----45+++++ kuumeiset

Totta! Näillä prosenteilla olisi täällä mykkää....ja jo pienemmilläkin prosenteilla...

Palstalla viihtyy, kun saa myös sanoa jotain muuta. On mielenkiintoista kuulla myös muista!:p Sekä jakaa mielipiteitä, ajatuksia, näkemyksiä.

Ei ole yhtä totuutta tai vain yhtä oikeaa tapaa. Se on ehkä muiden palstojen heikkous. Me - - - 45++++ rulataan!!:grin:cheers:cheers:cheers

Tulkaa muut palstat perässä:laughing014
.
Ja yksi fani lisää :hello2

Täällä ei ikä paina :happy093
 
Anteeksi, mutta pakko kommentoida, kun täällä on niin lämmin henki ja muilla kuumeilija palstoilla tuntuu niin hiljaiselta.. te ootte kyllä mahtavia! Oon lueskellut tätä ketjua myös, vaikka itse en täytäkkään ketjun kriteerejä vielä. Toivottavasti teille kaikille paukkuu plussat vielä! :)
 
Pernilla täällä vaan miettii tuota lahjasoluasiaa - meillä mies on innostunut aiheesta. Olemme jo olleetkin jonossa siitä lähtien, kun viimeinen ivf-hoito päättyi. Mahdollisuutta on tarjottu kaksi kertaa, mutta olen pyytänyt miettimisaikaa. Se aika kuitenkin päättyy ensi vuonna, kun hedelmöityshoitoihin ikäraja tulee vastaan.

Onko vähän outoa enää ajatella lahjasoluja, jos on jo omia lapsia? Mitähän siitäkin tulisi, jos olisi samassa perheessä omia biologisia ja lahjalapsi(a)??? :rolleyes:

Pitäisi muodostaa oma kanta tähän aiheeseen ennen kuin aika päättyy. Lahjasoluneuvonnassa emme ole käyneet ja se on toki ajankohtainen, jos asiassa päätetään edetä.
.
 
Pernilla ,vaikea kysymys. Vain sinä voit siihen vastata. Jokainen lapsi on joka tapauksessa erilainen. Minulla kaksi ensimmäistä ovat täyssisaruksia ja ovat täysin erinäköisiä ja myös luonteeltaan erilaisia. Kolmannella on eri isä, mutta kakkonen ja kolmonen ovat keskenään samannäköisiä ja luonteessakin on jotain samaa.
Veikkaan että lahjamunasolulla alkunsa saaneeseen lapseen on helppo kiintyä kun häntä saa kuitenkin kantaa koko raskausajan.
 
Kun kuulen, että tällaista toimintaa on avattu tässä maassa tulen kyllä katsomaan, että mitä olet keksinyt.
Saako palstalaiset alennusta?

Vastavirran akka :) Hehhe:laughing002
Jes! Jo yksi ilmoittautunut! Siis kiinnostaa!:happy119

Luulempa vaan, ettei enää olla palstalla, kun toiminta starttaa...Toistaiseksi on elettävä vielä leipätyössä, kun on tuo 2-vuotias ja kohta mahdollisesti toinen....

Idea pitää ajankanssa hioa kunnolla, vaikka nythän tämä jo vaikuttaa alustavasti varsin hyvältä:laughing002
 
Anteeksi, mutta pakko kommentoida, kun täällä on niin lämmin henki ja muilla kuumeilija palstoilla tuntuu niin hiljaiselta.. te ootte kyllä mahtavia! Oon lueskellut tätä ketjua myös, vaikka itse en täytäkkään ketjun kriteerejä vielä. Toivottavasti teille kaikille paukkuu plussat vielä! :)

Nuppunen! Kiitos! Saa lueskella ja kommentoidakin!

----45++++ rules:p

Tää on ihana palsta:Heartpink
Ilmottaudun myös!:joyful:
 
Onko vähän outoa enää ajatella lahjasoluja, jos on jo omia lapsia? Mitähän siitäkin tulisi, jos olisi samassa perheessä omia biologisia ja lahjalapsi(a)??? :rolleyes:

Pitäisi muodostaa oma kanta tähän aiheeseen ennen kuin aika päättyy. Lahjasoluneuvonnassa emme ole käyneet ja se on toki ajankohtainen, jos asiassa päätetään edetä.
.

Pernilla :) Ihan miten itse haluat. Vähän sama asia, kuin olisi eri isä... ei sen suurempi asia. Ihan hyvin onnistuu mielestäni, jos haluat sen tehdä :)
 
No se alennus jäi nyt puuttumaan. Kai ämpäreitä saa edes?

Onko plussa olo?

Hahah :) Optimistinen..... aamulla testi dpo9/10.

En usko alennuksiin, niitä en ole tottunut antamaan, enkä oikein koskaan juokse alennusten perässä....ehkä tulevaisuudessa kanojen perässä:angelic::laughing014
 
Suhtautuminen lahjasoluihin riippuu varmasti omasta tarpeesta saada lapsi. Jos minulla ei olisi yhtään lasta ja kävisi ilmi, että lapsen saamiseksi tarvitaan lahjasoluja, lähtisin lahjasoluihin aivan varmasti. Nyt kun minulla on jo yksi lapsi omista soluista, tuntuu, että joko tulee täyssisarus tai sitten jää ainokaiseksi. Enää meillä ei ole niin suuri tarve saada lasta, että lahjasoluihin lähdettäisiin.
 
Nyt kun minulla on jo yksi lapsi omista soluista, tuntuu, että joko tulee täyssisarus tai sitten jää ainokaiseksi. Enää meillä ei ole niin suuri tarve saada lasta, että lahjasoluihin lähdettäisiin.

Suski75 :) Samoilla ajatuksilla...joko täyssisarus tai ei ole tarve saada toista.

Aikoinaan haaveilin kolmesta lapsesta, mutta täytynee todeta, että haaveeksi jäänee, ellei superihmeitä tapahdu ennen 50v.
 
En voi sanoa että juoksisin alennusten perässä. En juokse enää muutenkaan. Mutta olen sen verran päättäväinen että en lähellekään aina suostu maksamaan esimerkiksi lasten vaatteista sitä, mitä pyydetään. Jätän siis ostamatta ja jos löydän mieleisen sopivaan hintaan, ostan vasta sitten. Esimerkiksi kun meillä on vain tämä yksi lapsi, en suostu ostamaan yli 100 euron takkia tai haalaria ihan vain yhden talven vuoksi, tai kahdenkaan. Tosin en ostanut kahdesta lapsestakaan ensimmäiselle. Lisäksi en osta huonoa edes halvalla. Jotta siis perhe tulee vaatetettua, pitää osua kohdalle alennuksia. Kun vielä inhoan kauppoja, en yleensä osta netistä ja vaatimukset tuotteille ovat kovat, niin meillä on aika vähän tavaraa.
 
En voi sanoa että juoksisin alennusten perässä. En juokse enää muutenkaan. Mutta olen sen verran päättäväinen että en lähellekään aina suostu maksamaan esimerkiksi lasten vaatteista sitä, mitä pyydetään. Jätän siis ostamatta ja jos löydän mieleisen sopivaan hintaan, ostan vasta sitten. Esimerkiksi kun meillä on vain tämä yksi lapsi, en suostu ostamaan yli 100 euron takkia tai haalaria ihan vain yhden talven vuoksi, tai kahdenkaan. Tosin en ostanut kahdesta lapsestakaan ensimmäiselle. Lisäksi en osta huonoa edes halvalla. Jotta siis perhe tulee vaatetettua, pitää osua kohdalle alennuksia. Kun vielä inhoan kauppoja, en yleensä osta netistä ja vaatimukset tuotteille ovat kovat, niin meillä on aika vähän tavaraa.

Yölento :wink Olet järki-ihminen ja jalat maassa.

Hinta ja laatusuhde tulee olla kohdallaan, samaa mieltä! :)
 
Takaisin
Top