Viimeaikainen toiminta

• P
    Poppana86 reacted to Savannah's post in the thread Yleinen keskustelu with Sympatiaa Sympatiaa.
    @Poppana86 näin se täytyy luottaa et koira tottuu 😄 itsehän olen jo suunnitellut miten koirille saisi kotiin tilan johon vetäytyä...
  • Savannah
    Savannah reacted to Koiruuksia's post in the thread Helmikuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Lähes täysi oireettomuus hirvittää edelleen, mutta viivat sentään vahvistuu :smiling face with heart-eyes: testit ylhäältä alaspäin...
  • Savannah
    Savannah reacted to Pikkuviikuna's post in the thread Helmikuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Ihanaa saanko mäkin tänne liittyä 😍 plussa tuli ensimmäisestä ivf:stä parin vuoden yrityksen jälkeen. Sulattelen täällä et onko tää totta!
  • Savannah
    Savannah reacted to Odottavainen91's post in the thread Helmikuisten plussatestien kuvia with Ihana Ihana.
    Täällä tehty toissa päivänä positiivinen testi, josta olen kuin puulla päähän lyöty😅 Esikoisen saaminen kesti 4 vuotta ja hän sai...
  • Tando
    Tando reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Hei apua nythän tästä tuli sit mielenkiintosta😳😱 ehkä mä oottelen ensviikkoon varmuudeksi niin onpahan sit hormoonia tarpeeks jos on...
  • Tando
    Tando reacted to Aurinko88's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    @Round2❤️ kylläpäs hitaasti putoaa! En tiennyt, että voi noin kauan kestää ja olla silti normaalia. Mut ei enää paljoa jäljellä...
Takaisin