----45+++++ kuumeiset

Mä jouduin eilen ostamaan tytölle UUDET talvikumpparit. Olin niin pettynyt, ettei sopivia löytynyt tällä aikataululla käytettynä. No, nyt ohjaan lasta ”rakastumaan” niihin, ettei mennyt iso raha muutamaan käyttökertaan :)
En osaa sanoa, miltä itsestäni tuntuisi ”toisista geeneistä” toinen lapsi. Luultavasti kysyisin ainakin, voiko saman naisen mukaan uudelleen. Ei välttämättä onnistu, ihmisten tilanteet muuttuu jne.
Nyt jos tulis raskaaksi omilla, niin olisihan se tosi veikeetä... Luultavasti lapset näyttäisivät kovin eriltä.
 
Ihanaa ajatuslentoa täällä lahjasoluista!
Mä luulen että ottaisin heittämällä vastaan lahjasolun jos se tilanne olisi päällä, mutta mä olenkin aina haaveillut myös ottolapsista. (enkä tällä tarkoita että olisi sama asia!) Uskon että jokainen lapsi joka perheeseen annetaan omaksi, istuu sydämeen ihan yhtälailla.
Meidän lapset on kaikki tosi erilaisia, niin ulkonäöltä kuin luonteeltaankin. En olisi ikinä etukäteen arvannut että meistä voi tulla noin monenmoista jälkikasvua. Meillä voisi olla mun puolesta vaikka kymmenen+ lasta, jos mies olisi ollut yhtä (än)vauvakuumeinen kun itse. Mutta hän on lämmennyt hitaasti, varmaan hyvä niin:happy:!
 
Varmaankin. En koskaan ole palstaillut sitten missään ja heti osuin tänne.
Mulla oli ihan sama tilanne! Ja mä oon löytänyt täältä vahingossa ihan oikean ystävän, toiselta puolen suomea! Me nähdään vuosittain ja nautitaan aina usean päivän ajan toistemme seurasta! Ilman palstaa ei olisi ollut mitään saumaa törmätä. Ei sinänsä että elämä olisi kaivannut enää yhtään lisää ihmisiä, mutta kyllä sielunsisar aina mahtuu sydämeen.
 
Kun kuulen, että tällaista toimintaa on avattu tässä maassa tulen kyllä katsomaan, että mitä olet keksinyt.
Saako palstalaiset alennusta?
Mä voin kans tulla ihmettelemään korukanoja:nailbiting:! Alennuksen perässä tietty..joku majoituskylkiäinen olisi hyvä:wink!
Eikä huolta, en matki:grin..
 
Dpo 9/10 nega:angelic:

Aurallinen migreeni...päänsärystä kärsin harvoin.

Voisiko olla raskausoire?
 
Tähti, minulla migreeni loisti poissaolollaan koko raskauden ajan, vaikka muuten sitä on lähes joka viikko, pahimmillaan pari päivää ennen menkkoja
 
Saako sillä hinnalla kaikki sen kierroksen munukset että voi tehdä useammankin siirron?
Riippuu klinikasta toimintatavat. Jotkin myyvät pakastemunasoluja. Meillä oli synkronoidut kierrot ja tuoresiirto. Pakastimeen jää, mitä jää. Siihen vaikuttaa tuuri. Tuoresiirrosta on paras mahdollisuus onnistua. Meillä tuli 8 munasolua, joista 3 kpl 5-6 päivän blastoa. Eli kolmeen siirtoon mahis sillä yhdellä rahalla. 2. ja 3. alkionsiirto on tietenkin erillisen maksun mukaan (n. 1200€ kerta)
 
Entäs Lambi? Mikä olo?
Nooooo tota, eipä tässä mitään oloja:meh:, toiveet on aika low. Mutta mä tiedän että mä oon huono aistimaan mitään muutenkaan, että en luota oloihini tässäkään(toivoa siis lienee jossain ulottuvuudessa). Puuttuu se herkkyys asioille. viikko pitäis vielä jaksaa menkkoja odottaa.. Ainakin maanantaihin ennen testaamista.
Nyt mä vaan suunnittelen pukin lahtausta..ai että se tulee olemaan ilon hetki.:santa Pääsee naikkosetkin jatkuvasta raiskausuhasta.
 
Tähti, minulla migreeni loisti poissaolollaan koko raskauden ajan, vaikka muuten sitä on lähes joka viikko, pahimmillaan pari päivää ennen menkkoja

Yölento :) Erikoista! Ja varmasti tuntui mukavalta, ettei tarvinnyt silloin kärsiä migreenistä :)

Yhdellä tutulla oli migreeni aina kun kuukautiset lähesttyivät. Oli sänkypotilas. Kun vaihdevuodet tulivat, migreeni hävisi, eikä ole sittemmin palannut. Kovasta migreenistä kärsi sen about 30-vuotta...

Mulla siis näkyi aamulla auroja, välkkyvä valo, sahalaitainen ja teki pöyrryttävän olon:depressed:

Oon joskus kokenut vastaan yhden kerran 20-vuotiaana.

Nyt tila kesti pari tuntia ja aura hävisi näkökentästä pois... olo on outo, päätä hieman särkee. Selvisin kuitenkin ilman lääkettä:eek: Ajattelin, että voisiko tämä olla raskausoire:joyful:
 
Lambi :) Teetkö sen ihan itse?:rolleyes:
Mies lopettaa meillä kaikki isot eläimet - ja yleensä suolestaa ja nahkoo myös(onnistuu multakin, mutta tää on meillä perus työnjako että hommat luistaa tehokkaasti). Mä vien sitten siitä eteenpäin kohti pakkasta. Mutta tää hirvitys menee suoraan huskeille tuttavalle..vanhan pukin lihakin haisee niin voimakkaasti että on turha lähteä sitä jalostamaan. Vahvaan lasagneen se tosin sopii oikeen hyvin, muttei nyt jaksa kun kaikki kolme pakastinta on jo muutenkin täynnä..

Toivotaan että pyörrytys olis sulla SE oire:happy:!
 
Yölento :) Erikoista! Ja varmasti tuntui mukavalta, ettei tarvinnyt silloin kärsiä migreenistä :)

Yhdellä tutulla oli migreeni aina kun kuukautiset lähesttyivät. Oli sänkypotilas. Kun vaihdevuodet tulivat, migreeni hävisi, eikä ole sittemmin palannut. Kovasta migreenistä kärsi sen about 30-vuotta...

Mulla siis näkyi aamulla auroja, välkkyvä valo, sahalaitainen ja teki pöyrryttävän olon:depressed:

Oon joskus kokenut vastaan yhden kerran 20-vuotiaana.

Nyt tila kesti pari tuntia ja aura hävisi näkökentästä pois... olo on outo, päätä hieman särkee. Selvisin kuitenkin ilman lääkettä:eek: Ajattelin, että voisiko tämä olla raskausoire:joyful:
Ihmiset ovat erilaisia. Joillakin raskaus pahentaa migreeniä
 
Ihanan nuukia naisia. Niin sitä pitää.

Jos olen joutunut uutta ostamaan, niin säästän sitten seuraavalle. Optimistista.

Harmi Tähti negasta. Vielä on mahdollisuuksia. Entäs Lambi? Mikä olo?

Noista lahjasoluista. Virosta taitaa saada myös koko alkioita adoptoitua. Sellaista olen itse miettinyt, mutta ei ole vielä ajankohtaista.

Vastavirran akka :) Miksi pitäisi olla nuuka?:eek:

Valitsen hintatasolta sopivan, en liian halpaa, enkä liian kallista. Nuorena tuli oltua nuuka, kun ei ollut yhtään mitään.

Sittemmin, ei tarvitse niin tarkkaan katsoa, kun palkka kuitenkin juoksee, niin voi ostaa mitä haluaa :)

Nytkin olen kauppareissulla ja yllätys, taas on lapselle tullut ostettua jotain...legoja! Itsenäisyyspäivän kunniaksi. Legoja hänellä on vasta niin vähän ja ne ovat alkaneet nyt kiinnostaa. Ihan pienille niitä ei sovi antaa.

Lapsen synnyttyä ollaan kyllä miehen kanssa tuhlattu enemmän, kuin koskaan. Mies on tosi nuuka, mutta jos esim. halutaan ostaa upouusi auto, niin ostetaan se sitten käteisellä. Joku sanoisi,että tuhlausta. Sanoisin, että olisi tuhlausta ostaa upouusi auto osamaksulla ja maksaa korkoja:hungover: Se olisi typerää.
Jotkut tekevät niinkin.

Rahapulaa en ole kokenut, paitsi nuorena, kun mitään ei ollut - ei mitään.
.
 
Sinkkuvuosina tuli nuukailtua ja säästettyä - ja välillä tuhlailtuakin. Nyt kun on pienet lapset ja työ, yritän tehdä elämän mahdollisimman helpoksi, jotta aikaa jää perheelle ja itsellekin. Ostan siis käytännössä netistä kaiken tarvittavan, paitsi ruokaostokset. Katson kuitenkin aina ensin käytettyjen vaatteiden ja kenkien tarjonnan ennen kuin ostan uutta.
 
Mies lopettaa meillä kaikki isot eläimet - ja yleensä suolestaa ja nahkoo myös(onnistuu multakin, mutta tää on meillä perus työnjako että hommat luistaa tehokkaasti). Mä vien sitten siitä eteenpäin kohti pakkasta. Mutta tää hirvitys menee suoraan huskeille tuttavalle..vanhan pukin lihakin haisee niin voimakkaasti että on turha lähteä sitä jalostamaan. Vahvaan lasagneen se tosin sopii oikeen hyvin, muttei nyt jaksa kun kaikki kolme pakastinta on jo muutenkin täynnä..

Toivotaan että pyörrytys olis sulla SE oire:happy:!

Lambi :) Jänmää...oot tosi hurja luonteinen ja silti cool:laughing002

On sulla hurjaluonteinen mieskin, kun meillä ei mies pysty edes kalaa tappamaan, jos onkeen tarttuu.

Ja miksi liha haisee pahalle? Ikäkö sen tekee? Olisi kamala ajatus, että ihminenkin muuttuisi haisevaksi iän myötä:wtf::yuck:

Jotkut miehet kyllä saattaa alkaa haista, kun ikää tulee, jos juodaan kaljaa ja tupakoidaan, sekä maha on iso möllykkä, eikä muutoinkaan kiinnosta huolehtia itsestä.
 
Takaisin
Top