Raskausoireet

Miten te ootte nukkunut? Mä oon kohta viikon verran herännyt melkein joka aamu viideltä! Se on ollu melkein pahinta. Koko päivän meen puolivaloilla ja sit ku olis aika mennä nukkuu niin oon taas ihan pirtee. 😅
Ihan hyvin, toki mitä tytön yösyötöiltä kerkee nukkumaan😊

Muistan ite esikoisen loppuraskaudesta ton kivan vaiheen ku heräsin tyylii 3 aamulla ihan pirteenä eikä uni enää sitten tullu🤭 mut tuo onkin paha jos nyt jo tommosta😅

Mulla on kans tän hetken keskeisin oire ihan jäätävä mahan turvotus 🥲 Esikoisesta oli ihan sama, kiva kun heti näyttää siltä että raskauden puoliväli kolkuttelee ovella 👌

Miten te ootte nukkunut? Mä oon kohta viikon verran herännyt melkein joka aamu viideltä! Se on ollu melkein pahinta. Koko päivän meen puolivaloilla ja sit ku olis aika mennä nukkuu niin oon taas ihan pirtee. 😅
Mä oon heränny melkeen joka yö neljältä ja sit on ollu ties millon levottomat jalat tai nälkä ja hirvee taistelu että saa uudestaan nukutuksi 😂

Eilen tosin otin magnesiumin ennen nukkumaanmenoa ja se helpotti levottomiin jalkoihin 😊

Mä oon heränny melkeen joka yö neljältä ja sit on ollu ties millon levottomat jalat tai nälkä ja hirvee taistelu että saa uudestaan nukutuksi 😂

Eilen tosin otin magnesiumin ennen nukkumaanmenoa ja se helpotti levottomiin jalkoihin 😊

Mäkin otin eilen magnesiumia eikä ollut myöskään levottomia jalkoja! Magnesium voi myös auttaa jumittavaan vatsaan 😅

Mulla alkaa aina oireet jo ennen plussaa. Nyt on alavatsakipuja, loputon jano, kipeät rinnat ja tosi herkät nännit, tukkoinen nenä, flunssainen olo ilman flunssaa, turvotus, nukun tosi huonosti jne.
Tänään on vähän huono olo mut en tiedä johtuuko jostai muusta kuin raskaudesta kun raskaus niin alussa vasta 🤣

Lisäys, tärkein meinasi unohtua eli jatkuva palelu joka alkoi jo pari päivää ennen plussaa 🥶

Mä en tykkää jos mun tissit tästä vielä kasvaa 😭 miten ne voi piilottaa? 🙈🙈 oon suhteellisen pienirintanen ja pelkään et joku kohta jo huomaa kun nää on sen verran isommat ku normisti 😂

Täällä pientä jomottelua alamahalla, tissit kipeät, varsinkin nännit.
Pissahätä 2h välein, mielitekoja ja närästystä välillä. Ja sellainen pikku väsymys kokoajan.
Eilen olin niin ärsyyntynyt ukkoon että teki mieli jättää se 🫣😂😂
Siis eikä, mäkin ärsyynnyin mieheen eilen niin paljon ja mietin että mitäköhän tästäkin tulee :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Kai ne on nää hormonit

Aivan järkyttävä väsymys, en meinannut päästä sängystä ylös 😵 Oura-sormus näyttää ”vahvoja rasituksen merkkejä”, mikä vissiin on aika yleistä alkuraskauden aikana, ja siltä kyllä tuntuukin. Toivottavasti vauhtivaapero viihtyis vähän omissa puuhissaan näin aamusta, jos vaikka rauhassa juotu aamukahvi piristäisi 😅

Mies kertoi mulle raskausoireesta mistä en ite tiedä yhtään mitään, mutta esikoisen aikana oli samaa🤭 oon kuulemma yöllä kuorsannu, aiva kauheeta🤣

Rinnat aristaa, kohtua juilii ajoittain, kroppa ei oikein tiedä onko kylmä vai kuuma, krapulainen olo :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: huonoista unista johtuvaa väsymystä ja tänään lievää pahoinvointia töissä...

Tänään aivan jäätävä turvotus. Ihankun ois kuudennella kuulla 🫣

Ummetus kans vaivaa, kaupasta sain nyt kuivattuja aprikooseja. Ne yleensä auttaa mulla.

Etovaa oloa ”odottelen”, ekasta alkoi 5+5.

Takaisin