Viimeaikainen toiminta

• Zebra
    Zebra reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Täälläpä taisiki alkaa kp1💔 Äsken vessassa käydessä ja kuppiin pissates tuli semmosia ruskeeta höttöä pissan mukana ja pyyhkiessä...
  • Zebra
    Zebra reacted to Mami91~'s post in the thread Raskaaksi 2026 with Ihana Ihana.
    Samaistun tohon testailuun, en halua ees tietää paljonko rahaa on menny testeihin. Nytkin tein kymmeniä erilaisia testejä 😅 Ja mulla on...
  • M
    Miwja reacted to Suvimel's post in the thread Joulukuisten plussatestien kuvia with Sympatiaa Sympatiaa.
    Ylhäältä alas rv 4+0-4+3. ❤️
  • Zebra
    Zebra reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Hauska Hauska.
    Joo en oikeen tunne käsitettä kärsivällisyys🤣 kuinkahan vain sitä jaksaa odottaa sit 9kk et vauva syntyy jos joskus plussa pärähtää testiin🤣
  • Zebra
    Zebra reacted to Kumpare's post in the thread Raskaaksi 2026 with Hauska Hauska.
    @Kali Mun mieshän sanoi että Vaginal temp kuulostaa kans punkkibändiltä 🤣 Vielä pari bändiä niin sais kunnon festarit kesäksi
  • Viisi
    Viisi reacted to Mamiii's post in the thread POKS! Täydet raskausviikot ♡ with Tykkään Tykkään.
    Viikko 12+0 katosi, kun laskettu aika siirtyi. Tänään 13+0 🥳🥳
  • Zebra
    Zebra reacted to Puolikuu's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    @Täti-ihminen Ihana sinä, meidän keskosvauva pääsi elämässä alkuun ihanien maidonluovuttajien ansiosta. 💓 Mä kans jouduin pumppaamalla...
  • K
    Kyfi_12 reacted to Gemini82's post in the thread Kohdunsuu with Tykkään Tykkään.
    En kannattaako vaatimalla vaatia tarkastusta, mutta jos mietityttää niin kannattaa neuvolaan soittaa ja kysyä asiasta. Ihan oman...
  • K
    Kesäsade1 reacted to Snowwie's post in the thread Yleinen keskustelu with Optimistinen Optimistinen.
    Meille selvisi viime kerralla varhaisultrassa ettei raskauspussissa (vai mikä sen nimi onkaan) kasvanut kukaan. Oli siis kai kehitys...
  • Zebra
    Zebra reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Hauska Hauska.
    Mä nyt kävin sit hakehes sen pc testi paketin ja järkevin varmaan odottaa sinne torstaihin. Tein tietysti heti yhyren ku ei vaan voi...
  • V
    Voikukkia reacted to Pilkki24's post in the thread Mausteet - millainen maustaja olet? with Tykkään Tykkään.
    Pitäisikin ostaa kunnon kivimortteli! Meillä on vain sellainen puinen. Siinä on kyllä kivinen se jauhinmötikkä (varmaan ihan virallinen...
  • Zebra
    Zebra reacted to Maana Mannila's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Venkula en tiedä, miten nää menee muissa, mutta kun hakeuduttiin tutkimuksiin mun miehen kanssa, niin ainakin mulle Felicitas...
Takaisin