----45+++++ kuumeiset

Tähti, iso virtuaalihalaus. :Heartred

Välillä tekee ihan hyvää mennä syvissä vesissä kun siltä tuntuu, aina ei tarvitse olla optimisti.

Realisti kommentoi kuitenkin, että teillä on vielä toivoa. IVFssä soluja oli tosi monta, ja seuraavalla kerralla lääkekomboa voi säätää. Inssi on tärpännyt jo kerran, eli sekin on kultamunan osuessa kohdalle ihan toiveikas metodi.
 
Motto78 :) Tuli mieleen, että onko DHEA reseptillä vai ilman?

Ajatella, että olet raskaana luomusti. Niin superi onnenpotku:Heartpink hoitojen välissä.

Luuletko, että DHEA auttoi mahdollisesti?:rolleyes: Ainakin kuullostaisi siltä, että sillä oli positiivinen vaikutus sinulle.

Tuumailen vaan, että pitäisikö sitä kokeilla...
Hyvää odotuksen jatkoa!!:Heartbigred
DHEA on erikoisreseptitavaraa, yliopiston apteekki valmistaa sitä omiin apteekkeihinsa.

Kannattaa ehdottomasti kokeilla jos lääkäri antaa vihreää valoa, se taitaa olla ainoita valmisteita joilla on kliinisissä tutkimuksissa ollut vaikutuksia munasolureserviin ja munien laatuun. Oman raskauteni laadustahan ei ole takeita ennen kromosomitutkimuksia jos sinne asti päästään...

Huomasin ainakin sen, että sillä oli yleisoloon positiivinen vaikutus, vaikka hiukset rasvoittuikin nopeammin. :p
 
DHEA on erikoisreseptitavaraa, yliopiston apteekki valmistaa sitä omiin apteekkeihinsa.

Kannattaa ehdottomasti kokeilla jos lääkäri antaa vihreää valoa, se taitaa olla ainoita valmisteita joilla on kliinisissä tutkimuksissa ollut vaikutuksia munasolureserviin ja munien laatuun. Oman raskauden laadustahan ei ole takeita ennen kromosomitutkimuksia jos sinne asti päästään...

Huomasin ainakin sen, että sillä oli yleisoloon positiivinen vaikutus, vaikka hiukset rasvoittuikin nopeammin. :p

Motto78 :)

Kiitos vastauksesta.

Mitä tarkoittaa erikoisresepti vapaa? :rolleyes:

Missä kierron vaiheessa tätä otetaan?
 
Motto78 :)

Kiitos vastauksesta.

Mitä tarkoittaa erikoisresepti vapaa? :rolleyes:

Missä kierron vaiheessa tätä otetaan?
Erikoisreseptitavaraa, eli sitä saa reseptillä ja ainoastaan ko. ainetta valmistavista apteekeista. Tässä tapauksessa YA:ista. :)

Mulle annostus oli 3 tablettia päivässä, 2 aamulla ja 1 illalla, kuurin pituus 3 kk. Ilmeisesti suht tyypillinen annostus veteraanikuumeilijoille.
 
Tähti, iso virtuaalihalaus. :Heartred

Välillä tekee ihan hyvää mennä syvissä vesissä kun siltä tuntuu, aina ei tarvitse olla optimisti.

Realisti kommentoi kuitenkin, että teillä on vielä toivoa. IVFssä soluja oli tosi monta, ja seuraavalla kerralla lääkekomboa voi säätää. Inssi on tärpännyt jo kerran, eli sekin on kultamunan osuessa kohdalle ihan toiveikas metodi.

Motto78 :) Kiitos halauksesta.

Tuleva IVF on säädetyillä lääkkeillä.

Haluaisin onnistua ilman IVF:ää, sillä olen vähän varpaillani alkioiden pakastuksen ja sulatuksen suhteen, sekä kiinnittymisen onnistuminen myös arveluttaa. Piikkejäkään en rakasta.

Mutta joo, kiitokset ihan kaikesta informaatiosta!:gen053
 
Erikoisreseptitavaraa, eli sitä saa reseptillä ja ainoastaan ko. ainetta valmistavista apteekeista. Tässä tapauksessa YA:ista. :)

Mulle annostus oli 3 tablettia päivässä, 2 aamulla ja 1 illalla, kuurin pituus 3 kk. Ilmeisesti suht tyypillinen annostus veteraanikuumeilijoille.

Motto78 :) Voisiko tämän kuurin pyytää ihan koska vaan?

Klinikalla ei ole puhuttu mitään tästä aineesta, enkä tietäisi sen olemassaolosta ilman sinua.
 
Motto78 :) Voisiko tämän kuurin pyytää ihan koska vaan?

Klinikalla ei ole puhuttu mitään tästä aineesta, enkä tietäisi sen olemassaolosta ilman sinua.
Meille sitä tarjottiin hoitotauon alkaessa kun kyselin mitä sillä aikaa voisi itse tehdä asialle myo-inotisolin lisäksi.

DHEA oli mullekin suht uusi tuttavuus, olin kuullut siitä mainittavan mutten tiennyt tarkalleen mitä se oli. En tiedä kuinka yleisesti sitä tarjotaan, tai onko sen määräämiseen jotain erityisiä perusteita. Kannattaa ehdottomasti kysyä lääkäriltä! :)
 
Meille sitä tarjottiin hoitotauon alkaessa kun kyselin mitä sillä aikaa voisi itse tehdä asialle myo-inotisolin lisäksi.

DHEA oli mullekin suht uusi tuttavuus, olin kuullut siitä mainittavan mutten tiennyt tarkalleen mitä se oli. En tiedä kuinka yleisesti sitä tarjotaan, tai onko sen määräämiseen jotain erityisiä perusteita. Kannattaa ehdottomasti kysyä lääkäriltä! :)

Motto78 :) kiitokset selvennyksestä. Taidan pyytää sitä!

Mikäs sitten on Myo-Inotisolin?

Anteeksi liiasta kyselemisestä:angelic:
 
Motto78 :) kiitokset selvennyksestä. Mikäs sitten on Myo-Inotisolin?

Anteeksi liiasta kyselemisestä:angelic:
Kyselyikä on keski-ikäisenäkin hyvä asia :grin

Myo-inotisoli on yksi näistä reseptivapaista tukiaineista, joilla saattaa olla jotain vaikutusta muniksiin. Donaferty ja Inocaps taitaa olla yleisimpiä valmisteita.
 
Kyselyikä on keski-ikäisenäkin hyvä asia :grin

Myo-inotisoli on yksi näistä reseptivapaista tukiaineista, joilla saattaa olla jotain vaikutusta muniksiin. Donaferty ja Inocaps taitaa olla yleisimpiä valmisteita.

Motto78.....saa siis ihan joka apteekin hyllystä:rolleyes:

Kysymys vielä sinne, että otitko Ubiqinonia ollenkaan?
 
Motto78.....saa siis ihan joka apteekin hyllystä:rolleyes:

Kysymys vielä sinne, että otitko Ubiqinonia ollenkaan?
Ei varmaan ihan joka paikasta, itse tilasin nettiapteekista kun hyllyt oli fyysisessä apteekissa tyhjillään.

Ubiqinonia syötiin miehen kanssa molemmat n. kuukauden verran joskus 2017, olin löytänyt muka mahtidiilin Amazonin kautta tosi vahvasta valmisteesta. Vahvaa se olikin, mutta myös ihan järrrkyttävän pahan makuista (imeskelytabletti), ja ubiqinonin syönti jäi siihen :hungover:
 
Ei varmaan ihan joka paikasta, itse tilasin nettiapteekista kun hyllyt oli fyysisessä apteekissa tyhjillään.

Ubiqinonia syötiin miehen kanssa molemmat n. kuukauden verran joskus 2017, olin löytänyt muka mahtidiilin Amazonin kautta tosi vahvasta valmisteesta. Vahvaa se olikin, mutta myös ihan järrrkyttävän pahan makuista (imeskelytabletti), ja ubiqinonin syönti jäi siihen :hungover:

Motto78 :) Pahaa..:laughing021
Mutta Ubiqinon ei siis välttämättä tuo onnea...

On myös aika kovaa ainetta, että ei ainakaan edes kroppa kestä sitä:depressed:

Ekaa raskautta varten otin Ubiqibon 25mg/pv...tiedä sitten vaikuttiko.

Nyt annos 50mg/pv....ei vaan pysty.... mutta pienempää annoskokoa en nykyään löydä enää mistään:sad001
 
Motto78.....saa siis ihan joka apteekin hyllystä:rolleyes:

Donafertyä ei ole saatavissa ennen elokuuta, ellei ole sattumalta jossain apteekissa unohtunut hyllyyn. Tuote uudistuu jollain tavoin ja on siksi poissa markkinoilta.

Inocapsia saa tilattua netistä. Itse tykkään kyllä enemmän Donaferystä.
 
Mull olis Donafertyä varmaan joku 40pss. En pidä mausta (sokerivesi) niin ei tule käytettyä. Söin säntillisesti pari kk mutta kuten huomaatte täällä mä roikun edelleen. Eli ei se ihmeitä tee. :hungover:
 
Sivustaseuraajana taas kommentoin :) Donaferty ja Inofolic ovat jauheita jotka 1 pussi aamulla ja 1 pussi illalla veteen sekoitettuna juodaan. Ja Inocaps vastaava kapselina. Itse tilaan ebayn kautta vastaavaa valmistetta (Inofem) puolalaisesta apteekista. Saa eri nimellä eri maista ja samaa kamaa.

http://donaferty.fi/inositol.html
 
Kierto taitaa edelleenkin olla sekaisin kuin seinäkello. Viime kierto oli se ennätyslyhyt 15pv ja tiputteluakin oli sieltä kp7 asti koko ajan.

No nyt on kp8 ja bongasin äsken kunnon valkuaislimat vessassa käydessä. Sori jos ällöttää, mutta siis sellaista mitä voisi venyttää vaikka 5cm ilman katkeamista.:angelic:

Kysyisin, että voiko tuollaista olla muulloin, kuin ovikseen liittyen? Omasta mielestäni en ole koskaan huomannut kuin kerran kuussa, enkä aina silloinkaan. Ovistestit ei mulla toimi. Mutta onneksi huomenna on se Gyne näihin vuotohäiriöihin. Toivottavasti löytyisi ovulaatiomerkkejä, eikä vaihdevuodet. :smiley-angelic001
 
Muokattu viimeksi:
Kävin veritestissä illalla. Vastaukset on luettavissa huomisiltana tai torstaina aamupäivään mennessä. Voi luoja kuin jännittää, vaikka ei mitään syytä olis olipa vastaus kumpi vaan.
Kääk. Saankohan unta?
 
Takaisin
Top