Tammikuussa tapahtuu!

Sitä ei suositella, pahimmassa tapauksessa aiheuttaa vauvan kakkaamisen lapsiveteen ja se ei oo kovin toivottavaa....
 
Tulee kun on tullakseen :smug: Mä en ajatellu mitään poppaskonsteja käyttää sen enempää ku mitä normaalielämään kuuluu - siivousta siinä määrin ku aina ennenkin, saunaa aina ke ja la sekä seksiä sillon ku molemmista siltä tuntuu. Monesti vaan nii väsy tai sitten esikoinen läsnä ni onnistumisprosentti vähän kärsii :grin
 
Täällä myös joulu kerätty pois ja huusholli siivottu. Normisti en siivoa joulua pois vielä loppiaisena, mutta nyt varsinkin kuusi oli tarpeen ajoissa heittää pois, jottei suotta ole täällä odottamassa neulaset maassa sitten, kun tullaan vauvan kansaan kotiin...tosin jouluverhot vielä jätin, ne kun on niin ihkut:love017
 
Minnie, sori mut kävi naurattaa toi mielikuva! :-D mullakin pää jotenkin ihan tyhjä; yritin kolme (?!) kertaa käynnistää pesukoneen ilman, että aukaisin vesihanaa... :-O sit melkee itkukurkussa miehelle, et ei mun pää toimi enää edes pesukoneen käynnistämiseen. :-D
Tosta risiiniöljystä oon kans kuullut ettei kannattais yrittää käyttää synnytyksen käynnistämiseen... :-O
Alan olla Ipan kans samaa mieltä, että ei sitä synnytystä varmaan pysty millään poppaskonsteilla käynnistää... pääasia on, että pysyy liikkeellä? Eli tekee normi kotityöt, käy kävelyllä, saunoo jos siltä tuntuu ja harrastaa seksiä kun siltä tuntuu... ;-)
 
Minnie, mulle on kerran käyny vastaava moka ja vielä ilman raskausaivojakin :D Tuli miehelle vähä lyhyempi kesätukka koko päähän sillon ja sain kyllä niin kuulla siitä:oops: :D Järkytyin kyllä niin täysin, etten oo sen koommin miehen hiuksia suostunut leikkaamaan....
 
:laughing025 Minnie mä en kestä...pissin melkein housuun kun kuvittelin tilanteen...sori. Mulla käynyt kerran niin, että kone puolestaan hajos kesken, kun olin leikkaamassa miehen tukkaa...
 
Ei mitään, saa nauraa :grin Muakin jo jaksaa hymyilyttää tuo tapaus vaik aluksi olin ihan jäykistynyt silkasta järkytyksestä! En pystynyt aluksi ees kattoo miestä ku se on nii kumman näköinen noilla luovasti leikatuilla hiuksilla, tuli niin huono mieli. Mut äkkiä tottui silmä :hilarious: Mieskin ihan tyytyväinen, sanoi vaan et enemmän häntä suretti mun puolesta ku olin niin pahoillani. Sanoi et viikko ni tasottuu pää (siinä edelleen pari milliä lyhyempi se mun ensimmäisen surautuksen kohta, en vaan pystynyt vetää samalla mitalla koko päätä):laughing021
 
Minnie, mulle on kerran käyny vastaava moka ja vielä ilman raskausaivojakin :D Tuli miehelle vähä lyhyempi kesätukka koko päähän sillon ja sain kyllä niin kuulla siitä:oops: :D Järkytyin kyllä niin täysin, etten oo sen koommin miehen hiuksia suostunut leikkaamaan....

Voipi myös täällä ottaa aikansa ennenkuin pystyn miehen hiuksiin taas koskemaan..! Enkä ainakaan missään nimessä tän raskauden aikana enää:hilarious: ja tietenkin asiaan vaikuttaa myös se, suostuuko ukko enää mun mestarikampaajan tuoliin...
 
Tuo oli itse asiassa loistoveto! Eipä tarvitse ehkä enää leikata miehen hiuksia!:laughing005
 
Pelottaa vähän esikoisen puolesta vauvan tulo. Meillä on nyt tosiaan se enterorokko, joten toivon liittyvän vaan siihen, mutta meillä on tosi paha "äiti-vaihe" ollut nyt muutaman päivän. Muuten menee hyvin, mutta nukkumaanmenot on tosi vaikeita. Nukutetaan siis edelleen, eli ei nukahda yksin. Joka toinen ilta minä ja joka toinen isä. Nyt isän nukutusvuorot on ollut ihan yhtä huutoa mun perään. Ei mullakaan ole helppoja illat olleet nyt, mutta isälle paljon vaikeampia. Aiemmin siis nukahtanut ilman itkuja oman aikansa teuhkattuaan sängyssä, kunhan jompi kumpi istuu huoneessa. Nyt pitäisi silittää ja pitää kädestä ja päästä syliin. Ja äidin nimenomaan. Toivottavasti ei oo ihan kauhea shokki tuo sairaala-aika ja sen jälkeinen aika varsinkin... Aiemmin siis ukki ja mummokin saaneet helposti nukkumaan. Nyt ei oo kokeiltu tän vaikean vaiheen alettua n. viikko sitten.
 
Enough, minkä ikäinen teidän esikoinen on? Kuulostaa nimittäin ihan samalta kuin meidän 3v:n kanssa. Tosin sillä erolla, että aiemmin nukutettiin vuorotellen, mutta nyt kun en oikein enää aina ole jaksanut supistelujen vuoksi tehdä iltalenkkiä koirien kanssa, olen hoitanut nukutukset ja mies lenkittää koirat. Olen kyllä ehdottanut, että isikin voisi nukuttaa, mutta muutaman kerran olen tullut lenkiltä koirien kanssa ja tyttö huutaa kurkku suorana mun perääni, niin en ole enää oikein edes viitsinyt yrittää vuorotellen nukuttamista.
Meillä tullut mukavana bonuksena nyt se, että tyttö herää yöllä ja väsynyt isi kantaa tytön meidän sänkyyn (en itse aina herää tytön heräämiseen). Viimeyönä kun olin valveilla ja tyttö heräsi, yritin mennä patjalle hänen sängyn viereen ja silittelin häntä, mutta ei hän siihen rauhoittunut vaan vaati päästä meidän sänkyyn kun on aiemminkin päässyt, nyt ei ollut voimia tapella asiasta pidempään ja huudattaa tyttöä. Aika raskaita nää illat ja yöt...ja päivisin kyllä myös koetellaan äidin hermoja ja tehdään kaikenlaisia metkuja...
 
Esikoinen on 1 v 8 kk. Lupasin tänään googletella vähän unikouluohjeita :wink

Iltanukutukset jaksaa vielä, mutta kun herää yöllä (yleensä noin kerran) ja sama huuto alkaa, niin molemmilla on hermot sen verran vähissä, että ilman selkeää battle plania annetaan kyllä heti periksi :D
 
Olipa muuten omituinen olo kakata paperilautaselle :D Osallistutaan siis HELMI suolistobakteeritutkimukseen ja siihen otetaan myös äidin ulostenäyte. Onneksi muistin nyt ottaa sen, kun se pitää ottaa ennen synnytystä :wink

rv 37+3
 
Me osallistutaan siihen kanssa! Ja joo, oli kieltämättä hieman erilainen kokemus :D
 
Voi että. Laitoin vauvan sängyn kuntoon ja sain vihdoin hoitotason, jonka isä valmisti :Heartred Tekis mieli laittaa jo kaikki kipot ja pyyheetkin esille, mutta niiden väristä paljastuu kumpi meille on enteilty. Ei enää paljon tehtävää ennen tulokasta. Sairaalakassi oikeastaan laittamatta [emoji4]
 
Voi että. Laitoin vauvan sängyn kuntoon ja sain vihdoin hoitotason, jonka isä valmisti :Heartred Tekis mieli laittaa jo kaikki kipot ja pyyheetkin esille, mutta niiden väristä paljastuu kumpi meille on enteilty. Ei enää paljon tehtävää ennen tulokasta. Sairaalakassi oikeastaan laittamatta [emoji4]

Mä oon kans monta päivää himoinnut laittaa vauvan petiä, jokohan sen vois jo hakea vintiltä... Meillä pienet tilat ni kaikki ostokset viety ylös odottelemaan et vauvan tulo lähempänä. Nyt ois ihanaa ripustaa kehto parven pohjaan ja laittaa lakanat pikku petiin:Heartred Kävin tänään vielä ostoksilla ja mukaan tarttui läpikuultavat verhot jotka laitan sit kehdon ripustimista roikkumaan niin et ympäröivät kehdon, saa suojattua niillä sängyn kissoilta ja ne näyttää söpöiltä.
Eilen illalla mä laitoin myös kaikki vauvan hoitotarvikkeet paikoilleen alustan kanssa, oli muuten ihanaa:woot:
 
2v. neiti on nyt reilun viikon nukkunut tavallisessa sängyssä koska oppi uutena vuotena kiipeämään pois pinnasängystä. Yöt/illat menneet hyvin tähän asti. (Korkeintaan pari kertaa pitänyt palauttaa sänkyyn.)
Mutta nyt heräsi ennen puoltayötä ja äsken 1.15. vasta nukahti takasin.

Eipä tässä muuten mitään mutta huomenna eka kerho ja sen vuoksi tavallista aikaisempi herätys! Höh.
Eipä voi ainakaan jännityksestä johtua, kun ei taida olla tietoinen koko asiasta...
 
Takaisin
Top