Raskaaksi 2019

Uutukainen: Olen miettinyt tuota. Meillekin lekuri sanoi aikoinaan että jos vuoden on yrittänyt eikä vauvaa kuulu, niin tuu sitten takaisin. Mutta sisälsikö tuo km:t vai ei...
 
Typerää sanoa noin, me saatiin keskenmenon kesällä ja sitten päätettiin yrittää ihan kunnolla ja apu saatiin heti. Toki vuosien lapsettomuus takana mut ei se lääkäri sitä katsonut et on jo ollut raskaana. Se lähti oletuksesta et nyt jokin ej toimi ja saatiin heti apua
 
Mulla tuli just dpo 7 dippi + kierossa ja sit dpo 9 lämmöt nousi takaisin ylös. Eli hyvältä kuulostaa :) palasko sun lämmöt sen jälkeen takas ylös?

Milloin oot suunnitellut testausta? Mä meinasin heti kun palataan reissusta ke aamulla dpo 9, viimeksi näkyi jo silloin ihan haalea haamulainen

Nyt kp8 ja lämmöt oli 36.5. Eli laski vähän yli puoli astetta.. Joskohan se oliski ollu se kiinnittyminen nyt... Toivossa on hyvä elää.. Masua kutittelee ja venyttely kipuaa sinne. Jotenkin mulla on fiilis et noni vihdoinkin mut sit tulee epäilys. Yleensä ku mul on pms niin oon omasta mielestäni niiiiin ruma ja ällöttävä mut nyt ku katsoin peiliin niin tuumasin miehelle et katoppa ku oon niin sievä tänään ilman meikkiä. Toivon että on mun raskausoireet pmsn uupuminen ja noi muut ihme jutut jotka poikkeaa, nyt alko jänö. Mut nälkä ei vieläkään vaikka menskuihin noin 6 pv
 
Oma napaa viel se et kauhea atooppinen ihottuma tullu mikä jäi pois ku muutin ulkomaille. Reuma ei nyt vaivaa yhtään...

Jos saan udella niin kuinka moni meistä ekaa yrittää ? Mietin just et paljon on kemiallisia ja keskenmenon kokeneita (itse myös) niin pohdin tässä et kuinka monta meistä on lapseton. Joillakin on ilmeisesti lapsia mitä täällä selannut... Kiinnostaa kovasti mitä oireita plussakierrossa ollu
 
Oma napaa viel se et kauhea atooppinen ihottuma tullu mikä jäi pois ku muutin ulkomaille. Reuma ei nyt vaivaa yhtään...

Jos saan udella niin kuinka moni meistä ekaa yrittää ? Mietin just et paljon on kemiallisia ja keskenmenon kokeneita (itse myös) niin pohdin tässä et kuinka monta meistä on lapseton. Joillakin on ilmeisesti lapsia mitä täällä selannut... Kiinnostaa kovasti mitä oireita plussakierrossa ollu

Mä lapseton enkä oo koskaan ollu raskaana. Mul kesäl kans helpottaa ihottumat ja miehel kans. Reuma mullaki! Syötkö lääkkeitä?
 
Jos saan udella niin kuinka moni meistä ekaa yrittää ? Mietin just et paljon on kemiallisia ja keskenmenon kokeneita (itse myös) niin pohdin tässä et kuinka monta meistä on lapseton. Joillakin on ilmeisesti lapsia mitä täällä selannut... Kiinnostaa kovasti mitä oireita plussakierrossa ollu

Ekaa yritetään miehen kanssa. Kerran oon tullu raskaaks ja se oli tuulimuna
 
Oma napaa viel se et kauhea atooppinen ihottuma tullu mikä jäi pois ku muutin ulkomaille. Reuma ei nyt vaivaa yhtään...

Jos saan udella niin kuinka moni meistä ekaa yrittää ? Mietin just et paljon on kemiallisia ja keskenmenon kokeneita (itse myös) niin pohdin tässä et kuinka monta meistä on lapseton. Joillakin on ilmeisesti lapsia mitä täällä selannut... Kiinnostaa kovasti mitä oireita plussakierrossa ollu

Ensimmäinen toiveissa meilläkin. Ei raskauksia. Nyt lähti yk 6 eli ei vielä kovinkaan kauaa olla yritetty.
 
Ensimmäinen toiveissa meilläkin. Ei raskauksia. Nyt lähti yk 6 eli ei vielä kovinkaan kauaa olla yritetty.

Täälläki vasta yk 6. Käyn yksityisellä gynellä joka ehdottti labroja. Kilpparit ja progesteroni ja mikäs se yks oli, joku hormoni kuitenkin. No progesteroni oli vähän matala ni sain letrozolet. Myöskin kierto pitkä. Kyl iteki vähän huolissaan ku moni tuttu raskautunu alle puolessa vuodessa.
 
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti :Heartred

Silloin, kun esikoista yritettiin, olin kauheen huolissani, kun ei heti tärpännyt. Meni puoli vuotta, mikä oikeesti on lyhyt aika. Toinen tärppäs heti, mutta oli tuulimuna ja taas huolestuin, mut aika pian sen jälkeen raskauduin. Kolmas tärppäs heti, mikä oli aika yllätys. Nyt voi taas ottaa aikansa, koska ikää ja ylipainoa on sekä kilpparilääkitys. Suurimmat haasteet on ollu se, ettei nää oo millään halunneet pihalle ja sitten kehityshaasteita on ilmennyt matkan varrella.

Toivotaan, että olisi plussavuosi meille kaikille :thumleft
 
Mulla on jo 5 alkanutta raskautta takana, joista 3 lasta.
Ekasta raskaudesta on jo 17 vuotta aikaa niin en oikein muista siitä mitään ja se päättyikin nopeasti km. Sen jälkeen 3 hyvin mennyttä raskautta alkoi 4kk, 4kk ja 6kk muistaakseni. Viimeisin raskaus alkoi periaatteessa ekasta, mut oltiin sitä ennen ehkäistä 1,5v varmoilla päivillä.

Jesbe: jos tänään kiinnittyminen, niin yli huomenna saattaisi näkyä :)
 
Mä lapseton enkä oo koskaan ollu raskaana. Mul kesäl kans helpottaa ihottumat ja miehel kans. Reuma mullaki! Syötkö lääkkeitä?

Joo mut oon nyt jättänyt suurimman osan pois ku aloitin yrityksen. Tämä ihottuma tuli eka kerran ku oli clomifenit, nyt on dpo8 ja tosiaan ihottuma iski. Se hävisi kun muutin Espanjaan.. Nyt lääkitys ollut minimaalinen mut migreeni iskenyt tosi pahana
 
Mulla on jo 5 alkanutta raskautta takana, joista 3 lasta.
Ekasta raskaudesta on jo 17 vuotta aikaa niin en oikein muista siitä mitään ja se päättyikin nopeasti km. Sen jälkeen 3 hyvin mennyttä raskautta alkoi 4kk, 4kk ja 6kk muistaakseni. Viimeisin raskaus alkoi periaatteessa ekasta, mut oltiin sitä ennen ehkäistä 1,5v varmoilla päivillä.

Jesbe: jos tänään kiinnittyminen, niin yli huomenna saattaisi näkyä :)

Jotenkin tekis mieli testata jo nyt herkällä... 25 vois näyttää joku 4 päivän päästä. Mulla on teroja 4 kpl vielä eikä ole normi pms oireita lainkaan. Oon tosi väsynyt ja päätä särkee, on yleisesti ottaen outo olo. Ja ihan varma olo et nyt oon raskaana mut kauhee pettymys sit jos ei ole asia näin...
Mieskin huomasi etten aristele rintoja yhtään ja nauroi et nyt o maailmankirjat sekasin ko mie en käske lopettaa koskemista. Ja sit tähän aikaan oon yleensä sellainen et on ruma olo yms mut nyt ei mitään Outoa. Joko hormoni määrä ei ole riittävä enää tai sitte jokin siellä kasvaa (toivon mukaan)
 
Täälläkin ekaa yritetään miehen kanssa :) ja nyt yrityskierto 5 meneillään kp5, huomenna aloitan testaamaan ovista. 10 päivän terolut-kuurin aloitan pari päivää ovisplussan jälkeen.

Anoppi on sitä mieltä että ollaan mun miehen kanssa liian nuoria saamaan vauva. Vaikka ollaan molemmat reippaasti yli 20vuotiaita. Anoppi on itse saanut esikoisen 21v... Että enpähän odota kovin innolla mahdollisesta raskaudesta kertomista miehen suvulle. Omat vanhemmat toivovat kovin meille lapsia pian. Tuntuu vaan lannistavalta jos saadaan anopin vihat mikäli raskaaksi tulen vaikka eipähän meidän (mun ja miehen) päätökset kuuluu enää kummankaan vanhemmille kun aikuisia kuitenkin ollaan.
 
Onko muita letrozolen syöjiä, joille sivuvaikutuksena järkyttävää hermojenkiristystä ja paikkojen kuivumista? :O Muuten toimii kyllä hyvin, on lyhentänyt megakierrot normiksi ja antaa hyvin vasteet :) Ei vaan ite ( eikä mies :P ) jaksais tätä hermojen menetystä miltei kaikesta mikä vähäkin voi hermoon käydä.. no siis tämäkin kestetään toki, jos vaan raskautumiseen päättyy, mut on melko raskasta :P Nyt kp 6 ja parit pillerit pitäs viä napsii, vaikka hermot on toista mieltä :mad:
 
Onko muita letrozolen syöjiä, joille sivuvaikutuksena järkyttävää hermojenkiristystä ja paikkojen kuivumista? :O Muuten toimii kyllä hyvin, on lyhentänyt megakierrot normiksi ja antaa hyvin vasteet :) Ei vaan ite ( eikä mies :P ) jaksais tätä hermojen menetystä miltei kaikesta mikä vähäkin voi hermoon käydä.. no siis tämäkin kestetään toki, jos vaan raskautumiseen päättyy, mut on melko raskasta :P Nyt kp 6 ja parit pillerit pitäs viä napsii, vaikka hermot on toista mieltä :mad:

Mie pyysin letrot mutta clomit ja terot. Mulla eka clomikierto oli yhtä v***n oiretta ja samaten terojen kanssa...eli varmaan aika lailla samanlaiset oireet.. Oletin että se on normaalia ku rupee hormonit taas toimimaan .. Tai niin jaksoin itse sen vee itutuksen kanssa
 
Onko muita letrozolen syöjiä, joille sivuvaikutuksena järkyttävää hermojenkiristystä ja paikkojen kuivumista? :O Muuten toimii kyllä hyvin, on lyhentänyt megakierrot normiksi ja antaa hyvin vasteet :) Ei vaan ite ( eikä mies :P ) jaksais tätä hermojen menetystä miltei kaikesta mikä vähäkin voi hermoon käydä.. no siis tämäkin kestetään toki, jos vaan raskautumiseen päättyy, mut on melko raskasta :P Nyt kp 6 ja parit pillerit pitäs viä napsii, vaikka hermot on toista mieltä :mad:

Iiks, ens kierrosta alotan letrot yhdellä tabulla ja kp 3-7. Ei kyl kaipais enempää kuivuutta eikä hermojen kiristymistä :facepalm::nailbiting: Onko noi oireet sit koko kierron vai vaan tabupäivinä?
 
Täälläkin ekaa yritetään miehen kanssa :) ja nyt yrityskierto 5 meneillään kp5, huomenna aloitan testaamaan ovista. 10 päivän terolut-kuurin aloitan pari päivää ovisplussan jälkeen.

Anoppi on sitä mieltä että ollaan mun miehen kanssa liian nuoria saamaan vauva. Vaikka ollaan molemmat reippaasti yli 20vuotiaita. Anoppi on itse saanut esikoisen 21v... Että enpähän odota kovin innolla mahdollisesta raskaudesta kertomista miehen suvulle. Omat vanhemmat toivovat kovin meille lapsia pian. Tuntuu vaan lannistavalta jos saadaan anopin vihat mikäli raskaaksi tulen vaikka eipähän meidän (mun ja miehen) päätökset kuuluu enää kummankaan vanhemmille kun aikuisia kuitenkin ollaan.

Meillä sama. Yks sukulainen on puhunu positiivisesti aiheesta, muut syystä tai toisesta erimieltä. Eikä olla edes julkisesti aiheesta puhuttu. Ei anneta kenenkään rajottaa meidän onnea, ja suurinta unelmaa. Jos siitä on pahaa sanottavaa niin suoraan olen sitä mieltä että ei tarvitse kertoa tai jatkossa tulla käymään. :meh: Inhottava tilanne kyllä! Ihan pistää vihaseksi. Ihankun olisi jotenkin hävettävää olla raskaana/yrittää...
 
Muokattu viimeksi:
Mie pyysin letrot mutta clomit ja terot. Mulla eka clomikierto oli yhtä v***n oiretta ja samaten terojen kanssa...eli varmaan aika lailla samanlaiset oireet.. Oletin että se on normaalia ku rupee hormonit taas toimimaan .. Tai niin jaksoin itse sen vee itutuksen kanssa

Kaikilla varmaan vaikuttaa yksilöllisesti toki, mulla silti ei ikinä ole voinut ajatella mitään hormonaalista ehkäisyäkään, kun todella voimakkaasti vaikutti päänuppiin. Että oon tullut siihen tulokseen et kaikki hormonaaliset lääkkeet ei vaan oikein noitten voimakkaiden sivuvaikutusten vuoks sovi. Vaan itseä alkaa veetuttaa se, et tietää itse et ei normisti ole tuollainen hermokimppu, vaan oikeesti aivan päinvastainen. Se siinä on tosi raskasta itsellekin kun ei vain voi sille mitään kun ei pysty hillitsemään niitä hermoja niin kuin normisti pystyy :P
 
Takaisin
Top