Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ninspe, jännää :) Mulla ei oo noista apteekin testeistä kauheemmin kokemusta, mutta ehkä oot heittänyt sen hieman liian aikaisin pois. Uutta testiä kehiin sitten vaan. Kurja että oot saanut huonoa kohtelua tk:sta :( Toivottavasti olisit nyt uudestaan raskaana ja onnistuneesti!

Gatusa, huh kun kuulostaa hurjalta. Tsemppiä nyt leikkauksen odotteluun. Toivotaan että se menee hyvin ja pääset toipumaan.

Angiella, ahaa aivan... Kurjia noi hammassäryt. Mullakin on ollut remonttia hampaistossa ja sitä varmaan riittää jatkossakin ihan tarpeeks :/

Kohta on taas viikonloppu ohi :/ Väsyttää vieläkin, mutta jospa sitä jaksais. Ens viikosta on tulossa aika kiireinen. Ehkäpä aika kuluu ainakin nopeesti sitten... Mulla on ilmeisesti hiivatulehdus jumittunut nyt päälle ton km:n jälkeen :( Hain lääkäriltä yhen uuden lääkemääräyksen joka tuli otettua reilu viikko sitten, mutta en tiiä auttoko sekään. Pitää vielä katsella.... ois ihan kiva päästä siitä pikkuhiljaa eroon.

Moikka!
Nyt vähän ärsyttää, tää kierto tais mennä ihan plörinäks. Oli jotenki niin hässäkkä viikonloppu että unohdin siinä sit tikutella (mietin että miten toi voi ees olla mahdollista :D ), eikä paljon muutakaan oo asian eteen keretty tekee.. : /

ninspe, joko testailit? Voi kun saisit ne kaks viivaa, roskiksen kautta käyttämättä! :D
Niian harmi ettei tullut plussaa, jaksamisia sinne!
Fayruz pahoittelut että jouduit tulemaan tänne meidän joukkoon, mutta tervetuloa ja toivotaan tosiaan että ei tarvii täällä pitkään olla! :)

Ihanaa, täällä paistaa aurinko ihan pilvettömältä taivaalta, on heti jotenki pirteempi olo :) Harmi vaan et pitää lähtee töihin viettämään näin nättiä päivää.

Siis apua, tänään nyt kp 27/26 sittenkin laskeskelin eilen väärin hih:) Testasin aamupissasta nyt eri merkillä, toi sofi one step. Siihen tuli tosi hailakka haamu testiajan sisällä, mutta sen kuitenkin näkee jotenkuten?  vai onko se vaan taas se sama tylsä viivanpaikka. Tosin noissa testeissä en ole saanut edes viivanpaikkaa missään valossa näkyviin. En oikeastaan missään testissä! Nyt mua pelottaa:S

Heh norelli, mulle tuli kyl tosi säälittävä olo ku roskikseen asti piti mennä kyttäämään et onks siel jotain!!:DD

Ninspe oon ite tehny joskus ihan saman! :D
Mutta hei, saat kyllä käskyn testailla vielä lisää! Mulla nimittäin ei tullu kertaakaan kahta samanvahvuista viivaa, vaan se toinen oli aina ihan hailakka ja voit uskoo että tein niitä monta kun ajattelin kokoajan et niissä on vikaa :D Sit rohkenin kysyy miehen siskolta että mitäs tää nyt tarkottaa kun aina tulee vaan tälläsia viivoja ja hän kerto että se on positiivinen tulos, sit vasta uskoin :) Hänellä itelläänki kuulema on aina tullu vaan hailakoita viivoja.

niin joo ja hiukan inffoa taas tämän akan tilanteesta... tein uudestaan sit viel testin kaks kolme ja haalea viiva tuli kahteen niistä.... kunnes sit perjantaina töissä ollessani vessassa käydessä huomasin että verinenvuoto on alkanu...

Voi ei sontsa:( olikohan sitten varhainen km.. tosi harmillista! voimia!=)

Mulla on niin piirtynyt toi viiva silmiin jo et en tiedä mitä näen, tä on niin hyvä kysyä muilta etten luule itseäni ihan hulluksi. :D testailen sitten uudelleen varmaan.. Ellei täti tuu kyläilee.

ninspe: tosi haalean viivan olin huomaavinani, toivottavasti vahvistuu... :) käy kuitenki lääkärissä ja kerro et sait positiivisen tuloksen ni määrittää verest ja kerro siit aiemmast ultrast ja mitä siel näky ni tutkii ajoissa... :)

ei voi tietää mitä nyt sit on tapahtunu.... nyt vaan mä alan keskittyy tuleviin elämän muutoksiin :) saa jäädä vaavi haaveet hetkeks :) mul oli kans ongelma viivojen tulkinnas ni soitin kaveril et tuun nyt käymää ja sä saat olla tulkki :D

toivottavasti nyt sit ninspe kaikki menee hyvin :) ja toivottelen tässä muillekkin plussa tuulia <3 pidän pientä taukoo täältä ( tai ainaki yritän :D ) ja tuun joskus vilkasee ja kyselee kuulumisia! oikein ihanaa ja värikästä syksyä kaikille <3

ja sontsa pahoittelut jos kyseessä todella varhainen km, se on aina kova paikka tapahtui missä vaiheessa tahansa...
on:särkylääke on kaveri, kivut taas sitä luokkaa että ei hyvää päivää, vuoto runsastun eilisest ja lisäks päänsärky ni lähestyiskö ukkonen ku oon todella ukkosherkkä ja se ei ole kivaa... anoppi huolissaa ku kerroin et joudun leikkaukseen ja et tekevät avoleikkauksen, anoppi onki ainoa mukava tässä perheessä. 

Siis nyt olen kyllä niin pyörällä päästäni, tein vielä päiväpissasta apteekin oman testin (oon niin kärsivällinen näiden testien kanssa=) ja siihen ilmesty minuutissa haalea viiva!! apua! jos nyt kärsivällisenä vielä pari päivää oottelisin että saan vahvemman.... hiih8)

Ninspe: Ihanaa, kyllä siinä viiva näkyy..:) Varmasti lähtee vahvistumaan kun päiviä tulee lisää..:) Varivaiset onnittelut! Ihanaa kun sinun ei tarvinnut odottaa uutta plussaa kauempaa! :)

ninspe, mitäs jos kokeilet päivän-parin päästä sitä digitestiä, ni sithän sen tuloksen ainaki pitäis olla selkee :) mutta kyllä tuo nyt vaikuttaa hyvältä! :)
sontsa harmi että menkat alko! :/

ite oottelen jo että pääsis uuteen kiertoon, aika turha odottaa mitään tuloksia tältä kierrolta kun meni ihan plörinäks koko homma :D

Itsekin päätin liittyä, kun tuntuu, että asiasta pitää päästä puhumaan muidenkin, kuin mieheni kanssa, ja täällä tuntuu vertaistukea olevan:') Tiedän, että perheessä tukea olisi, mutta tietoisesti päätimme miehen kanssa olla kertomatta toiveistamme, kunnes jonain päivänä toivottavasti on kaikki totta. Oli kyllä henkisesti helpotus, kun kukaan muu ei tiennyt meillä olleen jo yhden pikkuisen matkassa..

Tuntui täysin uskomattomalta, kun elokuussa plussasimme, ensimmäisestä "mahdollisesta" kierrosta.. Kesti pari päivää uskoa koko asiaa, ja plussasinkin tikkuja muutaman varmuuden vuoksi.  Kävin vielä seuraavalla vkolla tk:ssa varmistuakseni ja tulosta soitellessani hoitaja iloisesti onnitteli positiviisesta tuloksesta. 

6+5 soitin neuvolaan migreenikohtausten varalta, ja siinä sitten varattiin ensimmäinen neuvolakin samasta syystä heti. Muutamaa tuntia myöhemmin alavatsaa nippaili kummasti, ja mietin kohdunulkoista raskautta jne. Ei sitten mennytkään enää kauaa, kun vessassa vuosin, enkä muuten vuotanutkaan kuin sen yhteydessä:( Päivystyksessä käytiin (tarvitsin sairaslomatodistuksen) ja vastaanotto oli surullisiin fiiliksiin pahin mahdollinen.. "kai sä tiedät, ettei me mitään sille voida tehdä, kun kesken menee?" 

Km vuoto kesti vain 3-4 päivää ja ensimmäiset kk tulivat jo kp29 ja nyt alkoi kp28, eli kierto "toipui" hyvin, mutta ovat lyhentyneet kyllä kummasti. Alkavan oviksen tunsin ihan selkeästi tässä kierrossa ja tärppi olisi ollut siinä kp14, jonka missasimme. Ilmeisesti hyvä juttu sinänsä, kun lääkäri kehoitti jatkamaan yrittämistä vasta ensi vuonna, jotta kroppani selviää kaikista muista epämääräisistä "vioista ja oireista". 

No.. toiveikkaita ollaan, että vielä tärppää jonain päivänä, kunhan vaan matkaan saisi silloin sullottua rutkasti tarrasukkia.. <3 Tärppejä ja tarrasukkia kaikille muillekin!

owen, tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenosta :( Mitä vikoja ja oireita sulla on, että yritystä pitäisi niinkin pitkälle lykätä? Teillä on kumminkin ensimmäinen raskauskin alkanut noin nopeasti, joten kyllä varmasti uudestaankin onnistuu ja toivottavasti ensi kerralla kaikki menee hyvin loppuun asti.

norelli, tympeetä, että jos tärppipäivät jäi hyödyntämättä :(

ninspe, paljon onnea :) :) Toivotaan, että viiva jatkaa yhäkin vahvistumistaan ja tällä kertaa saatte käärön syliin :)

sontsa, tuliko sulla siis sitten kuinka paljon sitä vuotoa? Ja mitä testi näyttää nyt? Kannattaa kyllä varmistua, että mikä on tilanne...mutta jos on plussaa ollut aiemmin niin on se raskaus ainakin koittanut alkaa.

Gatusalle jaksamisia taas tuleviin päiviin.

Mulla on nyt kans ollut jotain mahakipuja :( Alkoi eilen illalla/yöllä ja pelkäsin taas vaikka mitä. Ensiks luulin sitä mahataudiksi mutta sit yöllä heräsin ja kipu oli selvästi alavatsalla. Sitten valvoin ja pelkäsin tietty. Särkylääkkeellä se sitten helpotti ja sain nukutuksi vähän. Tänään on sitten kanssa ollut enemmän tai vähemmän sellasta kipuilua :( Selässä tuntuu kanssa. Rasittavaa kun pitää pelätä kaikkea. Otin tossa illalla taas särkylääkkeen kun oli menoa, että nyt on parempi olo. Mutta pitää kattoo miten toi yö menee...aamulla pitää taas päättää että pitäiskö soittaa lääkäriaikaa. Tein kyllä ovis- ja raskaustestit, ja negaa näytti. Ehkä se tästä taas selviää.... toivottavasti on turhat huolet taas. Tänään kp11.

Huomenta hyvää alkanutta viikkoa!

elenna: mulla kans kkm:n jälkeen tuntuu että vatsaa vihloo välillä aika lujaakin ja kierron monessa vaiheessa... mutta sit mä myös epäilen että olen jotenkin vähän yliherkkänä huomaamaan kaikki pienetkin juilimiset joita ennen keskenmenoa en olisi niin noteerannut - siis yhtään sun kipujasi väheksymättä. Kannattaa ehkä varmuudeksi käydä jossain ultrassa vaikka? Mä olen suunnitellut käyväni jos ei nyt tärppää. (On nyt just sellainen olo että ei tärppää, en tiedä miksi)

ONNEA ninspe, toivon sulle vahvaa viivaa ja pientä kääröä :) Kiva että tärppäs näin nopeasti km:n jälkeen.

norelli
 onpa tylsää että jäi tämä kierto vähän pienemmälle yritykselle. Jos kuitenkin olis mahdollista, yllättävän pitkäänkin ne siimahännät joskus sinnittelee ;)

gatusalle paljon voimia tulevaan!

sontsa, toivottavasti tilanteesi selkenee pian! Jos joku on perseestä niin epätietoisuus.

Angiella, mikä siellä tilanne, alkoiko menkat vai mitä se tuhru meinas?

pikkutontulla ainakin (oliko joku muukin?) alkaa kohta olla jännät päivät käsillä :) Täällä jo kärsvistellään noin dpo6, kp22/28-31 eikä millään jaksais odottaa kierron loppua...

tervetuloa uusille ja pahoittelut tilanteensta tasapuolisesti :(
Nyt plussia kehiin lisää!!! 

Tänään testasin taas hieman vahvemman haalean... Ihmetyttää vaan kun mulla on oikeasti tosi kipeä alavatsa ja alaselkä et tekee ihan pahaa olla töissä. Tänään jos saisin soitettuu vaikka neuvolaan ja kysellä mitä teen ja onko mahdollista päästä varhaisultraan mun taustani takia. En halua uudestaan kantaa kuukautta kuollutta alkiota :(

Elenna, siis noi kivut on niin kummallisia ja kuitenkaan kukaan tiedä mistä ne johtuu. Mullakin on koko ajan! Jatkuu vieläkin, kun sain haalean viivan tikkuun. Mulla tais alkaa toi kipuilu nyt joku puoltoista viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa, ja tiesi siis näköjään raskautta, mutta mietin kyllä jos on joku kohdunulkoinen tai jotain koska kivut on järkyt!:/

Owen, tervetuloa mukaan ja toivottavasti sulla tärppäis myös pian!=) Tä on kyllä ihan korvaamaton tuki myös mulle ollut koska mekään ei kerrottu kenellekkään raskaudesta eikä keskenmenosta.

Ainiin, ja kiitos onnitteluista! Varovaisesti menen nyt eteenpäin, ja taidankin täällä vielä hetken pysyä...:)

owen' pahoittelut keskenmenosta : / tervetuloa :) Kumman pitkään teidän pitää odottaa ennenkun saatte yrittää uudestaan.

elenna toivottavasti kivut loppuis pian! Varasitko lääkäriaikaa?

evo, kyl mulla pienen pieni toiveen häivähdys on tuolla mielessä :D Mutta toisaalta taas nyt ei kyllä tuu odotettua mitään mullistavaa :)

ninspelle varovaiset onnittelut täältäkin! :) ja paljon paljon tarrasukkia matkaan! Toivottavasti sullakin kivut helpottais pian, niin pääsisit nautiskelemaan ilman suurempia huolia! :)

En mä sitten mennytkään vielä lääkäriin, kun yöllä ja aamulla ei tullut enää maha kipeäksi. Tänään on ollut välillä vähän kipua ja huonoa oloa, mutta kuitenkin paljon normaalimpi olo kuin eilen. Että ehkä se oli jotain ohimenevää...pitää seurailla tilannetta. Menen sitten lääkäriin jos tulee sellainen olo, että pitää mennä lääkäriin. Huh :)

ninspe, hyvä että viiva vahvistuu :) Toivottavasti sinullakin kivut helpottaa! Kannattaa niistä kysyä vaikka neuvolaan soittaessa. Alaselkä ja -vatsakivut voi tietääkseni kyllä liittyä ihan normaaliin raskauteen. Mut jos on kovia kipuja niin ei se kivaa ole ja kannattaa varmasti selvittää.. Mulla ainakin neuvolan täti sanoi, että ultrataan sitten seuraavalla kerralla heti kun on 7. viikkoa täynnä. :)

evo, joo no...mä luulen, että en ihan hirveesti kuvittele oireita, mutta sitten kyllä rupean huolehtimaan niistä aika herkästi jos jotain on... pientä vainoharhaisuutta välillä havaittavissa. Sillon yöllä mietin lähinnä kohdunulkoista tai kohtutulehdusta ja jotain muuta pelottavaa, sitten eilen alkoi tuntumaan siltä että kyseessä vois olla vähemmän pelottava vti-juttu tai jotain muuta...nyt mä toivon, että se oli vaan taas jotain harmitonta oireilua. Tiedä sitten. Toivottavasti teillä sitten kuitenkin tärppäis pian :)

Takaisin