----45+++++ kuumeiset

Hailuran pakko muuttua kun hormonit nousee :) jos raskaudesta kyse.
Itselläni oli varmasti kemiallinen kun viivat tuli mut ei vahvistunut ja sitten tuli vuoto.

Wheelchair :)
Niinpä... kumpa tulisi näistä pian nyt jompi kumpi...:confused005

Plussan tietty valitsen, jos itse saa valita:laughing002
 
Last edited by a moderator:
Tähti, mä opetan matemaattisia aineita. Jo kahdeksan vuotta opetusuraa takana.

Täällä on ihanan aktiivista keskustelua, sopii tällaisella tosi sosiaaliselle ihmiselle :D

Mulle on haikeaa ollut aina imetyksen lopettaminen eikä se muutenkaan ole
sujunut koskaan hyvin. Olen alusta lähtien joutunut antamaan myös pullosta
maitoa ja oma maidontuotanto on lakannut, kun vauva on ollut n. 5 kk ikäinen.
Olen kokenut huonoa äitiyttä asian takia, mutta minkäs tuolle mahtaa.
 
Tähti, mä opetan matemaattisia aineita. Jo kahdeksan vuotta opetusuraa takana.

Täällä on ihanan aktiivista keskustelua, sopii tällaisella tosi sosiaaliselle ihmiselle :D

Mulle on haikeaa ollut aina imetyksen lopettaminen eikä se muutenkaan ole
sujunut koskaan hyvin. Olen alusta lähtien joutunut antamaan myös pullosta
maitoa ja oma maidontuotanto on lakannut, kun vauva on ollut n. 5 kk ikäinen.
Olen kokenut huonoa äitiyttä asian takia, mutta minkäs tuolle mahtaa.

Helena80 :) Matemaattisten aineiden opettaminen on varmasti haastavaa. Älykköjen työtä :)

Älä koe huonoa Äitiyttä sen takia, aika varmasti kaikki joutuvat antamaan lisämaitoa :)

Toivotaan plussaa sinne pikaisesti!!:cheers
 
Helena80 :) Matemaattisten aineiden opettaminen on varmasti haastavaa. Älykköjen työtä :)

Älä koe huonoa Äitiyttä sen takia, aika varmasti kaikki joutuvat antamaan lisämaitoa :)

Toivotaan plussaa sinne pikaisesti!!:cheers
Ei äitiyttä mitata maidon laadulla mutta varmasti en ole maailman ainoa äiti, joka ei ole käyttänyt korviketta. Se ei minun kruunuani saa kiiltämään mutta on täysin normaalia sekin, että oma maito riittää koko ensimmäisen vuoden.
 
Tähti toi 18mm oli syksyllä ultrassa havaittu ja siitä eteenpäin kp 10-16 ei tullut ovisplussaa. Eli toi rakkula kuivui pois/oli tyhjä/jotain muuta mystistä. Mä uskon että kyllä se tikku näyttäisi jos olis ollut oikea ovis. Lääkäri ei usko kun hymynaamatestiin ja niin mäkin. No en näemmä siihenkään saa mitään niin kyllä joku häikkä on. Vaikka menkat tuleekin aika tarkkaan. Joillain ne tulee vaikka ovis ei onnistu.
Peppipupu, lääkäri aikoinaan totesi minulle, että säännöllinen kierto on merkki siitä, että ovis tapahtuu. Jos kierto venyy, ovis on saattanut jäädä väliin tai myöhästyä.

Vuosi sitten, kun aloittelin luomuyrittämistä, olin vielä ihan hukassa ovistestien kanssa. Hymynaamatesteilä (dual hormone) löytyi joskus. Nykyään testaan liuskatesteillä, koska ovat huomattavasti halvempia. Parhaaksi mittausajankohdaksi on muodostunut alkuilta heti töistä tulon jälkeen. Ennen testausta olen välttänyt useamman tunnin suurempien nestemäärien nauttimista. Tällä menetelmällä se vahvempi testiviiva on vihdoinkin löytynyt.
 
Pernilla :) Kaikki muutokset ottaa aikansa...
Valokuvista voipi ihastella kaikkea mennyttä.....

On ihmisiä, jotka eivät millään hyväksyisi sitä, että jokin muuttuu...jopa katkeroituvat sen vuoksi. Niin totta, kuin se onkin, niin elämä on vain jatkuvaa muutosta, mikään ei ole pysyvää.
Muutos on mahdollisuus.

Siinä mielessä imetyksen lopettamiseen ei minulla liity mitään katkeroitumista. Mainitsinkin, että lopettaminen mahdollisti uuden raskauden - alkoikin sitten heti ensimmäisestä kierrosta..
 
:greet025
Ketkä ovat r-testaamassa aamulla?:rolleyes:

Täällä maha hurjan turvoksissa, näyttää liian raskaanaolevalta. Ei voi piilotella, vaikka haluisi:oops:

Kaikki luulevat olevan raskaana, vaikken taida olla:oops: Mistä lie turvotus tulevan...?
Nälkä, nälkä, nälkä...

Jospa aamulla näkyisi vihdoin jotain muuta, kuin näitä jatkuvia hailuroita ja roskisplussia:puke_r :greet015
Näitä on näkynyt jo kohta pitkälti toista viikkoa.

Tsemppiä ja plussaa kaikille!!:gen014:gen014:gen014
 
Tähti, kuulostaa kyllä todella oudolta - jos viivat ei vahvistu, sulla on tosiaan voinut ollut ovuloimaton kierto, tai sitten keltarauhanen on innostunut sooloilemaan ilman raskautta; sen progesteroni voi siirtää menkkoja ja aiheuttaa turvotusta.

Mä olisin tossa vaiheeesa jo veritestissä tai klinikalla ultrassa, epävarmuus olisi ihan liikaa. :wideyed:
 
Tähti toi 18mm oli syksyllä ultrassa havaittu ja siitä eteenpäin kp 10-16 ei tullut ovisplussaa. Eli toi rakkula kuivui pois/oli tyhjä/jotain muuta mystistä. Mä uskon että kyllä se tikku näyttäisi jos olis ollut oikea ovis. Lääkäri ei usko kun hymynaamatestiin ja niin mäkin. No en näemmä siihenkään saa mitään niin kyllä joku häikkä on. Vaikka menkat tuleekin aika tarkkaan. Joillain ne tulee vaikka ovis ei onnistu.
Ollaan näköjään aika samiksia tän suhteen, mulla oli kierto ennen tätä ivf-yritystä ollut ovuloimaton. Testiviivat tasavahvoja kaksi kertaa kierron aikana. Suunnittelukäynnin ultrassa näkyi vanha keltarauhanen, joka oli ilmeisesti jäänyt edellisesta kierrosta, muttei merkkejä tuoreemmasta ovulaatiosta.

"Kiva" kun on kohtalotovereita :p
 
Motto tuliko sulla menkat silti ihan kellontarkkaan? Mä en tajua mun kroppaa. Tänään taas pelkkä ympyrä.
Uff, tylsää joutua arvuuttelemaan noiden kanssa!

Muistaakseni kierto ei poikennut merkittävästi, mulla pituus 26-28 päivää.

Täällä jännätään koska ja miten tämä kierto lähtee purkautumaan, munasarjoista on punktioitu/piikillä irrotettu kaksi solua kahden viikon aikana, mutta kaksien kasvatteluhormonien takia kummastakaan ei ole tullut normaalia keltarauhasta. Kohdun limakalvo on samasta syystä ihan hurjan paksu. Odotan innolla megamenkkoja. :dead:

Pitääkin muistaessani tilata lisää ovisliuskoja, jos vaikka pääsisi ovismetsälle ja luomuyritykseen piakkoin... #optimisti
 
Tähti, kuulostaa kyllä todella oudolta - jos viivat ei vahvistu, sulla on tosiaan voinut ollut ovuloimaton kierto, tai sitten keltarauhanen on innostunut sooloilemaan ilman raskautta; sen progesteroni voi siirtää menkkoja ja aiheuttaa turvotusta.

Mä olisin tossa vaiheeesa jo veritestissä tai klinikalla ultrassa, epävarmuus olisi ihan liikaa. :wideyed:

Motto78 :)
Piina jatkuu... samanlaisia roskishaamuja näkyy....

Ei kai näitä voi näkyä, ellei ole ovuloinut?

Voiko kova työtressi jarruuttaa kiinnittymistä?
 
Eiköhän mikä vaan ole mahdollista, vaikkakin monesti epätodennäköistä..
Olisko veritestissä pian aika käväistä tähti? Ehkäpä ennen sitä seuraavaa askelta olis hyvä tarkistaa tilanne? Onhan jännät paikat!
 
Motto78 :)
Piina jatkuu... samanlaisia roskishaamuja näkyy....

Ei kai näitä voi näkyä, ellei ole ovuloinut?

Voiko kova työtressi jarruuttaa kiinnittymistä?
Ikävä olla realisti mutta roskishaamu on roskishaamu, ei alkava plussa enää näin myöhäisillä päivillä. Veritesti on nopea tapa päästä piinasta ja klinikalta saat varmasti apuja ja tukea viimeiseen rutistukseen. Eikun kohti plussaa !!
 
Sanoisin, että jos kuukautiset ovat myöhässä eikä tikkuun tule muuta kuin roskisplussia, niin veritestiin. Teillä muuten menee se IVF:kin ohi, jos kuukautiset saavat ruveta vapaasti temppuilemaan. Lääkkeillä saa kuukautisetkin alkamaan, jos ne keksivät temppuilla.
 
Dpo6, tosi runsasta valkovuotoa ja tänään seassa pari viirua kirkasta verta :wacky: Taas näitä "ei ikinä ennen", mutta aiemmin ei ole tuhru ollut punaista, vaan rusehtavaa. Alkaako perinteinen mopo keulia, kyllä :grin

Tähden vinkistä eilen aloitettu KSM66. Ei niinkään hedelmällisyyteen, vaan stressin hallintaan ja yleisvireeseen. Koskakohan on vaikutuksia odotettavissa?
 
Tähti hiphop lääkäriin! Testi ja jos ei plussaa niin käynnistys niin pääsette uuteen.


Meillä on huomenna se IVF-hoitopalaveri, joten..... :)

Mutta luultavasti menkat on jumissa pattiutuneen työtilanteen takia...lisää irtisanoutui työkavereita...

Ja tämä yksi hullu tuotepäällikkö jäi psykologin käynnin jälkeen sairaslomalle. Sieltä hän lähettelee ilkeitä haukkuma sähköposteja mulle töihin, jotka on levitetty muillekkin, etenkin tj:lle....

Ei paljon varotus perseenalla ja psykologi häntä haittaa..
:smiley-angry019
 
Takaisin
Top