Viimeaikainen toiminta

• Zebra
    Zebra reacted to *Ninni*'s post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Tuolla Gelee Royale -ketjussa on enemmänkin kokemuksia, ja mäkin sinne aikoinaan kirjoitin omiani. Mutta muistan että mulla kyllä...
  • M
    MariAnn89 reacted to Snowwie's post in the thread Yleinen keskustelu with Optimistinen Optimistinen.
    Meille selvisi viime kerralla varhaisultrassa ettei raskauspussissa (vai mikä sen nimi onkaan) kasvanut kukaan. Oli siis kai kehitys...
  • Zebra
    Zebra reacted to Kali's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Mulla ei ihan sama kun ei oo kellään babyshowereita mutta ohimennen taas mun isä tällä kertaa muistutti kuinka mun siskon laskettu aika...
  • Zebra
    Zebra reacted to Noora992's post in the thread Raskaaksi 2026 with Sympatiaa Sympatiaa.
    Täällä kans joku kevätväsymys iskenyt :side_tear:. Syytän lisääntynyttä valon määrää sekä kellojen siirtoa. Dpo6 ja oon jo sortunut...
  • harsokukka
    Pad thai tofusta
  • Zebra
    Zebra reacted to Toiveikas odottelija's post in the thread Raskaaksi 2026 with Optimistinen Optimistinen.
    Heii tällä kans samoja oireita. Ei oo kyllä ikinä ottanu niin lujaa kunnon päälle kiivetä noita portaita ku tänään. Piti ihan puuskuttaa...
  • Kevätlilja
    Kevätlilja reacted to Maana Mannila's post in the thread Raskaaksi 2026 with Tykkään Tykkään.
    @Toiveikas odottelija onpa sulla ollut ikävä kokemus (tai siis useampi). Kuulostaa todella raskaalta, ja itsekin täällä yk 9...
Takaisin