Viimeaikainen toiminta

• Tipsi89
    Tipsi89 kirjoitti ketjuun Plussa vai ei?.
    Hieno viiva ja ihan selvä plussa 🥹😍 Paljon onnea ja hirveesti vauvaliimaa matkaan! 💕
  • Lilanka
    Lilanka kirjoitti ketjuun Urheilu raskausaikana.
    Määkin oon käynyt lähinnä kävelyillä, kun ei näissä oloissa oikein muu innosta. Harmittaa, kun ei pysty paremmin liikkumaan ja syömään.
  • Tipsi89
    Tipsi89 reacted to Mietteissään's post in the thread Plussa vai ei? with Ihana Ihana.
    Kai siellä vahvistusta havaittavissa🥹
  • Olive
    Pietu U?
  • JasmiRubiini99
    JasmiRubiini99 kirjoitti ketjuun Raskausoireet.
    Mies kertoi mulle raskausoireesta mistä en ite tiedä yhtään mitään, mutta esikoisen aikana oli samaa🤭 oon kuulemma yöllä kuorsannu, aiva...
  • K
    Kaipuu reacted to Donitsi -89's post in the thread Pakastealkion siirto (PAS) with Tykkään Tykkään.
    Tänään koitti virallinen testipäivä ja plussaa näyttää 😊 Viikonloppuna oli ~1 päivän kestävä vuoto joka hieman lannisti mutta tiedossa...
  • Selmiina
    Selmiina reacted to annana's post in the thread POKS! Täydet raskausviikot ♡ with Tykkään Tykkään.
    Puoliväli 20+0 viimein 🥰
  • Tekevällesattuu
    Tekevällesattuu kirjoitti ketjuun 40+ kuumeilevat.
    Joo, olen nuo testit tehnyt klo16-18 välillä. Ehkä tämä on ovuloimaton kierto? Yleensä mulla ovis ollut viimestään 12-13kp paikkeilla...
  • Pingviiniemo
    Pingviiniemo reacted to Kali's post in the thread Psyykkiset oireet with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mulla ei ekasta keskenmenosta tai mistään kemiallisesta oo pää mennyt ns. "sekaisin", mutta toinen keskenmeno joulukuussa masennuin sen...
  • Tekevällesattuu
    Tekevällesattuu reacted to Piisku's post in the thread 40+ kuumeilevat with Optimistinen Optimistinen.
    Heippa! Mä parkkeeraan tänne hakemaan tsemppiä. Meidän oli tarkoitus jatkaa hoitoja lokakuussa, kun synnytyksestä on vuosi. Tietenkin...
Takaisin