Synnytystä enteilevät oireet

Onko muita odottajia yhtenä kappaleena? Täällä ei oikein mitään uutta auringon alla :| selkäsärky ja supistukset valvottaa öisin, eikä tuo selkäsärky kyllä tahdo päivälläkään helpottaa. Venyttelyä harrastan päivittäin, mutta minkäs teet!

Bebesinfon sivuilta löysin akupunktio-pisteitä.. Niitä oon nyt painellu oikein urakalla.. Kaikki keinot käyttöön :]
 
Täällä 41+4 menossa, aamulla käyty yliaikaiskontrollissa ja ballongin asensivat edistämään kohdunkaulaa. Huomenna aamulla viimeistään takaisin ellei muuksi ala muuttumaan :)
 
Heippa, olen heinäkuun "listalla" kun alunperin laskettuaika meni heinäkuun puolelle, mutta ultrassa viralliseksi päiväksi tuli 26.6 :) sen mukaan nyt 40+5 ja yhtenä kappaleena vielä :D ahkerasti olen seuraillut kesäkuisten oireita ja synnytystarinoita :) mulla ollut tällä viikolla paljon harjotussupistuksia, nyttenkin jo muutaman tunnin ajan noin 10 min välein, mutta eivät vaan vahvistu..aavistuksen muuttuneet epämukavimmiksi ja tänään tuntuneet pikkuisen alaselässäkin...mutta mitään muita merkkejä ei ole :/ maanantaina yliaikaiskontrolli sairaalassa, silloin siis 41+1.. :) toivottavasti ei tarttis käynnistellä vaan alkais asiat jo edistymään!
 
Heippa waterlily85! Tervetuloa tänne jännäilijöiden joukkoon :) joka ilta ja yö odottaa, josko saisi jo lähteä hakemaan vauvaa..
 
Yhä vaan oireetonta odotusta, siis ei MITÄÄN merkkejä. :meh:Osaakohan tää tulla ollenkaan ilman avustusta... Käynnistykseen en haluais:nailbiting: ja nyt kun vauvaa ei vaan kuulu, niin ehtii paremmin kehittelemään kauhuskenaarioita ajatuksissaan (ensimmäisestä) synnytyksestä. Aiemmin ei jännittänyt yhtään mutten kyllä enää tiedä...
 
Kertokaas nyt jo synnyttäneet, että miltä ne supistukset tuntui? :) Kovettuuko maha samalla tavalla kun harjotussuppareissa? Oliko selkäkipua, alavatsalla kipua vai tuntuiko vaan joka puolella ? :D alkoivatko heti tosi kipeinä vai pikkuhiljaa kovenivat? :) ..odottavan aika on pitkä.. :D
 
Waterlily, mulla tuntui supistukset alavatsalla ja alaselässä. Pikkuhiljaa kovenivat vaikka ihan napakoina alkoivat. Mulle synnytyksessä oli kaikista pahinta just supistuskivut jotka koin ihan kamalina. Maha ei mun mielestä samalla tavalla kovettunut kuin harkkasupistuksissa.
 
Mulla aikaisemmissa synnytyksissä supistukset on tuntunu alaselässä..sellanen aaltomainen kipu, joka alkaa miedommin ja sitten on selkeä, kova huippu, josta taas hiipuu..

Melko napakasti nuo on heti alkanu ja kovenee siitä kyllä asteittain ennen ponnistusvaihetta..

Oon ite kokenu pahimpana sen, että on kova ponnistamisen tarve, mutta ei vielä saa ponnistaa, kun ei oo vielä täysin auki.
 
Mulla kans supistukset tuntui alaselässä ja ne on tosi tuskastuttavia. Mutta kun keskittyy hengittämiseen niin ne kestää. Ja tulee tosiaan aaltomaisesti alkaa pikkuhiljaa, saavuttaa huipun ja sitten hiipuu. Laittaa puhalluttamaan ja etsimään asentoa miten olla.
 
Nyt tuntuis jotain tapahtuvan..yöllä heräsin puoli neljän jälkeen kovaan menkkajomotukseen ja siitä alkoi kipeähköt, mutta epäsäännölliset supistukset. Ei kauhean kipeää tee, mutta kuitenkin niin, että panadolin jälkeen tuntuu vielä paineentunne.

Toivottavasti homma etenis :) eikä loppuis nyt tai hiipuis kokonaan..
 
Ja mahaki tyhjeni yhtäkkiä ihan itsekseen melkein.. Aikaisemmin ollu niinku sementtiä.. mutta plääh, supparit tuntuis hiipuvan vähän :/ Pakkasin kyllä sairaalakassin valmiiksi ja touhusin kaikenlaista muutakin.. Täytyy yrittää vielä vähän huilata, jos vaikka sais nukuttua ennen ku lapset herää.. Ja jos vaikka supparit taas innostuis..
 
Mahan tyhjeneminen oli mullakin yks merkki tulevasta lähdöstä. Se tais edellisenä päivänä olla. Ja sit kipeitä suppareita kun alkoi tulee lähtöpäivänä, niin sitten tyhjeni viel lisää...
 
Minulla ei kyllä Panadol auttanut supistuskipuihin yhtään. Mutta täällä ollaan peukut pystyssä, eiköhän sinullakin kohta nyytti ole sylissä. :Heartred

Sillä otinki panadolia, että siitä huomais, onko "oikeita" supistuksia vai vaan vähän kovempia harkkoja. :) Toistaseks supistukset pysyny pois, mutta kova menkkajomotus palasi melkein heti takas. Nyt on selkä ja maha niinku tulessa.. Supistuksia odotellessa :)
 
Hah, mitä toi yö tullessaan? Oikein mahtavan makoisat yöunet! Peukut sille :-o Revitään nyt jotain positiivista..ainakin jaksaa ponnistaa

Mitäs waterlily85 sulle kuuluu?
 
Takaisin
Top