Millaisia raskausoireita sinulla on?

Päänsärkyä on ollu nyt viime aikoina :confused: onko muilla?
 
Täällä myös ajoittain päänsärkyä, selkeästi huonosti nukuttu yö ja stressi vaikuttaa siihen että herkemmin päätä särkee. Välillä toki voi olla ihan sitäkin että tulee juotua vettä ihan liian vähän :rolleyes:
 
Mulla ei onneksi kovin pahaksi oo äityny, mut en kyllä oo yhistäny noihin nukkumisiin ja muuhunkaan. Noh, ainahan sitä voi juoda enemmän..
 
Päänsärky voi olla myös ihan hormonaalista päänsärkyä, joka hyvällä tuurilla loppuu raskauden edetessä, huonolla tuurilla loppuu synnytykseen...
 
Meinasin tehä munakasta äsken, mutta oli joku ihan minimaalinen hassu haju, ei pilaantunu, niin yrjö alko lentää. Kulhoon tuli jo vähän :sour: se siitä saakelin munakkaasta sit :wacky: tilaan sit jotain.
 
Mä kyllä nukun hyvin, mutta kauheesti väsyttää silti...:singing:
 
Onko muilla alamahalla ja/tai - selässä kipuja? Mulla selän lisäks alamahalla nyt muutaman päivän ollu kummaa jomottelua, ei tunnu olevan väliä onko levossa vai liikkeellä. Voiko olla kohdun kasvamisesta johtuvaa, vai mitähän tää nyt on. Ei oo mitään vuotoo tullu. Pitää kyllä kysyä ku alkuviikosta se lääkäri. Vähän huolettaa, mutta toisaalta ei oo niin paha, et ois tarvinnu ottaa särkylääkettä tähän.
 
Onko muilla alamahalla ja/tai - selässä kipuja? Mulla selän lisäks alamahalla nyt muutaman päivän ollu kummaa jomottelua, ei tunnu olevan väliä onko levossa vai liikkeellä. Voiko olla kohdun kasvamisesta johtuvaa, vai mitähän tää nyt on. Ei oo mitään vuotoo tullu. Pitää kyllä kysyä ku alkuviikosta se lääkäri. Vähän huolettaa, mutta toisaalta ei oo niin paha, et ois tarvinnu ottaa särkylääkettä tähän.

Voi olla simppelisti ns kasvukipuja ja raskaus taitaa löysentää niveliä jne, että maha pystyy kasvaa.
 
Tuo kohdun kasvukipu kyllä tosiaan todennäkösin syy, sitä vaan jää aina välillä miettimään erilaisia kauhuskenaarioita, kun on liikaa aikaa. :)
 
Onko muilla alamahalla ja/tai - selässä kipuja? Mulla selän lisäks alamahalla nyt muutaman päivän ollu kummaa jomottelua, ei tunnu olevan väliä onko levossa vai liikkeellä. Voiko olla kohdun kasvamisesta johtuvaa, vai mitähän tää nyt on. Ei oo mitään vuotoo tullu. Pitää kyllä kysyä ku alkuviikosta se lääkäri. Vähän huolettaa, mutta toisaalta ei oo niin paha, et ois tarvinnu ottaa särkylääkettä tähän.
Mulla on ollut. Kyllähän ne on mietityttänyt ja vähän huolestuttaneet, mutta kun ei ole ollut mitään sen kovempia, en ole viitsinyt mihinkään alkaa soittelemaankaan. Neuvolalääkärissä eilen kaikki oli ok, joten ei ilmeisesti mitään kasvukipuja kummempaa:)
 
Kellään pahoinvointi tehnyt paluuta? :confused: Mulla loppu n. rv 11-12, mutta viime viikon pe rv 15+4 pahoinvointi palasi ja muutamana aamuna saanut taas yökkiä heti aamusta. Tänä aamuna meinas aamupala nousta ylös samantien kun olin saanut sen syötyä...
 
Kellään pahoinvointi tehnyt paluuta? :confused: Mulla loppu n. rv 11-12, mutta viime viikon pe rv 15+4 pahoinvointi palasi ja muutamana aamuna saanut taas yökkiä heti aamusta. Tänä aamuna meinas aamupala nousta ylös samantien kun olin saanut sen syötyä...

Mulla oli kokonaan poissa reilun viikon, nyt on kahtena päivänä tullu oksennus. Jotenki se nyt on erilaista, tulee hirveen yllättäen, yleensä nälkäsenä.
 
Mullaki oli ehkä joku viikko taukoo ja eilen sit lens oksennus, kun maistoin sellasta pahaa pussismoothiee esikoiselle :sour: ja sit oliki loppu illan tosi paha olo.
 
Täällä palasi väsymys. Ja uusi vaiva ummetus :grumpy: Such a pain in the ass :sour: kirjaimellisesti. Johon ei muuten kannata syödä puolta pussillista kuivattuja luumuja :smiley-angelic006
 
Aaltoilee pahoinvointi, tosi tarkkaan saa pitää ruoka-ajoista kiinni, ettei mene oksenteluksi. Eipä olis uutta oksentaa läpi raskauden...
 
Mulla on enimmäkseen ihan ok olo, mutta muutamia kertoja on tullut ihan puskista yllärioksennus. Viimeks tänä aamuna. Yleensä sit sen jälkeen jääkin aina jokuseks tunniks huono olo.
 
Takaisin
Top