Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on ollu tota hajamielisyyttä koko ajan, ihan hirveetä, mies on välillä ihan ihmeissään, että enkö tosiaan muista jotain asiaa, josta (ilmeisesti) on puhuttu esim. päivää aikasemmin :D
 
Täällä on samaa :grin mies yrittänyt sanoa moneen kertaan, että on menossa parturiin, enkä tietenkään sitten muistanut sitä. Yritin soittaa sille ja laittaa viestiä, että kumman piti hakea esikoinen päiväkodista :angelic:
 
Täällä myös, kaikki unohtuu :oops: ihan välillä niin aivot narikassa -olo ettei voi uskoa. Aineenvaihdunta myös selkeästi hidastunut ja tuntuu että iltaisin turvottaa enemmän. Välillä tuntuu että ummetusta on. Pahoinvoinnin aaltoja on edelleen mutta ne menneet nyt helpommin ohi, tiedä sitten onko tämä jo pysyvää vai vieläkö pahenee ennen kuin loppuu. Mutta olen pystynyt syömään jo aika monipuolisesti kaikkea. Välillä tietyt ruokien hajut tekee pahaa mutta pitää poistua paikalta niin helpottaa :joyful::hilarious:
 
Tänään piti käyä kokeilemassa lyhyttä työvuoroa, mutta nyt lens jo heti aamusta oksennus niin saa nähä paraneeko olo vai ei.. Ei voi kyllä taas kuvitella syövänsä yhtikäs mitää..
 
Mulla on ollut eilen ja tänään aikamoista päänsärkyä. Tosi tylsä olo. Otin panadolin, toivottavasti auttaisi vähän edes.
 
Mulla on iltaisin iskeny pääkipu kans... Ja nyt tänään ollu ihan hirvee päivä. Alaselkää särkee ja maha kipee kans. Ugh. Ja mikään ei oo toistaseks pysyny sisällä. Huoh.
 
Nyt herätessä on ollut jännä tunne. Sekä selkä että maha on vähän kipeät tai arat ja tuntuu, kuin niitä painettaisiin sisältä. Kai nyt aletaan olla vaiheessa, jossa vauva ja kohtu alkavat kasvaa oikeasti isoiksi ja maha alkaa tulla esiin?o_O Huomenna on 15+0.
 
Mulla on useinkin aamulla ollut maha hellänä. Mutta olen sellainen puoliksi vatsallaan nukkuja ja raskausajat on aina melkoista uuden uniasennon hakemista. Nyt huomannut, että kasvava maha kertoo heti missää asennossa on tullut nukuttua.
 
Viime päivinä hormonit on aiheuttanut tosi paljon mielialan vaihtelua ja pienistäkin asioista tullut kyyneleitä. Onko muilla ollut mitään tällaista?
 
Todellakin, välillä itkeä tirautan ihan pienistä asioista. En yleensä ole itkuherkkä ollenkaan joten kyllä tuli taas yllättäen nämä tunteet ja itkuherkkyys esille :wideyed: vaikka useamman kerran jo koettu sama. Unohtuu kuitenkin vuosien varrella nämä oireet:rolleyes:
 
Uskallanko jo kirjoittaa että pahoinvointi helpottanut :nailbiting: kuluvalla viikolla ollut hetkittäistä pahoinvointia ja huono olo mennyt nopeasti ohi. Pahoinvointi voi kyllä vielä palata mutta sen voin ainakin todeta että kulunut viikko on ollut helpompi sen osalta. Hetkittäisiä huonoja oloja silti on päivittäin mutta sitä jäätävää oksennus fiilistä ei ole nyt ollut :)
 
Toivotaan Höyhen että alkaisi helpottamaan! Täällä kans vaikuttaisi olevan helpotusta havaittavissa :grin Eilen aamuvuoroon lyhyillä yöunilla eikä ollut paha olo koko päivänä!
 
Viime päivinä hormonit on aiheuttanut tosi paljon mielialan vaihtelua ja pienistäkin asioista tullut kyyneleitä. Onko muilla ollut mitään tällaista?
Mä en muuten ole ollut erityisen tunteellinen, mutta eilen oli joku itkupäivä. Kai se on niin, että kun hanat kerran aukeaa, niin sitten itkut tulee uudestaan helpommin.
 
Mulla tuli viime yönä itku, kun aattelin että maailmanloppu tulee ilmaston muutoksen johdosta :grin

Mutta muuten olo on alkanut olemaan jo pirteämpi, ei väsytä enää niin paljoa :happy: Töissäkin aivot välillä jopa toimii, vaikka vielä hajamielinen olen. Vessassa pitää ravata vähän väliä ja masu kasvaa. Saas nähdä pääsenkö näin helpolla raskauden loppuun saakka :happy:
 
Mulla tuli viime yönä itku, kun aattelin että maailmanloppu tulee ilmaston muutoksen johdosta :grin

Mutta muuten olo on alkanut olemaan jo pirteämpi, ei väsytä enää niin paljoa :happy: Töissäkin aivot välillä jopa toimii, vaikka vielä hajamielinen olen. Vessassa pitää ravata vähän väliä ja masu kasvaa. Saas nähdä pääsenkö näin helpolla raskauden loppuun saakka :happy:
Kyllähän se ihmiskunnan loppu tulee, mut ei kai maailmanloppu sentään... Joku muukin näemmä jakaa saman voimakkaan ahdistuksen! Eniten ahdistaa nuo ääri-ilmiöt ja kuin itsekäs itse on ollut lisääntyessään, lapset ja lapsenlapset tänne paskatulle maapallolle jäävät elämään :sad001 Jotenkin sitä on vielä herkempi raskausaikoina ja tunteet pinnassa, muutenkin kun ahdistaa maailmanmeno herkästi.
 
Kyllähän se ihmiskunnan loppu tulee, mut ei kai maailmanloppu sentään... Joku muukin näemmä jakaa saman voimakkaan ahdistuksen! Eniten ahdistaa nuo ääri-ilmiöt ja kuin itsekäs itse on ollut lisääntyessään, lapset ja lapsenlapset tänne paskatulle maapallolle jäävät elämään :sad001 Jotenkin sitä on vielä herkempi raskausaikoina ja tunteet pinnassa, muutenkin kun ahdistaa maailmanmeno herkästi.

Just tuo sama asia ahdistaa, että kuinka itsekäs pitää olla, että tälle tuhoon tuomitulle maapallolle lapsia tekee, kun lapset sitten joutuvat kärsimään täällä :sorry:

Toinen asia joka alkaa ahdistaa, on kuolemanpelko. Siis näin raskausaikana. Tätä mietin esikoisraskaudessakin. Välillä tuntuu, että ei jotenkin ole ansainnut näin suurta onnea elämässä, kun saa lapsia, että eiköhän sitä joku kohta kuukahda :confused: Ajatukset menee niin laidasta laitaan :grin Päässäni teen hätäsuunnitelmia pahan varalle, joista en kehtaa edes myöntää miehelle :hilarious:
 
Just tuo sama asia ahdistaa, että kuinka itsekäs pitää olla, että tälle tuhoon tuomitulle maapallolle lapsia tekee, kun lapset sitten joutuvat kärsimään täällä :sorry:

Toinen asia joka alkaa ahdistaa, on kuolemanpelko. Siis näin raskausaikana. Tätä mietin esikoisraskaudessakin. Välillä tuntuu, että ei jotenkin ole ansainnut näin suurta onnea elämässä, kun saa lapsia, että eiköhän sitä joku kohta kuukahda :confused: Ajatukset menee niin laidasta laitaan :grin Päässäni teen hätäsuunnitelmia pahan varalle, joista en kehtaa edes myöntää miehelle :hilarious:
Mulla se ei ole jäänyt ajatustasolle, vaan joka raskauden aikana on suku harventunut... Nyt melko varmasti mummi lähtee kun on niin huonossa kunnossa :sad001
 
Täällä pohkeet ollu jo kovilla, kaikki käveleminen töissä tekee nyt sen että pohkeissa tuntuu illalla... vaikuttaneeko tuo verimäärän lisääntyminen. Entistä helpommin turvottaa pohkeita ja tukisukat piti ottaa käyttöön. Muutamia hentoisia suonenvetoja jo ollut, siitä ne vielä lisääntyy.. sen tiedän! Ei vaan aikaisemmin näin aikaisessa vaiheessa ole ollut tarvetta tukisukille mutta näköjään nyt on :wideyed:

Tänään rv 12:Heartred
 
Takaisin
Top