Synnytystä enteilevät oireet

Mitähän tää nyt on, kun oikeeseen sisäreiteen/nivuseen koskee siten, etten voi kävellä... Koko päivän on juilinu siihen ja nyt ku oisin ruokapöydästä noussu, niin aivan jäätävää kipua... Helpottaa toki heti ku istahdan takaisin... Mut miten mä tästä nyt mihinkään vessaan tai muualle liikun???

Onks muilla ollu?
 
SnowFlake1: Mulla on ollut samanlaista, ilmeisesti hermosärkyä, jo parisen viikkoa. Iskee ihan yhtäkkiä just noustessa tai sitten kesken kävelyn ja on ihan lamauttavaa, mutta mulla ainakin ollut ohimenevää. Siis kun muutaman sekuntia kestää ja odottaa, niin pienellä asennonvaihdolla tai kävelemisen jatkamisella poistunut. Ilmeisesti vauva kai niin alhaalla, että painaa johonkin hermoon.
 
Joo hävis sit parin tunnin päästä. Piti sipsuttamalla liikkua jalat tiiviisti yhdessä. Oli kyllä aika pelottavaa, kun jalat meinas lähtee alta! Lueskelin netistä ja siel oli kans, että vauva painaa jotain hermoo... Toivottavasti ei ilmesty kovin usein tuommosta!
 
Jopas se voi sitten kestää kauan, hui, en arvannutkaan. :/ Toivottavasti ei tosiaan tule ainakaan yhtä sinnikkäänä takaisin!
 
Mullakin ollu tuota samaa jalkakipua aina välillä, täällä ei edelleenkään mitään tulemisen merkkejä. :D tuun kyllä heti tänne hihkumaan kun alkaa syntymään. Tuntuu että moni synnytti alkukuusta ja nyt on ainakin täällä foorumilla paaaaljon hiljasempaa. Jos se alkaa tulemaan hurjasti juhannusvauvoja
 
Mullakin ollu tuota samaa jalkakipua aina välillä, täällä ei edelleenkään mitään tulemisen merkkejä. :D tuun kyllä heti tänne hihkumaan kun alkaa syntymään. Tuntuu että moni synnytti alkukuusta ja nyt on ainakin täällä foorumilla paaaaljon hiljasempaa. Jos se alkaa tulemaan hurjasti juhannusvauvoja
Oon miettiny ihan samaa, että pari viikkoa on ollu aika hiljaista synnytysrintamalla... Ehkä me loppupään ihmiset synnytetään nyt kaikki sit samaan aikaan juhannusvauvat!? :D saa kyllä tulla jo!
 
Jopas se voi sitten kestää kauan, hui, en arvannutkaan. :/ Toivottavasti ei tosiaan tule ainakaan yhtä sinnikkäänä takaisin!
Ihmetytti muakin, kun niin kauan kesti! Mulle paikoillaan oleminen pitkään on muutenkin haasteellista, kun jatkuvasti pitäis jotain olevinaan touhuta... :D nyt oli sit pakollinen parin tunnin pysähdys... Saa nähdä jatkuuko tollaset kipukohtaukset...
 
Rv 41+2, yöllä vessakäynnillä irtosi vähän limatulppaa ja aamulla heti sängystä noustua enemmän. :)
 
Katjo taitaa päästä pian tositoimiin! :)
Täällä tuli aamulla yksi piiiitkä supistus, kipeä muttei mikään mahdoton. Menin varuiksi suihkuun pesemään tukan, jos vaikka lähtö tulee :D Tilanne siitä kuitenkin rauhottui ja nyt taas kuin ei mitään. Viime yönä ensimmäistä kertaa heräilin siihen ettei meinannut sopivaa nukkuma-asentoa löytymään. Nyt 39+2 ja käynnistys maanantaina.
 
Tuskaista on ollut tänään aamusta (seksin jälkeen, heh). Alaselkä ja alavatsa ihan tulessa koko ajan, ei siis aaltoile eikä mene pois välillä:eek: Onko ne silti supistuksia??:nailbiting: Vatsa kyllä kovettuu aika ajoin ja vihloo alapäästä ihan kivasti... En osaa kellottaa supistuksia, mutta ei näitä nyt montaa tunnissa tule:wideyed: limatulppaa tai vesiä en ole havainnut...
 
Minulla ne ekat supistukset oli vähän kuin vatsa olisi kipeä. Siitä sitten alkoi oikeat supistukset. Minä en kellottanut ollenkaan supistuksia vaan lähdin sairaalaan kun en enää kotona pystynyt olemaan. :)
 
Niin ajattelin itekkin tehdä :) tai ehkä himpun verran aiemmin pitää lähteä. Kun poikaa lähettiin hakemaan, niin asuttiin sairaalan vieressä melkeinpä ja ehittiin salissa olemaan puolitoista tuntia. Nyt tuota matkaa on noin tunnin verran :-o
 
Kirjottelin jo tonne toisaallekin, mutta.. Nyt ollu keskimääräistä enemmän kipuja. Tuntuu, että menkkajomotus on jatkuvasti päällä alaselässä ja -vatsassa. Sitten väliin tulee tiukkoja harkkoja.. Koko yön näitä tuntemuksia puoli horteessa hengitelly pois. Mitä ihmettä! :-o ehtisiköhän tää meidän masukki sittenkin kesäkuun puolella syntymään?! :) tietty, ku nousee ylös, ni kaikki olot tipotiessään :P
 
Kirjottelin jo tonne toisaallekin, mutta.. Nyt ollu keskimääräistä enemmän kipuja. Tuntuu, että menkkajomotus on jatkuvasti päällä alaselässä ja -vatsassa. Sitten väliin tulee tiukkoja harkkoja.. Koko yön näitä tuntemuksia puoli horteessa hengitelly pois. Mitä ihmettä! :-o ehtisiköhän tää meidän masukki sittenkin kesäkuun puolella syntymään?! :) tietty, ku nousee ylös, ni kaikki olot tipotiessään :P
Siun pitää siis pysyä makuulla, josko ne tuntemukset siitä voimistuisi! :wink

Täällä ei siis mitään tuntemuksia... Alan epäillä, että tunnistankohan niitä sit ollenkaan??? Ehkä vauva vain putkahtaa yks kaks pihalle kotona ollessani??? :D
 
Täällä on iskeny hurja siivousvimma. Oon pessy parvekkeen, vaihtanu kukkien ruukkuja, jynssänny keittiön ja pessy pyykkiä. Vaikka siis ei edes mikään hirmuinen siivo täällä ollutkaan. Pesänrakennusko vahvistuu just ennen käynnistykseen lähtöä :grin

Muuten oireetonta, rv 39+4.
Kesävaavilla lupaavia oireita!
 
Mulla samanlaista pesänrakennusta havaittavissa.. :)

Oireita on jonkinmoisia, mutta ei haittais, vaikka jatkuis vähän tiheemmin.. No, iltaa kohden tietää, että alkaa taas enemmän oireilemaan..ainakin tähän mennessä on ollut sellainen suunta :)
 
Kesävaavi: Mullakin aika lailla samaa ollut pari päivää, että iltapäivästä, illasta ja yöstä on alkanu jomotella yhä enemmän ja samoin harjoitussupistukset on tihenneet. Mutta tosiaan, yleensä aamulla kaikki tuntemukset poissa, turhauttavaa. :sad001 Eilen illalla mitatessa tosin verenpaineet oli nousseet ihan selkeästi n. 130/85! Mutta paineiden nousustakin voi vissiin mennä vaikka muutama päivä... Nyt 40+0.

SnowFlake1: Hassua, mullekin tuli eilen tuo tunne, että mitäs jos vaan en tunnista ajoissa synnytyksen oireita. :grin Kai johtuu pienestä paniikista, kun aika kuluu, eikä mikään tunnu edistyvän, vaikka välillä jotain tuntemuksia onkin.
 
Muokattu viimeksi:
miu84, niin varmasti on jotain turhautumista tai alkavaa paniikkia...

Lohduttavaa ajatella kuitenkin, ettei kukaan ole tiettävästi masuun koskaan jäänyt! :D eli tavalla tai toisella sieltä kaikki vauvat ulos tulee... Toiset aikasemmin ja toiset vähän myöhemmin. Mutta hyvää kannattaa odottaa, eiks vaan? :D
 
Takaisin
Top