----45+++++ kuumeiset

Suski75 :) Bemfola piikit....

Tulin uteliaaksi....täytyisiköhän kysyä näitä Klinikalta.

Ovuloitko silloin siis normaalisti ilmankin?
 
Suski75 :) Bemfola piikit....

Tulin uteliaaksi....täytyisiköhän kysyä näitä Klinikalta.

Ovuloitko silloin siis normaalisti ilmankin?
En ovuloi kunnolla ilman lääkitystä, taustalla PCOS, siksi noita tarvittiin. Mutta siis Bemfola ei paranna solujen laatua.
 
Mies tosin eilen sanoi, että mitä väliä vaikka testit ei mitään näytäkään, kun totuus jokatapauksessa selviää kuukauden tai parin sisällä.

No mutta nythän voikin sitten ottaa ihan rauhallisesti.

(Haluaisin nähdä sen vauvakuumeilevan jolle parin kuukauden odottelu olisi ihan fine) :hilarious:
 
Minulle huoltoyhtiön putkimies osasi kertoa kylppärin vuotavaa putkea korjatessaan naapurin sinkkunaisen miessuhdekuviot kymmenen vuoden ajalta... vähän olin hämmentynyt. :wideyed:

Suski75 :)

Oliko hän ehkäpä ollut myös yksi...."näistä" miehistä:smiley-ashamed004?

Sinkkuna kymmenen vuotta....:rolleyes:
 
Plussaonnea alkaneeseen kiertoon! :hello2:hello2:hello2

Pernilla :) Samaa sinne ja kaikille muille myös!!

En muista koska olisin ollut näin "maissa" yrittämisen suhteen. Nyt on ikuisella optimistilla vaikeat ajat uskoa itseen, kortit on aika vähissä:smiley-ashamed004

Plussaa silti meille kaikille!!:cheers :cheers :cheers

Kp 2 (sadas inssi)
 
Mulla oli letrot ivf-kiertojen alussa ennen piikkeihin siirtymistä, ei juurikaan oireita. Synarelasta tuli järkyttävät vaihdevuosioireet ja itkuisuutta ym., joten letrot oli tässä suhteessa positiivinen ylläri!

Motto78 :) Tuli mieleen, että onko DHEA reseptillä vai ilman?

Ajatella, että olet raskaana luomusti. Niin superi onnenpotku:Heartpink hoitojen välissä.

Luuletko, että DHEA auttoi mahdollisesti?:rolleyes: Ainakin kuullostaisi siltä, että sillä oli positiivinen vaikutus sinulle.

Tuumailen vaan, että pitäisikö sitä kokeilla...
Hyvää odotuksen jatkoa!!:Heartbigred
 
Takaisin
Top