Millaisia raskausoireita sinulla on?

TäälläTmuka jotenkin huolettaa "oireettomuus", kun ei ole hirveesti mitään kipuja vatsassa tai tisseissä eikä ole heikottanutkaan nyt hetkeen :rolleyes: Mutta toisaalta monet hajut ällöttävä ja muuta. Onneksi kohta selviää mikä on tilanne. En ymmärrä miten selvisin esikoisen raskaudessa ilman varhaisultraa :nailbiting:
 
Minuakin vähän huolettaa kun tuntuu että olen ainoa jolla ei ole pahoinvointia. Kai tässä silti raskaana ollaan. Olen kuitenkin joitakin tämän ryhmän jäseniä melkein kuukauden jäljessä.
 
Minuakin vähän huolettaa kun tuntuu että olen ainoa jolla ei ole pahoinvointia. Kai tässä silti raskaana ollaan. Olen kuitenkin joitakin tämän ryhmän jäseniä melkein kuukauden jäljessä.
Ei oo Hirvi mullakaan pahoinvointia. Kai siitä pitäisi olla kiitollinen, mutta kyllä silti vähän jännittää :rolleyes:
 
Nyt huomaan kyllä etomista kun jouduin lähtemään liikenteeseen ilman mitään aamiaista. Saa nähdä kuinka kovaksi yltyy.

Rv 6+2
 
Ihan uudenlainen vatsakipu tuli tänään (9+6) kuvioihin, kova pistävä kipu. Vatsakipuja on muutenkin ollut paljon aivan alusta saakka, mutta enemmän sellaista jomotusta. Toivottavasti pelkkiä kasvukipuja...
 
Minua kyllä huolettaa tämä oireettomuus :-(
Ei kannata olla huolissaan. Minulla ei ollut esikoisen raskaudessa alussa oikeastaan mitään oireita, joku pieni repäisykipu ehkä joskus harvoin :)
 
6+6 tänään ja armoton väsymys ja jatkuvasti kylmä. Kaikki ruoka etoo, eikä tee mitään mieli, mutta pahoinvointia ei juurikaan ole. Ainakaan vielä.
 
Samanlaista nälkää ei tosiaan enää ole mitä aivan alussa. Tilalle tulikin hidastunut aineenvaihdunta. :smiley-angelic006
 
Amalia84,Vau.fi viikkokirjeessä ainakin luki näin viikosta 9: "Alkion sisäelimet kehittyvät nyt huimalla vauhdilla, ja kasvuvauhtinsa vuoksi ne työntyvät napanuoran puolelle. Odottava äiti saattaa tuntea kohdun venymisen joko terävinä kipupistoina. Myös huimaus on tyypillinen oire näillä viikoilla"

Eiköhän sinun kivut ole just tuota tsemppiä!
 
Täällä aamun ja päivän huono olo on poissa, on vaan jatkuva huimaus. Huono olo on lähinnä iltojen vaiva. Oon saikulla viikon loppuun, maanantaina varmaan uskaltaa jo töihin jos näin jatkuu. Sain kyllä saikkua kerralla ensi viikon puolelle, mutta taidan sivuuttaa sen jos sunnuntaina vaan on jo hyvä olo.
Tänään pitäisi olla 7+2.
 
Mulla on tällä viikolla ollut ihan hirvee väsymys. Iltaisin ei millään pysy hereillä ja ennen kasia täytyy mennä nukkumaan. Yöunet tuppaa sitten venymään yli 9 h ja siltikin vois nukkua lisää :dead:
 
Terkku päiväunilta! :wacky:
Kerrankin oli töissä sellainen päivä, että pääsin karkaamaan puolilta päivin kotiin etätöihin. Heräsin just... Tää väsymys on kyllä ihan hullua!
 
Mä nukuin iltapäivästä vajaan kahden tunnin päikkärit, vaikka yölläkin nukkui ihan ok. Nyt ei jaksa muuta kuin löhötä sohvalla :wacky: Loppuukohan tää väsymys joskus... Vieläkään ei mikään hirveen paha olo oo ollut, mutta maksimissaan voi kolme ateriaa syödä samaa ruokaa, muuten alkaa pahasti tökkiä. Paitsi juustosämpylät menee milloin vaan. 7+5
 
Jäätävä väsymys jatkuu. Illat menee nukkuessa. Edelleen ihmettelen, kun naamassa ei yhtään mitään finnejä? En kyllä niitä erityisesti kaipaakaan :nailbiting: myös tisseissäkään ei mitään pistelyitä.. Hmm. Jännästi mahatautiin loppui kahvin juonti. Totaalisesti. Mahtaakohan himo takaisin siihen palata, kun eka kolmannes lähenee loppua?? o_O
 
Mulla on iltaisin ihan jäätävä turvotus vatsassa. Siis ihan hirveä. Tai no alkaa jo iltapäivällä töissä. Tuntuu että vatsa räjähtää minä hetkenä hyvänsä. Eikö vaan että tää oli vain alkuraskauden oire, ettei tarvii montaa kuukautta kärvistellä. Niin ja pahoinvointia edelleen aamusta iltaan.
 
Täällä toinen turpoilija. Ei toivoakaan laittaa normifarkkuja duuniin, kun kiristää ja puristaa ja kotiin tullessa hirveät painaumat. Nyt vaan löysempiä housuja ja mekkoja ja leggingsejä.
 
Takaisin
Top