Tammikuussa tapahtuu!

Tänää oli eka kerta kun mä repesin. Kaikki toitottaa että kyllä se vauva sieltä tulee kun on valmis jne. Ihan kun en sitä tietäisi!! Ärsyttää. Vaikka itse toivon vauvan pian syntyvän niin olen silti hyvin Tietoinen että vauva syntyy kun on SEN aika.... muuten en olekaan koko raskauden aikana kiukuttelut juuri mistään, joten kai tämä tämän kerran sallitaan
 
Tänää oli eka kerta kun mä repesin. Kaikki toitottaa että kyllä se vauva sieltä tulee kun on valmis jne. Ihan kun en sitä tietäisi!! Ärsyttää. Vaikka itse toivon vauvan pian syntyvän niin olen silti hyvin Tietoinen että vauva syntyy kun on SEN aika.... muuten en olekaan koko raskauden aikana kiukuttelut juuri mistään, joten kai tämä tämän kerran sallitaan

Tiedän tunteen täysin... Mikä v*ttu siinä on ku pitää toitottaa sitä et "kyllä se sieltä tulee, ottaa vaan oman aikansa" jne? Etenkään kun en todellakaan oo kysynyt mielipidettä keneltäkään niistä jotka omiaan tarjoilee.
Sit mulla puhelin soi jatkuvasti ja kysytään et mitä, VIELÄKÖ oot yhtenä kappaleena, eikö oo vielä synnytysoireita yms?! Jos en vastaa ni oon automaattisesti synnyttämässä koska jokainen näistä kyselijöistä on olevinaan niin tärkeä et hänelle kyllä vastattaisiin jos vaan pystytään..
En oo tajunnut koskaan miten järjettömän rasittavaa ihmisten kiinnostus voi olla, varsinkaan tässä tilanteessa ku itekki odottaa jotakin tapahtuvaksi. Vihaan kaikkia.
 
Multa alettiin jo 3kk sitten kyselemään "joko on oloja?". X) olin ihan silmät suurina että mitä hiton oloja nyt pitäisi olla.. taisi olla sen verran iso maha jo tuolloin että kuvittelivat minun pian synnyttävän. mut ei se iha niin paljon ole ottanut päähän kuin toi ikune, et tulee kun on tullakseen...
 
Siis todella ärsyttävää, olen samaa mieltä vaikka sainkin just vauvani! Jos loppusuoralla oleva valittaa olostaan, ei jumankauta tarvi ruveta lohduttamaan"nauti nyt", "ei sinne kukaan ole jäänyt" jne.
Sanois vaikka että "no on varmaan perseestä", "ymmärrän että sua turhauttaa" tms.
Ei kukaan kuitenkaan kuvittele ettei se OIKEESTI tule IKINÄ!
 
Muakin jostain syystä eniten kiukuttaa nuo kommentit "ei yksikään lapsi oo vielä mahaan jäänyt" ja "kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen". Ihan kuin en sitä ite ois tajunnu :D
 
Mä oon melkoisen varma että meillä kaikilla oli/on nää vauvat kohdussa! Tsemppiä kaikille vielä raskaana oleville!
 
Minä ärsyynnyn kun näänkin, että joku viesti on tullut. En sit halua edes avata. Haluan olla vaan rauhassa. Mieluummin juttelisin jostain muusta, jos joku haluaa olla minuun yhteydessä. Minun raskaus tuntuu vaan niin henkilökohtaiselta asialta nyt, ettei se kuulu muille enkä halua keskustella asiasta kun korkeintaan oman aviomieheni kanssa.
 
Ja sitä paitsi, on sinne jäänyt http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013121317829865_ul.shtml ! Laitoin tuon linkin kaikille jotka sanoivat mulle, että kyllä ne sieltä kaikki joskus tulee. Tsemppiä viimeisiin päiviin kaikille! Jospa kenenkään ei tarvitsisi enää montaa päivää jaksaa :Heartred

Mua niin jotenkin nauratti tää :D vaikka toki kauhea juttu onkin! Ehkä pitää kanssa lyödä tämä seuraavalle kommentoijalle nenän eteen :D
 
Onks muut vauvat saanu niitä juhlavillasukkia? Me ei saatu :eek:
 
Me saatiin, sai ite valita käytävältä :)
 
Höh :sad001 mun piti kysyy niitä sillon kotii lähtiessä mut unohdin. Ois ollu kiva muisto !
 
Me saatiin synnytyssalissa pipo ja sukat. Ja kun ekat sukat oli niin pienet, ettei menneet jalkaan vauvalla, niin saatiin lopulta toisetkin sukat.
 
Me saatiin kahdet villasukat vauvalle. :-) voisitko hannaka soittaa synnärille ja kysyä josko saisit hakea sukat?
 
Nii kyl ne varmaan antais jos soittais ja kävis hakemassa. Mut ei jaksais sen takia ajaa turkuu :D täytyy pohtia :) kysyn neuvolas, jos niil sattuis olee :)
 
Saatiin sukat synnytyksen jälkeen kun kätilö toi syötävää meille niin ne oli siinä tarjottimella, tämä tyksissä :happy:
 
Takaisin
Top