Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ninspe: onhan siellä 2 viivaa :))) jee, toivottovasti kaikki menee hyvin loppuun asti :)) Tarrasukkia sinne oikein paljon!!

Sontsa: voi hitsi :(( ..  Ens kierrosta kyllä tärppää!!
ja meillä muilla kans :)

Gatusa: Hyvä et on edes anoppi, joka on huolissaan. Toivottovasti saat tukea häneltä siellä paikan päällä se on tod tärkeää. Ja me kaikki täälä jännätään sun puolesta!

Norelli: eikös teillä ollu yhtään "pupuilua"? jos ette vaan oviksen aikana päässy hommiin niin ei se tarkoita ettei tärppäny.. kun siittiöthän elää siellä vielä monta vuorokautta.. Mut jos ei nyt tällä kertaa niin ens kierros sitte :)

Owen´: pahoittelut :( ja tervetuloa joukkoomme ,ei täälä olla kun väliaikaisesti ennen kun siirrytään sinne odottajien puolle :)pian pian me kaikki :) Niin, miks lääkäri oli sitä mieltä ettei sais nyt heti jatkaa yrittämist?

Elenna: hmm, eiköhän ne kivut oli vaan jotai harmitonta.. Toki jos jatkuu niin menet lääkärii! Ja kohtahan on oviksen bongaamispäivät :)) Tsemppii :)

Evo: mites sulle kuuluu? ootko ovista bongannu?
mulla tuhrutteli 3 pv ja tänään NE alko kunnolla.. eli yk2 ..toivottovasti tänään ostama side-paketti oli vimppo piiiiitkään :)) mut jos ei tästäkään kierrosta tärppii tuu niin menen kans ultraa.!

Evo: Juu täällä mennään tismalleen samoilla päivillä. Eli oletetusti dpo 6 ja kp 22. Todella vaihtelevin fiiliksin. Yritin pitää jalat maassa ja ajatella että tuskin uutta plussaa näin nopeasti meille keskenmenon jälkeen suodaan, mutta kyllä välillä huomaan haaveilevani, että nyt varmaan tulee plussa. yritetään jaksaa odottaa ja sitten se jännittäminen loppuu kun täti kurvaa kylään. Pessimisti ei pety. Paljon plussatuulta sinne! +++ Onko mitään viitteitä mistään?

Owen: Pahoittelut keskenmenosta! :( Toivotaan, että ensi kerralla pikkuinen pysyy loppuun asti mukana!

Elenna: Ompas siellä kurjia vaivoja. Toivoisin ettei sinun tarvisi tuollaisia enään kestää..:(

Ninspe:
Ihana kuulla, että siellä viivat vahvenee! :)

Angiella: Pahoittelut tädin tulosta! Parempaa onnea tähän kiertoon! Mäkin aina ajattelen, että olisiko tämä nyt viimeinen side paketti piiitkään aikaan! :)

Omaa: Täällä rinnat ovat kipeytyneet ja valkovuotoa mukavasti, joten mieli yrittää sanoa, että josko nyt, josko nyt olisi meidän vuoro. Tosin en jaksa millään uskoa. Mahassa välillä pientä kipuilua, mutta kaikki nämä sopivt myös ennen kuukautisia olevaan aikaan. No viikon päästä sitä sitten tietää. Yritän varautua, että täti tulee ettei tippuisi liian korkealta. Dpo 6 kp 22.

elenna & norelli:
Jonkinnäköisestä infektiosta on siis kyse (ei luultavimmin liity km:oon). Oireita alkoi ilmetä 3 vkoa km jälkeen, fyysisesti ja lopulta henkisestikin raskaita, kun ei tiennyt yhtään, mistä oli kyse, ja kaikki olivat niin huolissaan. Olen ollut kuitenkin "täysin" työkuntoinen, rajua väsymystä lukuunottamatta. Kun aiheuttajaa ei kerran ole löydetty, niin lääkäri kehoitti "katsomaan tämän loppuun", niin ei tule lisää surua, kun kroppa ei välttämättä ole vielä valmis kantamaan uutta elämää loppuun asti. Oireet kuitenkin alkavat olla käytännössä poissa, lääkkeet syöty ja kontrolli on jossain vaiheessa edessä, niin katsotaan sitten pysyykö "tuomio" samana. Mistään vakavasta nyt ei sitten kuitenkaan kaikkien testien mukaan pitäisi olla kyse:)

Hienoa Elenna, kun kivut helpottivat, toivotaan, että jatkuu samalla mallilla ja pysyy jatkossakin aisoissa!:)

ninspelle täältäkin suunnalta varovaiset onnet!:) 

elenna, onko ollut kipuja? Jos ne vaikka liittyiskin jotenkin tulossa olevaan ovulaatioon? Olispa jotain tuollaista eikä mitään vakavaa.

Angiella: joo, ovistesti näytti tosi selkeää plussaa kp16 ...mutta myös kp17 ja 18, en tiedä meinaako se mitään mutta vähän outoa, toivottavasti ei mitään häikkää ainakaan munasolun irtoamisessa. Ja en ole varma miten tuon 18. päivän jälkeen olisi testit näyttäneet kun loppuivat kesken...
Toivottavasti oli viimeinen sidepaketti minkä nyt ostit :)

pikkutonttu, hauskaa että ihan samoilla päivillä mennään kierrossa, jospa molemmilla olis käynyt tärppi! En kyllä jotenkin uskalla edes toivoa. Ei oikeastaan mitään oireita. Jotain pientä vihlontaa ja väsyttää mutta nuo nyt selittyvät niin monella muullakin kuin alkavalla raskaudella. Eikä näillä päivillä vissiin mitään oiretta vielä voikaan olla. Tuskaa kyllä odotella...

Eilen tuli vielä illalla digitestiin raskaana 1-2. Kai se on pakko uskoa! Se pelko vaan jyllää tuolla pääkopassa ja koko ajan ja pelottelee.

En ole saanut ees neuvolaan/lääkäriin soitettua, koska mut ohjataan koko aika eri numeroihin missä ei tiedetä mitään? ihme touhua. Eilen päätin lopettaa tupakanpolton, mutta tänään kun aamukahvia join niin menin automaattisesti ulos ja tajusin vasta puolessavälissä että perkele. Tä on jotenkin niin vaikeeta.

Paljon voimia ja plussauksia kaikkille! Ehkä mä siirryn tästä pikkuhiljaa heinäkuisiin..? :) Käyn täällä kuitenkin moikkailemassa, jos vaan sopii!:)

ninspe: oikkeen hirmu paljon onnea <3 pidän peukkuja et kaik menee nyt hyvin :)

ja muille kiitos tuesta.... tänne oli niin pakko taas muka tulla kattomaan :D
ja owen suuret pahoittelu km:sta :(

sitte hiukkase omaa: kävin tossa lääkärillä.... tainnu siis todellakin tulla uusi km ja syykin siihen selvisi :( lääkitys ei ole kohdallaan ja seuraava verikoe tehdään 3 kuukauden päästä, siihen asti saadaan siis jäädyttää vauva haaveet......

Oikein paljon onnea ninspelle plussasta ja paljon paljon tarrasukkia matkaan mukaan!

gatusalle paljon paljon voimia raskaiden uutisten johdosta iA leikkausaika tulee pian ja kaikki paranee sen myötä, jotta uusi raskaus olisi mahdollinen ja sujuisi hyvin

owenille paljon voimia surun keskellä

sydämelliset kiitokset kaikille koska olette ottaneet minut niin hyvin vastaan

Ja sontsalle paljon kärsivällisyyttä ja toiveikkuutta ajaksi ennen yrityksen jatkamista

pahoittelut keskenmenosta niille joita se on taas kohdannut, toivottavasti onnistuu pian. 
ninspe: ihanaa että hyviä uutisia tuli digitestilläkin vihdoin. :)
fayruz: kiitos sisko tuesta nyt vaan ootetaa koepalan tuloksia koska eilen ku käytii sairaalas ni lääkäri sano et he päättävät tulosten perusteel leikkaavatko vai käytetääkö lääkehoitoa. ihme puuhaa sielläkin taas. nyt syödää antibioottia, vuodon lopettavaa lääkettä ja kipulääkettä ku sanoin et mä en jaksa kärvistellä kokoajan ja vuotaa verta. eihä täs enää ees tiiä mikä on kierto.

Moi,

täällä on noi normaalimman tuntuiset mutta kumminkin kummalliset mahanipistelyt jatkuneet. Oon sitten tehnyt kumminkin joitain ovistestejäkin, vaikkei pitänyt. Ovis taitaa olla tuloillaan jossain vaiheessa, ehkä osa noista mahakipuiluista liittyy siihenkin. Aika rento asenne on nyt tosiaan tähän kiertoon. Olisi kyllä helpompi jos ei plussaa tulisi juuri nyt kun on se matka tulossa. En sitten tiiä olisiko se myös parempi. Olisin kyllä silti valmis tekemään jotain makkarin puolella, että olis vaikka ihan pienet tsäänssit raskauteenkin sitten. Kyllä me vkl aikana varmaan yks kerta saadaan aikaiseksikin. Edellinen oli viime viikonloppuna, että ei olla ainakaan liikaa yritetty. Katsotaan nyt.

sontsa, pahoittelut keskenmenosta ja noista lääkitysvaikeuksista :(

ninspe, paljon onnea vielä :) Toki oot tervetullut vielä jutustelemaan tälläkin puolella. Pidämme peukalot pystyssä että raskaus sujuu tällä kertaa hyvin! :)

owen, toivottavasti saat sen sinua vaivanneen vaivan pian pois päiväjärjestyksestä. Varmasti rankkaa tuollainen, kun ei tiiä mistä on kyse. Jaksamista!

Tsemppiä kaikille muillekin :) Tänään ei oo ulkonakaan ollut niin harmaata :)

no nii ja nyt sit ollaa viel kipeenäki. nielu punottaa, kuume tuntuu nousevan ja nokka tukossa. onneks antibioottikuuri valmiiks menossa josko se vaikka tehois kaikkiin ongelmiin...ei ainakaa sairauksia puutu tältä naiselta. mut vuoto sais jo luvan loppua ku taas vaihteeks alta aikayksikön yöside punanen vuodon takia...

uusi ilmoittautuu mukaan :)

kkm 9.10.2012 ja tänään tasan 2viikkoa tyhjennyksestä.
Kolmatta haaveillaan....taas... eli tänne kuulun :)

Moi,
onko muilla kokemusta tilanteesta jossa ovistestit näyttää plussaa monta päivää, tyyliin neljä, viis... Vasta nyt rupesin tarkemmin ihmettelemään kun mulla sitä hymynaamaa puski tikkuun monena päivänä peräkkäin (kolmena ainakin, ehkä neljänä, sit loppu testit kesken). Voiko tämä nyt tarkoittaa sitä että munasolu ei ollenkaan irtoa kun noin monena päivänä on ihan selkeää plussaa? Tässä tulee ihan vainoharhaiseksi ja sekopäisenä yksikseen miettii kaikki mahdolliset taudit ja syndroomat.... :/ Missä/miten tällainen mahdollisuus selviäis? Ultralla? Yksityisellä? Mihin aikaan kierrosta? Äh...

Sori tämä omanapainen postaus... on vaan niin plääh ja äh ja väsyttää että ei keksi mitään kannustavaa kenellekään kuitenkaan - - - olen mielummin hiljaa :(

Lumista perjantaita,

Kiitos elenna, eiköhän tämä tästä. Ensi viikolla olisi taas lääkärikäyntiä, ja jos vain lupa heltiää, niin viikonlopulle pitäisi seuraava oviskin osua.. Kovasti vaan edelleen mietityttää nuo "tyhjästä" tulleet oireet ja km jälkeiset hädin tuskin kahta päivää kestävät kk, että onkohan kaikki vielä ihan kunnossa kuitenkaan. Outoja nippailuja on ollut täälläkin, enkä itsekään osaa niitä mihinkään yhdistää.. Tuleeko sulla jaksottain, vai onko nipistelyä koko ajan?

Jaksamisia Gatusa sinulle hurjan paljon, toivotaan että nyt saisi jo riittää ja ab toimii kaikkeen! On se niin väärin, että vielä koetun surun ja vaikeuksien lisäksi laitetaan jos jonkin näköisiä kipuja ja vaivoja:( Yritä siinä sitten itse ymmärtää, mitä kehossa tapahtuu!
Koska saat tietää tuloksen ja hoitopäätöksen?

sarah81, tervetuloa mukaan ja pahoittelut km:sta:(

sontsa, toivotaan kovasti, että vaikka nyt yrittäminen hetkeksi jää jäihin, niin tilanne on uusi kolmen kuukauden kuluttua, saatte jatkaa ja silloin olisi tuliterät tarrasukat matkassa mukana:)

evo, ei ole valitettavasti kokemuksia.. Ootko huomannut muuten jotain tuntoja, mikä voisi viitata ovikseen/mitannut lämpöjä? eikä mitään pahoitteluja :) Siksihän me ollaan kaikki tänne tultu, että saataisiin tukea, ja ainakin omasta puolestani voin sanoa, että todellakin on vainoharhainen ja erityisesti sekopäinen näiden asioiden kanssa koko ajan.:D

Rauhallista viikonloppua kaikille, ja tärppejä, jos jollain osuu piakkoin ajat kohdalle:)

owen': kiitos tuesta. ens viikol tai sitä seuraaval viikol päätös. katos ku oli maanlaajunen lakko tiistaina, kaikki kii, ke käynnisteltii toimintoi, tänään Eid joten venyy. näytän jo 3-5kk raskaana olevalt mikä ei ole kivaa. no elämä on testi...

Lumiset tervehdykset kaikille! (hyi, en tykkää yhtään!)

sarah81 tervetuloa ja pahoittelut! :/

Angiella: no siis ehkä kerran siellä ihan alku päivissä mitä toi laskuri näyttää. Oon yrittäny olla ajattelematta koko asiaa, mut kummasti tuntuu kaikki pienet nippailut tuolla alavatsassa ja plaah! :D vaikka oon melkei sata varma et ei siellä mitään tapahdu kuitenkaan.. en tiiä :D

Harmi kun siellä on muutamilla "ylimääräisiä" kipuja ym. ihan kun tässä ei olis kestämistä muutenkin! Jaksamista teille kaikille! :)

ninspe: Paljon paljon tsemppiä tupakanpolton lopettamiseen! :) Se on itellänikin eessä sit joskus. Oon ajatellu että lopettais jo etukäteen, muttta mutta, aina sitä tulee vaan uus aski ostettua.. Sitten se ainakin käy helposti kun on tarpeeks hyvä syy, niin se viimekskin loppu kun seinään! :)

toivottavasti sinulla norelli tärppää vihdoin... itellä ei onneks ole ongelmia tupakan kohal ku en ole koskaan edes maistanut vaikka teininä hirveest yrittivät koulun jälkee muut nuoret sitä tuputtaa...

Täällä on vietetty aika mukava viikonloppu :) Ovispäiväkin oli eilen lauantaina ja niin siinä sitten kävi, että sekä pe että la tuli oltua sänkypuuhissa, eikä pelkästään yrityksen takia... ihan mukava kyllä oli mennä tällä kertaa vähän rennommalla asenteella. Mutta kyllä mulla vaan on myös aika kova tarve saada myös ovis hyödynnettyä (kun en sen ajankohtaakaan oikein pysty olemaan huomaamatta). Että taukojen pito on lähes mahdotonta jos se minusta on kiinni. Mutta katsotaanpas miten tässä sitten käy....

Tsemppiä ninspelle ja norellillekin (sitten kun oot siinä vaiheessa) tupakanpolton lopetukseen. Mä en polta, mut oon ajatellut limsat ja karkit jättää raskauden alkaessa kun niitä menee välillä kovin suuria määriä.. viime raskauden aikana se kyllä onnistukin tosi hyvin. Toivottavasti ens kerrallakin onnistuu (pelkään että edellisestä raskauden epäonnesta johtuen se ei oo välttämättä ihan yhtä helppoo).

Gatusa, toivottavasti sinulla olisi jo edes hieman parempi olo... paljon voimia!

owen', mulla on ollut niitä nipistelyjä ja mahapistämisiä aika vaihdellen, eli ei niinkään jatkuvana. Mut ei noista nipistelyistä kannata huolestua, jos ne ei elämää haittaa. Mulla on välillä ollut myös sellasta toispuoleista pistämistä ajoittain, mut lääkäri sanoi siitäkin, että on ihan normaalia...munasarjoissa kuulemma enemmän nestettä. Onneks ne viime viikon oudommat kivut helpotti, tiiä sit mitä ne oli.

evo, kuten taisin laittaa tuolla toisessakin ketjuissa, niin mulla ei oo tullut pitkiä plussajaksoja ovistesteissä, mut oon kuullut joidenkin muidenkin ihmettelevän tuota... toivottavasti oot säkin saanut levättyä viikonloppuna. Voimia ens viikkoon!

sarah81, pahoittelut keskenmenosta :( Mutta tervetuloa mukaan, tänne mahtuu :)

Tsemppiä ja hyvää ens viikkoa kaikille!

Takaisin