Raskaaksi 2019

Mietin tässä, vähän aiheen vierestä, että onko joku siirtänyt menkkoja Primoluteilla? Kun mua nyt hämää että mulle on määrätty 2tbl päivässä vaikka netissä ohje ottaa 3/pvä.. Että liekö nyt sit tepsii olleskaan.
Mä siirsin mun menkat silloin ku niiden olisi tarkoitus tulla hääpäivänäni. Noin viikon otin niitä, ja sain olla häämatkan ilman menkkoja. Mutta jos siirtää enemmän niin sit tulee tiputteluvuotoa suoraan läpi (ainakin mulla). En muista oliko se 2tab per päivä, jostain syystä muistaisin jopa et oli vain yksi? No mutta toimi kuitenkin!

Omanapa: Flunssaa iski taas ja tämä ei jaksa tehdä mitään. Meen kotiin töistä kohta ja nyjään sohvalla pari päivää!Ei intoa raskautumiseen kun päätäynnä räkää!
 
Dpo3 ja lämpö dippas jo. Tää on eka lämpöjen mittailu kierto. Onkohan normaalia, että dippaa jo näin aikasin? Osaisko joku useemmin mitannut kertoa jotain?
 
Dpo3 ja lämpö dippas jo. Tää on eka lämpöjen mittailu kierto. Onkohan normaalia, että dippaa jo näin aikasin? Osaisko joku useemmin mitannut kertoa jotain?

Mulla eka kierto oli koko ajan 35.8 - 36.0 eikä siitä noussut. Toki onhan ovis voinut olla pari päivää aiemmin ja siksi dippaus.. Itselleni oli uutta tuo et kiinnittymisen aikaan tulee dippi myös luulin että se oli vain ovulaatiossa
 
Pahoittelut Hankikanto ja muut keillä kp1. Toivotaan plussaa ensi kiertoon :Heartred

Täällä malttamattomat fiilikset, kp6. Vauvan kaipuu on tosi kova ja pelottaa onko oma vuoro koskaan. Mutta pitää vaan jotenkin koittaa pysyä positiivisella mielellä ja toivoa parasta...
 
Beibie kyll se teille tulee.. Täällä kp20 mut jo dpo9 ja niin kovin tahtoo testata. Ajattelin testata clearbluella nyt ja sitte 4 päivän päästä... Olispa vihdoinkin plussa
 
Beibie kyll se teille tulee.. Täällä kp20 mut jo dpo9 ja niin kovin tahtoo testata. Ajattelin testata clearbluella nyt ja sitte 4 päivän päästä... Olispa vihdoinkin plussa


Kiitos zempistä:Heartred

Ja ooh, siellä on jännät ajat! Kerrohan sitten kuinka kävi :)
 
Dpo3 ja lämpö dippas jo. Tää on eka lämpöjen mittailu kierto. Onkohan normaalia, että dippaa jo näin aikasin? Osaisko joku useemmin mitannut kertoa jotain?

Munasolulla kestää 6-10 päivää matka kohtuun joten dippi ei voi tulla dpo 3. Eli luultavasti mittauksesta johtuu.

Kiinnittymisdippiä ei aina edes tule ja lämmöissä voi tulla notkahdus ilman raskauttakin :)
 
Siis raskaus on tosi epätodennäköinen tässä kierrossa, että sitä kiinnittymistä en tolla dipillä ajatellutkaan. Koitin vielä mitata uudestaan aamupäivällä ja lämpö oli vielä hitusen matalampi, kuin aamulla heräämisen jälkeen mitattu. Eiks lämmön pitäis pysyä ylhäällä sinne menkkoihin asti, aina oviksen jälkeen?
 
Omaa, eilen ovistesti melkeen plussa, tänään ihan negaa, oliskohan tuo kuume ja kuumelääke voinu vaikuttaa? Jotenkin en usko, et olis ollut ovista, muutoin ei mitään muita perus ovisoireita ollut ja ite ajattelisin et olis nyt kp9 muutenki vasta menossa. Kokemuksia?:)
 
Omaa, eilen ovistesti melkeen plussa, tänään ihan negaa, oliskohan tuo kuume ja kuumelääke voinu vaikuttaa? Jotenkin en usko, et olis ollut ovista, muutoin ei mitään muita perus ovisoireita ollut ja ite ajattelisin et olis nyt kp9 muutenki vasta menossa. Kokemuksia?:)

Mulla jäi yhdessä kierrossa ovis kokonaan tulematta, kun olin kuumeessa useemman päivän.
 
Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille! :happy:

Mä olen yrittäny ottaa tän kierron niin etten mieti koko raskautumista ja osittain ihan onnistunutkin kun tässä ollu niin paljon kaikkee muuta. Ensiks sain töitä mitkä alkaa ensviikolla ja se jännittää ja sit on nyt miehen lasten huotajuuskiista kärjistynyt pahaksi ja ollaan niitä asioita miehen kanssa selvitelty lasten parhaaksi.
Sit tähän vielä oman pojan lääkäriasioita ja kouluasioita oon hoitanu niin on ollu muuta ajateltavaa.
Oon täällä käyny silti välillä lueskelemassa teidan juttuja:)
Nyt olis kp18/38 ja ovis pitäis olla tälläviikolla jokupäivä. Tänään kyllä ollu aika limasta mutta ei vielä oo tullu oviskipuja et ehkä se sieltä on tulossa:happy:
 
Onnea Arri! ❤️

Ja tsemppiä teille, joille vaihtui kp1. :Heartpink

Tosi pitkäänkin yrittäneitä täällä joukossa. Jospa tämä vuosi tois kovasti plussatuulia! Meillä neljäs haaveissa. Kolme kouluikäistä lasta on, ja nyt iltatähti haaveissa. Ekaa lasta tehtiin vuosi ennen kuin tärppäsi. Toka ja kolmas napsahti eka kierrosta. Nyt yritystä takana elokuusta, mutta kaksi keskenmenoa rv8 ja rv10. Toki nyt on jo ikää 30v ja risat, niin ikä tuo riskinsä.

Täällä on jännät päivät. Nyt kp21/30. Valkovuotoa lorisee paljon edelleen. Ja tunteet heittelee vuoristorataa. Ärsyttävää, kun on kauhean positiivinen olo, kun en usko heti voivan tärpätä keskenmenon jälkeen. Tipahtaa taas korkealta... Jesben kanssa siis jaan samat tuntemukset, että oireita kovasti ois ja malttamattomana testausta odotellaan. Saa nähä maltanko oottaa testauksen kans maaliskuun alkupuolelle labrakontrolliin keskenmenon jäljiltä...
 
Mä olin aina haaveillu neljästä lapsesta, mutta mies oli aika ehdoton kolmen suhteen.
Sitten, kun useampi vuosi meni siinä, että yritettiin myydä asuntoa ja ostaa uutta ja
lasten kehityksen kanssa ollu kaikenlaista haastetta, niin vähän niinkuin päätin itsekin,
että kolme saa riittää. Tilanne kuitenkin muuttui, kun miehen veli sai syksyllä vauvan.
Silloin iski vauvakuume. Anoppi huomasi tämän, kun pidin seuraa uudelle tulokkaalle
ja sanoi, että vieläkö mieheni innostuisi yrittämään ja mies oli siis siinä paikalla laughing7 Voitte
kuvitella kiusallisen hiljaisuuden tilanteessa :grin Olin tosin kiitollinen anopille, koska hän
ilmaisi, että uusi vauva olisi kiva :happy:
Jonkin ajan kuluttua siskoni ilmoitti, että on vauva tulossa heinäkuussa ja sittenhän
se oli mullakin menoa vauvakuumeen perässä. Aloin samantien puhumaan miestä ympäri
ja onneksi suostui. Että iltatähti olisi sitten tulossa, jos onni suo.

Tulipas nyt omaa napaa..
 
Takaisin
Top