----45+++++ kuumeiset

Mitäs aamu kertoi tähdelle? Onhan piinaavaa. Paha olo iltaisin kuuluu itsellä pms oireisiin:yuck:
Toivottavasti kerkeätte kaikki suunnitellut hoidot läpi jos niin haluatte.
Sullako siis myös huhtikuussa syntymäpäivät? Näin äkkiseltään laskeskelisin?

Kyllähän kova ressi, tai vaikka se ovuloimsttomuus siirtää menkkoja. Toivotaan että syy olis nyt kuitenkin joku muu:dummy:..

Kukas muu testaa näillä näpyttimillä?
 
Mitäs aamu kertoi tähdelle? Onhan piinaavaa. Paha olo iltaisin kuuluu itsellä pms oireisiin:yuck:
Toivottavasti kerkeätte kaikki suunnitellut hoidot läpi jos niin haluatte.
Sullako siis myös huhtikuussa syntymäpäivät? Näin äkkiseltään laskeskelisin?

Kyllähän kova ressi, tai vaikka se ovuloimsttomuus siirtää menkkoja. Toivotaan että syy olis nyt kuitenkin joku muu:dummy:..

Kukas muu testaa näillä näpyttimillä?

Lambi :) Negaa....

Mulla ei ilman raskausyritystä pahaa oloa, eikä PMS oireita....

Kiitti Lambi.... :gen053

Taitaa tulla tosi kiire, että taidan varata ajan hoitopalaveriin tänään...ei taida ehtiä kahta kokonaista kiertoa...
 
Last edited by a moderator:
Hienoja uutisia Suskilta! Kiva kuulla :)
Tähdelle tsempit palsuun. Iso päätös.

Minä testaan perjantaina mikäli menkat ei ala. Flo ennusti lyhyttä kiertoa, kun ovis oli super aikaisin. Toiveet kyllä käytännössä nolla, -en usko että mikään muna ehti kypsyä noin aikaiselle irtoamispäivälle.
Työstän ja prosessoin ja teen surutyötäkin esikoisen imetyksen lopettamisesta. Luulenpa että mahdollisuudet kasvaisi jos lopetettaisiin ja kierto saavuttaisi jonkin säännöllisyyden.
 
Hienoja uutisia Suskilta! Kiva kuulla :)
Tähdelle tsempit palsuun. Iso päätös.

Minä testaan perjantaina mikäli menkat ei ala. Flo ennusti lyhyttä kiertoa, kun ovis oli super aikaisin. Toiveet kyllä käytännössä nolla, -en usko että mikään muna ehti kypsyä noin aikaiselle irtoamispäivälle.
Työstän ja prosessoin ja teen surutyötäkin esikoisen imetyksen lopettamisesta. Luulenpa että mahdollisuudet kasvaisi jos lopetettaisiin ja kierto saavuttaisi jonkin säännöllisyyden.
Tunnistan tän imetyksenlopetussurun. Itse ennen joulua lopetin juurikin samasta syystä. Mutta toivotaan että näillä mahdollistuisi uusi elämä paremmilla prosenteilla.
Me vaihdettiin imetyshetket pussailuun ja höpöttelyyn, se suun vapautuminen tuo onneksi uusia ihania juttuja:Heartred
Tsemppiä! Ootamme testiä..
 
Tulin just utrasta, ja yksikään kolmesta follista ei ollut lähtenyt kasvamaan... Hoidot siis tauolle hetkeksi. DHEA-resepti tuli, sitä sekä ubikinonia ja myo-inositolia kuurina kevään ajan. Seuraava käynti pitäisi varata huhtikuun lopulle.

Menkkoja ei ole back-to-back hoitojen takia ollut lähes kahdeksaan viikkoon, joten ihan hyvä saada antaa vuodon tulla.

Lääkäri otti puheeksi lahjamunasolut, koska omia ei näytä enää tulevan millään konstilla. Saa nähdä mitä mies tuumaa asiasta seuraavalla suunnittelukäynnillä. Tähän mennessä hän on tosiaan ollut sitä mieltä, että joko mennään mun soluilla tai jäädään kaksin.

Taas huomaa, että kyllä sitä realistikin osaa pettyä. Pidättelen itkua toimistolla, onneksi saman huoneen kollegat on lapsiperheellisiä ja siksi hiihtolomilla.
 
Suski, mahtavaa! Onnea! Joko nyt uskallat luottaa raskauden jatkumiseen ?

Tähti, hyvä päätös. Joko on palaveri varattuna ?
 
Ja samaan hengenvetoon voin sanoa että tuntuu pahalta puhua imetyksenlopettamisen tuomasta angstista kun joukossa on niitä jotka itkee tyhjää syliä:sad010
En osaa samaistua, mutta kirpaisee kyllä syvältä sympatiasta. 
 
Lääkäri otti puheeksi lahjamunasolut, koska omia ei näytä enää tulevan millään konstilla. Saa nähdä mitä mies tuumaa asiasta seuraavalla suunnittelukäynnillä. Tähän mennessä hän on tosiaan ollut sitä mieltä, että joko mennään mun soluilla tai jäädään kaksin.

Taas huomaa, että kyllä sitä realistikin osaa pettyä. Pidättelen itkua toimistolla, onneksi saman huoneen kollegat on lapsiperheellisiä ja siksi hiihtolomilla.
:pale Ei auta realismisyys tai sen puute näissä, paljon virtuaalivoimaa sulle:Heartred

Miehillä on kyllä välillä "kummia mielipiteitä" lapsiasioissa, mitä mieltä sä itse olet lahjasoluista?
 
:pale Ei auta realismisyys tai sen puute näissä, paljon virtuaalivoimaa sulle:Heartred

Miehillä on kyllä välillä "kummia mielipiteitä" lapsiasioissa, mitä mieltä sä itse olet lahjasoluista?
Mulla ei ole mitään lahjamunasoluja vastaan. Jos kannan lasta 9kk, uskoisin että se tuntuu ihan yhtä omalta kuin biologinen jälkeläinen.

Tiedostan myös miten rajallisesti geeneillä on loppupelissä vaikutusta siihen, millainen ihmisestä tulee. Ulkonäköä, harvoja vahvasti periytyviä sairauksia ja jotain perusluonteen juttuja lukuunottamatta ympäristöllä on paljon vahvempi vaikutus kuin mitä ennen on oletettu. Esim. sydän- ja verisuonitaudeissa ja monissa muissa sairauksissa "normaalien" riskigeenien vaikutus on nykytiedon valossa vain n. 10%, loput puhkeamisriskistä tulee elintavoista ja -ympäristöstä.
 
Kurja juttu Motto.
Lahjasolut olisi varmasti hyvä juttu! Toivottavasti pääsette miehen kanssa konsensukseen ja hoidoissa eteenpäin. *Lohdutusta ja rohkaisua!*
 
Motto iso halaus! Mä luulen että mulla sama edessä. Enää ei tule vaan soluja. Mut me ollaan päätetty mennä luomuna ainakin tämä vuosi ja sitten mennä lahjajonoon.
 
Lääkäri otti puheeksi lahjamunasolut, koska omia ei näytä enää tulevan millään konstilla. Saa nähdä mitä mies tuumaa asiasta seuraavalla suunnittelukäynnillä. Tähän mennessä hän on tosiaan ollut sitä mieltä, että joko mennään mun soluilla tai jäädään kaksin.

Olen pahoillani, ettei raskaus edennyt sinulla :sad001

Olen itse ainokaiseni saanut lahjamunasoluhoidolla, mieheni oli yllättävän positiivinen asian suhteen, kun selvisi, että omat soluni eivät enää toimineet! Hänellä on useampi lapsi itsellään aiemmista liitoista. Toivon todellakin, että miehesi ymmärtää asian tärkeyden ja osaisi työstää ajatuksiaan lahjamunasoluhoidon suuntaan.

Joka tapauksessa lahjasoluhoitoon pääsee vain psykologin tapaamisen jälkeen, joten ehkä miehesi pehmenisi ajatukselle, kun oikeasti tilanne on se, että vaihtoehtoina on lahjamunasoluhoito tai se, ettei lasta tulekaan. Toki miehet saattavat monesti ajatella asiaa aivan eri kantilta kuin naiset, joiltain miehiltä puuttuu isäksi tulemisen halu, tai se on hyvin heikko. Lapsihan olisi kuitenkin miehesi biologinen lapsi, vaikka munasolu ei olekaan sinun. Tuntuu hassulta, että miehesi on sitä vastaan, mutta silti jollain tasolla ymmärrän häntä.

Itse en miettinyt sekuntiakaan, kun jo myönnyin lahjamunasoluhoitoon. Miehenikin oli pienen miettimisen jälkeen halukas lähtemään siihen, jos minua itseäni ei häiritse se, ettei lapsi ole biologisesti minun omani. Ei häirinnyt silloin, eikä häiritse nytkään!

Seuraavassa viestissäsi mietit sitä, että tuntuuko lapsi omalta. Kyllä se minulla ainakin on tuntunut aivan siltä, kuin hän olisi täysin minun omani, rakastan häntä aivan yhtä paljon kuin se olisi minun biologinen lapseni! Ehkä rakastan enemmänkin juuri siksi, että hänet on niin sanotusti tekemällä tehty ja hän on mahdollistanut minun äitiyteni. Kyllä sillä on suuri merkitys, että kantaa lasta kohdussaan, silloin lapsen kanssa alkaa jo kasvaa ja muuttua äidiksi itsekin ja minulla ainakin hämärtyi mielestä se ajatus, että munasolu ei ole minun. Minulla odotusaika tosin oli yhtä pelkäämistä, että jokin menee pieleen, kun aiemmat yritykset olivat aina päättyneet keskenmenoon, ja lahjamunasoluistakin vain kaksi hedelmöittyi, toinen meni kesken ja vasta se vihonviimeinen onnistui. Olisin jäänyt lapsettomaksi, mikäli tuo viimeinen yritys ei olisi onnistunut. Ajattelin mielessäni, että ollaan sitten ainakin kokeiltu, ja hypättiin tuntemattomaan. Se on ollut kaiken murehtimisen ja kaikenlaisten muiden tunteiden vuoristoradan arvoista.

Paljon tsemppiä sinulle Motto, toivon todella, että pääsette asiassa molempia tyydyttävään ratkaisuun!
 
Voi Motto, virtuaalihalaus täältäkin!:Heartred

Se on ihan sama miten tässä asiassa kuvittelee itsensä psyykkaavansa ja hallitsevansa. Nää äitiyden ja pienen kaipuuseen liittyvät tunteet on kuin hyökyaalton kun ne lähtevät puskemaan pintaan. Jonkin aikaa voi onnistua pidättelemään, mutta purkautuminen on väistämätön. Ennemmin tai myöhemmin.

Lahjasoluhoito on upea mahdollisuus, niille joilla on varaa siihen lähteä. Tsemppiä asian pohdintaan.

Ihana, että Suski olet jo noin pitkällä ja kaikki ilmeisen hyvin. :happy:
 
Tulin just utrasta, ja yksikään kolmesta follista ei ollut lähtenyt kasvamaan... Hoidot siis tauolle hetkeksi. DHEA-resepti tuli, sitä sekä ubikinonia ja myo-inositolia kuurina kevään ajan. Seuraava käynti pitäisi varata huhtikuun lopulle.

Menkkoja ei ole back-to-back hoitojen takia ollut lähes kahdeksaan viikkoon, joten ihan hyvä saada antaa vuodon tulla.

Lääkäri otti puheeksi lahjamunasolut, koska omia ei näytä enää tulevan millään konstilla. Saa nähdä mitä mies tuumaa asiasta seuraavalla suunnittelukäynnillä. Tähän mennessä hän on tosiaan ollut sitä mieltä, että joko mennään mun soluilla tai jäädään kaksin.

Taas huomaa, että kyllä sitä realistikin osaa pettyä. Pidättelen itkua toimistolla, onneksi saman huoneen kollegat on lapsiperheellisiä ja siksi hiihtolomilla.

Motto78 :) :hug013:hug013:hug013

Halaleja:love022
...sanaton...on se niin väärin.

Jospa lahjasolut käy miehelle:Heartblue
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top