----45+++++ kuumeiset

Thyroxin iltaisin? Onko se joku uusi neuvo kun yleensä käsketään ottaa aamulla.

Sen voi ottaa mihin aikaan päivästä vain, kunhan vatsa on tyhjä. Pienemmän aterian jälkeen pitää odottaa 2h, isomman vähintään 3h. Otin lääkkeen aamuisin lähes 9v, mutta viime aikoina arvot ovat heitelleet kovasti ja olo on ollut kehno. Kävin lääkärissä ja sydänfilmikin katsottiin sekä laaja verenkuva. Mitään näkyvää syytä ei löytynyt ja lääkäri pyysi kokeilemaan iltaottoa. En vaihda enää aamuun, oli niin paljon positiivista muutosta. Moni iltaisin ottava sanoo nukkuvansa paremmin ja minäkin huomasin saman asian itsessäni :happy:
 
Lambi sama täällä paitsi lampaanperä. Oon opettanut lapsille, ettei tarvitse olla kuumetta ollakseen sairas vaan jäädään kotiin. Mulla ei juuri koskaan nouse kuume ja olen ollut todella kipeä. Joten se on ajan saatossa hävinnyt. Niinkun vaakakin. Ei sitä tarvitse. Jos vaatteet alkaa kiristämään on vähennettävä herkkuja tai ostettava uudet.

Mulla ei ole mitään oireita niin epäilen hutikiertoa. Ei edes rinnat mistään kipeät.

Mulle ei myöskään juuri koskaan nouse kuume ja oon ollut todella kipeä kuitenkin.
 
Tänään dpo 17. Ylihuomenna virallinen testipäivä. Ehkä jo huomenna kuitenkin soitan Tayssiin sen mukaan, miltä testit näyttää. Juhannus voi kuitenkin vaikuttaa siellä niin, ettei tiedä miten saa lääkäriä puhelimen päähän, jos tarvis.

Ajattelisin ehkä itse mennä vasta ensi viikolla verikokeeseen, jos testit vielä silloin näyttää jotain. Sitten voisi seurata sen HcG:n tilannetta, käymällä uudestaankin.

Tällä hetkellä varmasti jotain on meneillään, koska en oo koskaan saanut muuten testeihin mitään. Vaikka näyttäisikin nyt jotain tosi alhaista HcG-arvoa tässä kohtaa, ei varmaan silti vielä uskaltaisi lopettaa tukilääkitystä. Kärvisteltävä siis vaan on, ulokkeet ristissä.
 
Helenan siivousinto kuulostaa hyvältä, sitä tarvittaisiin tännekin! :)

Hakeeko täällä joku juhannukseksi koivut ovenpieleen? Meillä oli lapsuudenkodissa isälle tosi tärkeä tapa ja ollaan koitettu jatkaa perinnettä. Joku vuosi on tosin jäänyt välistä. Josko nyt taas hakis.
 
Helenan siivousinto kuulostaa hyvältä, sitä tarvittaisiin tännekin! :)

Hakeeko täällä joku juhannukseksi koivut ovenpieleen? Meillä oli lapsuudenkodissa isälle tosi tärkeä tapa ja ollaan koitettu jatkaa perinnettä. Joku vuosi on tosin jäänyt välistä. Josko nyt taas hakis.

Mun appivanhemmat hakee koivut ovenpieleen, mut mun vanhemmat ei, vaikka molemmat pariskunnat asuvat samalla paikkakunnalla. Me ei oo tätä perinnettä otettu käyttöön vielä ainakaan :)

Tänään aloitin aikaisin: yläkerran käytävä, vessa ja lhh lattiat pesty sekä kissan oksut siivottu yhdeltä matolta :hilarious:
 
Eilen vietettiin ihana päivä miehen kanssa Suomenlinnassa. Ainoa, että mentiin julkisilla ja taas se hien lemu junassa:nailbiting:... Onneksi käytiin ostamassa saippuaa Lushista (mies kesti olla sisällä 2min) ja mun kädet tuoksui aika vahvasti vielä kotimatkalla. Siispä menin koko matkan kädet naamalla. Lähes joka kolmas ihminen HAISI hielle. Naurettiin, että ens kerralla sit taksilla. :yuck:
 
Meillä mies tekee keikkaa jussina ja mä meen varmaan lasten kans vanhempien mökille. Siellä isä on istuttanut jotkut puut oven pieleen mutta koivut ne ei ole. Mutta ei mahdu koivuja. Muistan exöllä olo tapana laittaa koivut terassin oven pieneen ja ihana tunnelma siittä aina tuli.
 
Muokattu viimeksi:
Tuo hienhaju julkisissa on aivan kauheeta, oli raskaana tai ei :yuck: Luojan kiitos minun ei tarvitse julkisilla kulkea ikinä, ei täältä korvesta edes pääse julkisilla kuin pari kertaa päivässä, ellei kävele tuonne kilometrien päähän ison tien varteen, siitä kai jokunen bussi kulkee, eri asia pysähtyvätkö sitten näiden seutukuntien pysäkeille kuinka.

Itsellä pettää dödö joskus, ja se on aivan karmeaa kun itse tajuaa haisevansa kilometrin päähän :confused: :bag: Vältän kyllä viimeiseen asti helteillä julkisilla paikoilla liikkumista, kun hikoilen nykyään viileämmissäkin lämpötiloissa aivan riittävästi. Joskus tosin on pakko lähteä isoille kylille, oli keli mikä vaan, viimeksi oli pojan lääkäri tosi lämpimänä päivänä kaupungissa, jossa asfaltti ja kaikki se betoni ja kivi oli jo lämmennyt tukahduttavaksi :sad001 Kyllä oli hikinen reissu, onneksi autossa on ilmastointi, niin sai edes ajomatkoille helpotusta.
 
Meillä juhannus ei ole mitenkään erityinen, tavallinen normaalia pidempi viikonloppu vain. Saatetaan käydä jossain jotakin kokkoa katselemassa, mutta siinä se. Syödään ihan normaalia viikonloppuruokaa mitä muulloinkin syödään, eikä laitella mitään koristeluita. Ollaan kyllä surkeita juhlijoita, joulunakin on vain jouluruoat, eikä mitään muuta joulua laiteta. Pitäisiköhän taaperon takia ensi jouluna jo jotain vähän laittaa :bag:
 
Olen yrittänyt pitää kiinni siitä juhannuskoivujen laitosta porraspieliin. Tulee ihana tunnelma siitä. Tosin tänäkin vuonna mies on töissä, niin kannattaakohan tuota paljon panostaa. En ole edes ketään kutsunut kylään. Eikun äiti on tulossa.:) Juhannussaunaan vihta olisi myös ihana tehdä. Kokkoa ei myöskään varmaan ole tulossa, kun mies pois. Kivasti silti näkyy meille vastarannalta niitä, kun järven rannalla asutaan.

Minä myös olen onnellinen, että asun niin korvessa, ettei paljon julkisilla tarvi liikkua. Viime talvena mulla oli pari kk niin pitkä matka, että kuljin Onnibussilla. Kärsin kovasti muiden haisemisesta siellä. Hiki ja parfyymi ottivat jo koville, mutta kaiken huippu, että yhtenä aamuna yksi mies kävi aamukakkosella siellä vessassa! Melkein kuolin. Haju levisi koko alakertaan.
 
Kosmoskukka mä pysyn mun teoriassa : omaa pahaa hajua ei haista. Pitäiskö siitä teidän mielestä sanoa esim kaverille? Voisiko jotenkin hienovaraisesti?
 
KaarinHa meillä sama juttu, -surkeita juhlijoita ollaan. Juhannuksena grillaillaan ja varmasti polskitaan paljussa ja tehdään saunaan vihta. Ei se kauheasti eroa tavallisista viikonlopuista.

Mulla on nykyään lämmön siedossa jotain vikaa. Pää kuumenee helposti, ja sitten kun se on kuuma niin ei meinaa jäähtyä millään. Olen aina ollut sellainen että muutun punaiseksi tomaatiksi joka jumpassa, mutta nyt tämä on pahentunut. Jos pää kuumenee niin tulee paha olo. Huomaan viihtyväni varjossa, mutta aina ei voi suoraan paistettakaan välttää. Hattu auttaa vähän, rajallisesti tosin. Tuntuu että hikoilenkin lähinnä päästäni.
 
Joo noi pesupähkinät on ihan kuraa!!! Ei kyllä puhdista. Tai mun nenä haistaa vaatteista sen "syvälian" edelleen.

Tosin en anna miehen treenivaitteita pestäväksi samaan koneeseen mun minkään vaatteiden kanssa. Vaikka on myrkkypesuainetta, mun kaikissa vaatteissa haisee se joku treenaus. Ei varsinainen hiki mutta joku niistä tarttuu.
 
Kosmoskukka mä pysyn mun teoriassa : omaa pahaa hajua ei haista. Pitäiskö siitä teidän mielestä sanoa esim kaverille? Voisiko jotenkin hienovaraisesti?
On mun mielestä tosi tulenarkaa mennä sanomaan. Oma mies tai lapset varmaan ainoat joille uskaltaa sanoa.
Tupakka tai hajuvesi ehkä olisivat ainoat sellaiset mistä uskaltaisi muuten mainita.:wtf: Nehän ovat ulkoisia tekijöitä, eivätkä niin henkilökohtaisia. Joku huuhteluainekin voi mielen pahoittaa, mikäli omasta mielestä vaatteet tuoksuvat aina ihanan puhtaille päälle puettaessa.o_O Lisäksi jotkut ihmiset vain haisevat ominaistuoksunansa.
 
Takaisin
Top