Työnimiä

Toi pöppönen :D mun äiti sano aina että mä menin sen "pöppöseen" kun se makas sohvalla kyljellään jalat koukussa ja könysin sinne jalkojen ja sohvan väliin sellaseen koloseen,eli pöppöseen :Heartred
 
Meillä alkavat olla jo apinoita nuo kaksi. Sen verran riehuvat mahassa. Mies puhuu välillä mahdollisesti tulevilla oikeilla etunimillä. Itse en vielä osaa.. :)
 
Meillä alkavat olla jo apinoita nuo kaksi. Sen verran riehuvat mahassa. Mies puhuu välillä mahdollisesti tulevilla oikeilla etunimillä. Itse en vielä osaa.. :)

Mä oon koittanut välttää puhumasta tulevilla nimillä, kun pelkään että sitten lipsauttaa sen jossain väärässä hetkessä. :D Mukula taitaa olla se, josta me eniten puhutaan.
 
Minä enimmäkseen puhunut vauvasta kunnes ukko alkoi käyttämään nimeä Jalmari :D Se tulee varmaan tuosta taaperosta kun hänen nimensä alkaa J:llä :)
 
Meil oli eka tikru, ja nykyään puhutaan vaan juniorists xxD ku ei oo tietoo tyttö vai poika nii juniori käy molemmille xD
 
Mäkin pelkään et lipsautin nimen niin puhtaan vauvasta....
 
Meillä oli aluksi toukka tai möykky, sitten se jossain vaiheessa vaihtui pajupuskaksi (:D), en muista minkä asian takia, mutta nyttemmin on ihan vain pojaksi kutsuttu :)
 
Meidän esikoinen oli möykky :) toinen oli rumpali, mutta nyt ei ole ollut mitään nimeä. Alkuun vauva, sitten neiti tai ihan nimellä. Kahdesta aikaisemmasta ei tosin tiedetty kumpi on tulossa..
 
Meillä on Papu :). Miespuolinen työkaveri kerto eilen, että he olivat kutsuneet vauvaa työnimellä Silakka :grin.
 
Meillä vaihtelee nykyään. Molemmat sanotaan milloin mitenki. On pikkukultaa, poitsua, tyyppiä, kaveria yms yms :)
 
Meiän äiti on sanonu koko ajan ituseksi, jotenki en oo tykänny siitä yhtään. Pari kertaa se ķuulosti ihan söpöltä, mut sit alko ärsyttää ja piti viime viikonloppuna jo ärähtää et puhu vaikka vauvasta, tää ei oo mikää peruna.
 
Toi pöppönen :D mun äiti sano aina että mä menin sen "pöppöseen" kun se makas sohvalla kyljellään jalat koukussa ja könysin sinne jalkojen ja sohvan väliin sellaseen koloseen,eli pöppöseen :Heartred
Mulla oli sama lempparipaikka, mutta en kyllä muista miksikäs sitä kutsuttiin - joku nimi silläkin oli..
 
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan? Olen näköjään alkanut kutsua tätä nyt perä-Pertaksi :shifty: Kun perätila näyttää olevan hänen juttunsa ja ko. tarjonta tekee loppuraskaudestakin "mielenkiintoisemman"
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top