes sitä että yritetään. Kai se sitten oli merkki kun ne viivat vaan pysyi haileena toisessa testissä. Jotenkin vaan se digi anto uskoa niin kovasti. Ja mahakivutkin loppu siihen päivään ku digin tein. Ei mitään mikä olis varoittanut tästä.

Pampero; joo meillä on aika Väestöliittoon toukokuun lopussa. Soitan sinne ens viikolla ja kysyn suositteleeko ne käymään tarkistaan että on kunnolla tyhjentynyt. Pari vuotta sitten kun oli keskenmeno niin ei tyhjentynyt ittekseen kokonaan vaan piti lääkkeillä viedä loppuun saakka. Sitä yritän tässä ajatella että ainakin me nyt tultiin raskaaksi että edes merkki siitä että voin tulla raskaaksi. Onhan mulla tässä kierrossa juurikin hedelmöitymisajan jälkeen mennyt paljon vahvoja lääkkeitä. Oli se nukutus ja siihen päälle ne antibiootti kuurit. Tiedä sitten että onko niillä kaikilla jotain vaikutusta. No, pakko vaan yrittää kasata ittensä ja sisäistää että tämä nyt tällä kertaa oli tässä.
 
Kiitoksia vaan kaikille :) :Heartred

myyh: voi eiiiii!!! Olen niin pahoillani teidän puolesta :sad001 *maailman suurin halaus* Mä en voi kuvitellakkaan kuinka kauheaa tuo on. Voi kun osaisin sanoa jotakin lohduttavaa joka auttaisi. Mä yritän parhaani ja sanon,että paljon jaksamisia jatkoon ja tukekaa miehenne kanssa toisianne. Mä lähetän teille onnen enkeleitä jatkoon :angel5 Seuraava pysyy mukana varmasti!!

Sandy: Kyllä sä sen haluamasi viikko määrän siihen digiin saat :wink

lucky: kyllä se virkistää kun pääsee kaveriporukassa vähän tuulettuu vaikka selvinpäinkin :) nyt vaan kalenterista vapaa viikonloppu ja viihteelle :wink jaksaa taas kummasti.

Satsa: kiitos :p laskelmieni mukaan sillo keskiviikkona dpo 16 pitäs olla 4+2 et eikös sen pitäisi sitten näyttää 3+ tj :confused: oonko ihan väärässä. Pitääkö säikähtää jos se näyttääkin vaan 2-3??

lissufin: Nää oireet tulee ja menee aika lailla.. tänäänkään ei oo ollu mitään :grin Tissit on taas yhtä kipeet kuin oviksen aikoihin.

en rupea nyt hehkuttamaan mitään omaani tässä tilanteessa! Sanon vain että on kp 32/33-34? ja dpo 14 aamulla tehty apteekin oma testi ja mun mielestä se viiva ei ollu kyllä vahvistunut siitä dpo 12 testistä. Mutta kaikkein oudointa oli se,että hain tuon testin toisesta apteekista ja siinä on vihreä korkki ja erinlainen koppakin. Noh, kontrolliviiva oli ihan kauheen paksu verrattuna siihen sini korkillisen testin kontrolliviivan o_O Testiviiva tuli alle minuutissa ikkunaan,oli yhtä paksu kuin controlliviiva ja selvästi punainen,mutta vaaleampi se yhä oli...varmaan samoissa meni kuin dpo 12 väriä oli enemmän ala ja ylä-osassa mutta keskellä oli selvästi vaaleampi kohta. Ei varmaan haittaa,mutta jotenkin jäi vaivaamaan. Tässä ehtii tapahtua vielä vaikka mitä. Odotin jo yhtä vahvoja viivoja,mutta periaatteessa menkatkaan ei oo ees viel myöhässä. :grin Vähän itteänikin pelottaa kuinka käy.

Plussia kaikille!! :Heartred
 
Lucky: Mul on vähän sama tilanne kavereiden suhteen. Kaikki asuu kotipaikkakunnalla ja nyt ku ollaa asuttu 1.5 vuotta täällä maalla ainut ystävä jota nään on ukon isosisko joka käy kerran kk:ssa kylä sä. Ja siihen on tullu oma lisänsä ku se on kateus (on sinkku) tästä meijän vauvan yrittämisestä että sille ei kärsi puhuu mitään tai näyttää vaatteita mitä on tehny tulevalle pikkuselle. Jaksuja sulle :) mut onneks on tää meijä ryhmä saa iloita, surra ja purkaa huolia tänne.

Sandy:
Illalla tuli mieleen, että kun silloin marraskuussa raskauduin mekin olii vällyjen välissä 2 kertaa, plussan kohalla ja 2pvää sen jälkeen ja tärppäs.

Gatusa: Mä oottelen niitä sun kuvii niistä auringonkukista :grin Meil oli ruohosipulin lisäks lipstikka oli selvinny talven yli ja alkaa puskee lehtii o_O

Iines: Kyllä se viiva viel vahvistuu, ku ei sulla viel oo viikkojakaan ihan kamalasti. Muistaakseni mä hailakkaa viivaa sain viel ku oli viikon ollu menkat myöhässä. Iha rauhallisesti vaan vaikka kyl tiiän omasta kokemuksesta et sekin on vaikeaa.

Pampero: Kyllä niitä oireita viel tulloo ihan varmasti :)
On: Kp 11, minä kiireen vilkkaa herättyäni tein ovisliuska testin ja hoksin vasta hetkeä myöhemmin että ainiin eihä sitä aamupissasta voi tehä, tulee vääriä arvoja no tälläta se piirsi kuiteski liuskaan
 
Muokattu viimeksi:
http://aijaa.com/xYZD3p

Voihan tabletti sanon mää. Tää lähettää viestii ennen ku sen ees on ehtiny kirjoittaa loppuun. Niin siis nyt pidättelen pissaa 1h jos tekis digillä. Eile on pupuiltu, ja jalat katossa hetken mut sit ei polvi kestäny asentooo nii oli pakko ihan vaan tyyny pepun alle meiningillä. Eile kerättii pihakoivusta mahlaa. Onpas vitamiinejä :grin
 
Myyh:Olen niin pahoillani :Heartbigred Voimia jaksamiseen :Heartred Toivotaan että tuli kaikki itsekseen ulos,ettei tarvitse tyhjennellä..

Lissufin:Itse käytän cb:n digejä kun en oo hyvä noiden liuskojen kanssa..

Päivän kyselyä taasen;mitä vitamiinejä,lisäravinteita/homeopatiaa käyttää kukaan?
Itse:sinkki,kelp,seleeni/parapähkinät,E-,C-,D-,B-,multivitsku,foolihappo,karpalokapselit ja uutena tankkaan ceyloninkanelia...
Tiedä sitten kuinka fiksua mätätä kaikkea.. :oops:

On: Puskurit tuntuu omituisilta,ei turvonneet mutta jotain outoa.Kertovat varmaan tätin olevan jo kartalla. :sad001
 
iines ei kannata huolestua vaikka näyttäskin 2-3,noi hormonithan nousee tosi yksilöllisesti.No joo,ite panikoin kun näytti toiseen kertaan 1-2 ja seuraavana päivänä olikin sitten 2-3 :grin Viikon lopulla aattelin kokeilla(ja panikoida..) tuleeko 3+ :p
 
Diku: Mä käytin varmaan 6kk multitabsin raskaus plussaa nyt sitä vissii ei oo ees myynnissä, tai on mut eri nimellä ja siitä on poistettu maitohappo bakteeri. Nyt pidän pientä taukoo monivitamiineissä ku on kesä tulossa ja saa vitskuja helpommin ja ne on parempia, ainut mitä käytän on foolihappo. Joo mä varmistan digillä. Ei oo nii paljoo rahaa et aina käyttäis digii. Jos nyt ei tärppää nii oon miettiny sylkiovis testii. 40e ja pattereita vaihtamalla kuin uus taas :grin
 
Voimia myyh!

Kyllä sitä kannattaa iloita alusta asti vaikka kesken nyt menikin. Myöhemmin voikin harmittaa jos ei uskalla elää "täysillä" alusta asti ja kun noille ei voi itse mitään. Päinvastoin tuokin keskenmeno tarkoittaa vaan sitä, että te voitte saada lapsia ja nyt vaan tämä alku ei olisi kuitenkaan loppuun asti selvinnyt ja siksi luonto hoiti asian näin.
Raadollista, mutta näinhän se luonto toimii.

Surra saa menetystä ja pitääkin jos sille on tarvetta. Se puhdistaa ja antaa voimaa tulevaisuutta varten.

Toivottavasti muut joulukuiset pysyttekin siellä, ei me teitä tänne takaisin tarvita. Muuta ku kuulumisia kertomaan, tottakai.

Omaa napaa sitten. Kp ois 30/30 eli dpo 13-14 eikä yhtään kutkuta edes tehä testiä. Huomisaamuun siis ainaki odotan, ehkä jopa pidempään kun menkkoja mä tässä nyt enempi odotan.

Jos jotain oireita olikin mukamas plussaan viitaten, neki hävisi, joten turhapa tässä on hätäillä.
 
lissufin tänää istutettu orvokkeja ja köynnöskrassia ku haluan et se kasvaa tuon yhen pylvään ympärillä orvokit taas auringonkukkien eteen jotta saisi lisää väriä ja ns puistomaista ulkonäköä. lisäks annoin vettä ukon istuttamille hedelmille ja kurkulle. tuli sen verra kuuma ja väsy että nyt on tauon paikka. inshaAllah kaikki nousis maasta :)
 
Takaisin
Top