Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sabetille voimia, ja ensi vuonna ollaan taas kuulolla :)

Täällä tein juuri negatiivisen raskaustestin :) maanantaina vielä labraan varmistamaan asia. En tiedä oliko ovulaatio viikonloppuna, vai mikä seksikohtaus minulle tuli, vanhat ovisoireet ainakin oli :D

Mitä teille kuuluu? Tänään on jotenkin masis päivä :oops:
Eilen tuli taas seksin jälkeen vuotoa. Täytyy jutella gynen kanssa perjantaina. Mies meinasi, että alakerta tuntuu erilaiselta, vähemmän tilaa :eek: Meinasi, että kohdunsuun on tosi alhaalla. Olisko ne menkat tosiaan tulossa? Selittäisi ehkä matalaa mielialaakin. Toisaalta hyvä niin päästään taas yrittämään :)

Mimmu, missä vaiheessa sun kierto on? Mulla ei hirveesti kokemusta kohdunsuun käyttäytymisestä, mutta oviksen aikaan se on mulla tosi alhaalla. Tietysti voi olla menkatkin, mutta se tietää onneksi vain sitä, että keskenmenon jälkeen hormonitoiminta palaa raiteilleen ja pääsee oikeasti taas uudelleen yrittämään.

Täällä kp 11 ja ovista odottelen jo kovasti. Tulevalla viikolla vain hirveästi töitä, täytyy yrittää kellistää mies joka välissä, kun yhdessä kotona ollaan. Toisaalta töissä ei tule ajateltua vauvajuttuja, joten siinä mielessä hyvä, niin ei tule stressattua asiaa pahemmin eikä ovis ainakaan toivottavasti siirry liian odottelun seurauksena. Tänä aamuna sellainen taistelufiilis, että perkele plussa meille heti alkuvuodesta, jo on meidän aika!

Starling, ei mulla ole mitään hajua missä vaiheessa kierto on, kun tää on vasta se "tyhjennyskierto" eikä menkkoja ole vielä km:n jälkeen ollut. Lääkäri veikkasi, että menkat alkaa viikon sisään, joka toki olisi hyvä.

Mimmu, ok. Muistin kyllä, että tyhjennyksen jälkeinen kierto meneillään. Mitä siitä tyhjennyksestä on... kolmisen viikkoa? Toivotaan, että menkat alkavat pian, niin pääsette yrittämisessä eteenpäin. Omalla kohdalla kuukautisten alkaminen tuntui lopulta kuitenkin enimmäkseen helpottavalta, vaikka toki toivoinkin plussaa samantien. Silti se, että kierto ei venynyt tuntui helpottavalta ja samoin se, että oma keho alkoi taas toimia normaalisti eikä keskenmeno ja tyhjennys sekoittanut sitä pahemmin.

Jos sulla mimmu on limakalvot vaan sen verran herkillä nyt, että sen takia tuli vuotoa?

Mulla ollu nyt tämän viikon melkein kokonaan vuotamatta, toivotaan että huominen verikoe myös olisi ok. Kiertopäivistä ei mitään hajua, kun en ole halunnut tässä km jälkeisessä kierrossa kytätä päiviä ollenkaan.. Sit taas joutuu niitäkin kyttäilemään kun clomit aloittaa.

Täällä(kin) ilmeisesti uusi kierto alkamassa; verta havaittu. Ei ole ihan tyypillisin menkkojen alku, mutta eipä kai tässä mitään tyypillistä kannata odottakaan. Tänään olis km:sta laskettuna kp 26 (/27-29). Ehdin tässä jo jännitämäänkin minkälaisen tunne myrskyn menkat aiheuttais... Kun jotenkin siihen liittyy ajatus, että kaikki on todellakin aloitettava alusta. :sad001 Ehkä minä pientä toivetta elättelin, että olis tärppi käynyt. Toisaalta parempi lyhyt tyhjennyskierto kuin pitkä; onpahan se todellinen tärppi vähän lähempänä ajallisesti. Ristiriitaiset fiilikset siis...

Pauveli, mulla oli ekat menkat km jälkeen tosi kivuliaat ja runsaat; imukykyisintä tamponia sai olla 2-3 tunnin välein vaihtamassa. Lisäks tuli paljon kaikkia klönttejä ja hyytymiä. Nornaalit ne ei tosiaankaan ollut.

Täällä tosiaan yk 2 menossa, nyt kp 18/28. Pian saa alkaa ainakin kuvitella oireita. Aiemmat raskaudet tärpänny tokasta kierrosta, joten odotukset on korkealla. Yritän kyllä takoa päähäni, et ei se tärppi välttämättä tuu tällä kertaa niin nopeasti, mutta tiedän jo valmiiksi miten suuri pettymys se on jos menkat alkaa joulupäivänä... Muuten alkaa joulufiilis olla katossa, jouluruokaostokset aloitin tänään. Olis kyllä maailman paras joululahja, ku täti pysyis poissa. :)

Miuk, just tässä mietiskelinkin, että taitaa tulla "elämäni menkat" näistä, kun tosiaan ihmeellisen kovasti juilii. On jo pari päivää juilinut... Katsotaan mitä seuraa.

Minulla molemmat raskaudet tärpänneet kolmannesta yrityskiertosta, joten osaan kuvitella kuinka sulla on nyt paineet päällä. Ja itse mietin tuleeko pakko meikinki päälle, jos ja kun ohitamme kolmanne yk:n tuloksetta. Mutta peukut ja varpaat pystyssä tärpin puolesta miuk!

Jep... Peukut pystyyn munki puolesta meille kaikille, että tärppäis nopsaan uusiks. :)

Just tota mäkin olen miettinyt, kun edellisen kerran tärppäs ekasta normikierrosta km:n jälkeen. Pitää toppuutella itteensä, ettei pettymys ole ihan järkky. En nimittäin usko, että nyt kävisi samoin. Alkais nyt vaan ensin ne menkat. Just laskin, että nyt on kp 23.

Mä muuten kokeilin itte sitä kohdunkaulaa ja se on ihan tosi alhaalla. Siitä se vuoto varmaan johtui.

Kp 1 nyt sitten virallisesti. Ja kalenteria selattuani odotettavissa myös seuraava kp 1. Osuu kaikenmaailman härdelliä tärppipöiville. :sad001Mutta mennään niillä mitä saadaan... :wink

Pahoittelut Pauveli!

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuinka pitkä teillä on ollut tyhjennyskietto? Mulla on pari päivää jo ollut olo, että menkat alkaa mutta eipä näy ei kuulu. Nyt on kait menossa kp 26.

Minulla kierron pituudeksi tuli 26 päivää, ennen raskautta oli 27(-29) päivää. Eli omilleen meni...

Mulla olis nyt kp 26, mutta oottelen kyllä menkkoja vasta alkavaksi viikon parin päästä.. Saa nähdä. Olis kyllä kiva tietää että kuinka pitkä kierto just km jälkeen kelläkin on ollu.. Mutta sekin on niin yksilöllistä.. Raasttavaa vaan tämä odottelu.

Aattelin tällä palstalla olla, mutta raskaaksi-ryhmistä aattelin pitää taukoa. Hieman menny perimmäinen ja tärkein ajatus niistä vääräksi silmissäni, tai sitten vaan ajattelen liikaa :D

Hyvää joulun odotusta kaikille <3

Mulla normaalisti kierto noin 28 päivää. Tyhjennyksen jälkeisessä kierrossa alkoi kp 26 tiputteluvuoto, ruskeaa niukkaa vuotoa, jossa myös jotain hyytymiä. Kp 32 alkoi "normaalit" menkat.

Ok, kiitti vastauksista. Mä varmaan joudun vielä odottelemaan, koska kaavinnassa lääkäri sanoi ottaneensa aika huolellisella kädellä kaiken pois, kun limakalvokin oli niin paksu. En vaan jaksaisi odotella.

Mites teillä on ollut hcg arvot? Mulla mitattiin nyt eilen ja oli 13, kai se ihan ok on :D

Mulla oli ennen kaavintaa 36000, seuraavana aamuna 13000, siitä viikon päästä 500 ja kolme viikkoa kaavinnasta 6.3 Kaikki alle 10 on negatiivinen.

Takaisin