Raskaaksi 2014

pikaista on taas. nyt tais munis irrota. tuli sellanen haalen värinen ruskee klimppi pyyhkiessä. muuten ollu tänään aikaa kuivaa... eipä hyödynnetty. päivällä (kylläkin eka pissasta) testasin haaleamman nega viivan kuin eilen. varmaan nyt olis tullu vahva viiva ehkä... hyvä tietää et jotain tapahtuu ja millon tapahtuu harmittaa vaan ettei hyödynnetty. toivotaan että simpat olis ollu sitkeitä ja selviytynyt viime la/su välisestä yöstä ovikseen.

millon se munasolu muuten laskee ne simpat sisääsä ja hedelmöitys tapahtuu? onko se just tää ovis ku samalla irtoaa vai voiko se hedelmöittyä aikasemmin?

onko mulla ees teidän mielestä mahiksia niinku et kannattaako mun vaan odotella niitä menkkoja eikä mitään muuta?

sori avautuminen!!! :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos kaikille tsempeistä, olette korvaamattomia :love2 Parantaa omaa mieltä positiiviset ja iloiset ajatukset joita täältä saa lukea. Tämä on ainoa nettipalsta jonne kirjoittelen ja täältä saa kyllä niin paljon hyvää. Tietää että kävi miten kävi niin tänne voi kirjoittaa ja tukea löytyy. Kiitos kaikille, jokainen viesti lämmitää mieltä. Täällä menkkoja ei näy..

Bluerose; Teitkös pelkkiä puikkotestejä vai teitkö digillä missään vaiheessa? Vahvistuko sulla viiva vähitellen vai kerralla.
 
myyh suosittelen digiä sulle lämpimästi ni saat tietää kuinka pitkällä suunnillee olet, jos täällä ois myynnissä cb digi ni mä sellasen varmaa oisin kinunnu sen sijaa että tihrustan viivoja. nyt ootan vaa tiistaita että saan tietää miten käy.
 
tein liuskoja..siy puikkoja ja varmistin,digillä joka mietti ihan siiiika kauan..elkää ees kysykö kuin monts tein x)
 
Voi hemmetti, täällä varmaan ensimmäinen oire alkaa ilmoitella itsestään. Meinaan krooninen nälkä :sad001 Ihan karmasevaa, kun mikään ruoka ei auta tähän. Ja painonnousukin olisi kiva pitää kurissa. Lisäksi vanhasta muistista tiedän, että kohta tän kaveriksi tulee pahoinvointi.. :sick009
 
Onnea paljon kaikille plussanneille! :)

Pitää vähän kysellä, mulla on nyt kp 8 ja mietiskelin että koskahan kannattais alottaa se oviksen tikuttaminen? Pillerit jätin 6.4 eli mulla ei oo mitää hajua kierron pituudesta :D
Oon ihan unohtanu tän kaiken, onhan siitä nyt kuitenkin jo 2vuotta kun viimeks ovista tikutteli ym :D
 
Tosiaan melkoinen plussa-aalto on tavoittanut tämän ryhmän ja se on niin ihanaa/mahtavaa :). Hymyssä suin olen lukenut teidän postauksia, vaikka aalto ei ottanutkaan Jemmyliiniä mukaan. Tänään on kp1/28-29...
Omalla kohdalla IVF alkaa olla todellisuutta. Tiistaina soitto Väestöliitolle niin saadaan hoito alkuun.
 
tsemppiä hoitoihin jemmyliini inshaAllah saat plussan mahdollisimman pian :)

mimi jos jätit vasta pillerit niin ovista kannattaa alkaa tikutella aikalailla siellä kp 14 alkaen mahdollisesti. kierto saattaa alussa heitellä aikalailla joten älä ihmettele jos kierrot on outoja aluksi.
 
Onnea taas plussanneille! Eihän tässä tahdo enää muistaa ketä on onnitellut ja ketä ei kun tämmöinen tahti on uutisissa :)

Eipä tässä auta kun vielä toivoa parasta omasta pääsystä plussa-aaltoon. Jotenki vaan kallistuu enempi toiseen suuntaan oma olotila, ikävä kyllä.
Luppaatteko pitää tiukasti kiinni jos päästään kyytiin tai ottaa kopin kun pudotaan kovaa ja korkealta?
 
Mimi: Samat kiertopäivät :grin Kokeile aloittaa oviksen testaus kp10-12 tsemppiä oviksen testailuun

Jemmyliini: Onko sulta koskaan tutkittu endoa vai onko se pois suljettu? Isosti tsemppiä hoitoihin, kyllä sieltä plussa tulee :) :Heartred


Kaippa tuo on ihan ok, vaikka eilen otin tuon hiivalääkkeen. Pakko oli ottaa ku merkit oli nii selkeet et hiivaa pukkaa. Mulla ollu kaikkien vuotohäiriöiden ja endo epäillyn lisäks tosi ikävä vaiva, (onneks tääl saa tälläsistä puhuu) eli jalan nivusessa emättimen vieressä finni tai vesirakkula ja sen vieressä rasvapatti toissapäivänä saunan jälkeen laitoin siihen vauvaöljyy ja eilen sen hiivalääkkeen (en tiedä onko yhteyttä mut kummiski) oton jälkeen n.1h tunsin ku se kohta oli ihan kostea sieltä tuli kirkasta nestettä osittain myös ihan vähän veren sekaista, ei haise miltään. Mut juttu on siinä et sielt on siitä lähtien tullu koko ajan nestettä jos vähänki puristaa siitä kohin. :eek:o_O arvoitukseksi varmaan jää mikä on kysymyksessä
 
Dawwe: Lupaan :Heartred Ota oma aika toipumiseen. Mulla on vieläkin tammikuisen kkm jälkeen kun ollaan alettu yrittämään juuri ennen menkkoja paniikki iskenyt entä jos oonki raskaana ja se meneeki kesken. Vaikka se pitäisi järjellä aatella luonto korjaa ne yksilöt jotka ei ole terveitä. Sille vaan emme voi mitään. Voimahalit sulle :Heartred
 
dawwe tottakai ollaa tukena ja mukana kaikessa kuten tähänkin asti, oot yks perheestä, mehä ollaa ku perhettä käytännösottaen. minähä kerron ja tukeudun teihi kuin siskoihin joita minulle ei luonnossa ole koska olen ainoa lapsi :) ootte korvaamaton tuki mulle. yhtä pidetää sekä ylä että alamäissä eikös? :)

niin ja mimi sydämellisesti tervetuloa tänne :)

täällä tänää illan kunniaks iha uskomattomat kasvukivut taasen siis tuntuu et joku työntää alavatsan alarajaa vaan eteenpäin kokoajan ja liitokset sen ku löystyy, nyt ei ol onneks selkäkipui mitä oli joitai päiviä sitten.
 
ja piti laittaa sulle loora84: että mennään aika lailla samoissa, mulla tänään kp10/27-57 toivottavasti plussataan molemmat tästä kierrosta :)
 
Pahoittelut kp1:n kohdanneille :sad001 Uusi kierto ja uusi mahdollisuus on kuitenkin aina, siihen on hyvä tukeutua :)

Dawwe: Voi mielellään otettaisiin sinut mukaan plussanneisiin, kuten Lissufin myös ja muut :Heartred Menetys on varmasti muistissa vielä... Onneksi täältä saa myös tukea siihen, ja siihen itsekin luotan jos tällä kertaa kohtaammekin surun. Elämä kantaa aina kuitenkin :love2
 
Takaisin
Top