Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jee jee, kohta lisää plussia :D

Esikoiselle pikaista paranemista!

Meillä mies on heikossa hapessa, taitaa tulla flunssa. Yritän silti vielä kellistää mutta saataapi jäädä taas kierto väliin.

Toivoa antavaa olis nyt jonkun plussata! :)

Mulla kierto kerkes 23 päiväseks kunnes eilen alkoi menkat, tai no, en tiiä mitkä, on tuhrinu viikon vähän ja nyt sit vähän enemmän. Toivottavasti kroppa tajuaa vieläkin tehtävänsä =D

kiitokset kaikille, äiti vaan ikävää ettei sukupuolta kunnolla selvitetty, tuo sama hieman hällä väliä asenne jäi minullakin päällimmäiseksi mieleen. olen itsekkin hoitoalalla töissä joten se vielä jollain tavalla korostu, kun oli itse siinä asiakkaan asemassa. Meidän pieni oli myös keskeytynyt viikoilla 16 ja lääkäri sanoi sen olevan todella harvinaista. Kiutenkin jo osastolla olleessa kansiossa oli monta tarinaa samoilla viikoilla omansa menettäneiltä.
Toivottavasti tässä kohta päästään uudelleen alkuun, tuntuu että nyt vasta alkaa oma mieli olla kunnossa. Tosin taas tämä viikko ja tuleva pelottaa, kun olisi se laskettuaika ollut... esikoinen voimia teille, muuta en osaa sanoa...

Mykerö, inhottavia tuommoiset tuhruttelut. Ja pahoittelut menkoista jos ne nyt ne olivat.

Hyvää huomenta! Olkoon sunnuntaipäivä valoa ja toivoa täynnä :Heartred

Esikoiselle ja miehelle pikaista paranemista! Tsemppiä ajomatkaan, ei varmastikaan ole herkkua.

Mimmun miehelle pikaista paranemista myös!

Mykerölle pahoittelut tuhruvuodosta... Se on rasittava seuralainen!

Vadelmiinalle voimia raskaaseen viikkoon! Meillä tämä kierto on viimeinen mahdollisuus saada uusi raskaus alkamaan ennen laskettua aikaa. Mua pelottaa myös, miltä se lasketun ajan ajankohta tuntuu, jos kohtu on edelleen tyhjä. Kun raskauden todettiin viime syksynä keskeytyneen, ei mielessä edes käynyt sellainen vaihtoehto, että olisimme edelleen kaksin ilman kohtuvauvaa, kun maaliskuu koittaa. Ajattelin, että uusi raskaus on varmasti alkanut jo siinä vaiheessa, olihan aikaakin laskettuun aikaan puoli vuotta. Lääkäri ja kätilö vielä vakuuttelivat, että uusi raskaus alkaa usein herkästi keskenmenon jälkeen. Nyt olen varma, että olemme kuukauden kuluttua kaksin, vaikka meitä pitäisi olla kolme.

Kai Anskunen käytte tänään miehen kanssa testiostoksilla?

starling, haen testin vasta huomenna ja testaan tiistai aamuna. Jotenkin ei pysty kyllä uskoon että kaks viivaa tulis :grin ja onnea ovisplussasta! Nyt hyödyntämään! :wink

Onnea Starlingille ovisplussasta. Ja Anskunen tosiaan pitää meitä jännässä :nailbiting:.

Mä taidan tehdä testiä vasta to..tänään dpo 11-12, mutta nyt alkanut tulla normi menkkaäksyilyt, eli tädin tuloon pitää varautua:wink

Onnea starling plussasta!

Anskunen on niin rauhallinen, että on sata varma raskaana :happy: Taidatte molemmat siellä tietää sen :wink

Meillä mies on tosi flunssainen ja ilmoitti eilen sänkyyn mentäessä ettei pysty kykenemään. No eihän siinä, ei toista voi pakottaa. Mutta niin se vaan sitten kuitenkin tuli reippaana kainaloon :) Katotaan ensin mitä viivat sanoo illalla mutta sairastakoot nyt tämän päivän ja katotaan huomenna uudelleen :hungry:

Mun kroppa kyllä kuulostaa vähän kummalliselta, että voi hyvin olla, että ovis ei tule vielä huomennakaan. Joka sinällään on mulle todella myöhäinen aika, kun tänään on jo kp 11.

Timbeä oon käynyt kuikuilemassa muualta mutta tuu kertoon tännekin kuulumisia.

Mä pissin tikkuun ja olipahan aika vaalea viiva. Täytyy vielä illalla kattoa uudelleen, että tulee tehtyä testi samaan aikaan, kun muutkin. Oikeeta puolta jomottelee nyt ihan koko ajan, joten olisko ovis sittenkin.

Mua aina tässä vaiheessa hermostuttaa hirveesti, kun vertailee viivoja ja yrittää arpoa milloin on täydellinen ajankohta ja mitä lie. Sitten, kun aloittaa noi keltsut niin helpottaa :)

Että pahoittelut vaan, kun joudutte kestämään mun ihmettelyä ;)

Tajusin että ehkä mua oikeesti vaan pelottaa tehdä se testi. Mä haluan siihen niin paljon ne kaks viivaa mutta samalla alan myös pelkäämään kuinka kauan se tällä kertaa kestää. Ja tiedän että mies miettii aivan samaa. Viime km oli sellanen koettelemus että meinasin omalla käytöksellä tuhota koko suhteen. Olin niin katkera että mikään ei tuntunut miltään. Mua pelottaa tehdä se testi. En edes osaa sanoiksi pukea kuinka paljon.. Ehkä en halua uskoakaan raskauteen juuri sen takia että pelkään menettäväni tällä kertaa kaiken.

Anteeks tällänen aika synkkä teksti multa mutta tiedän että te jos ketkä ymmärrätte mitä ajan takaa.

Voi, ymmärrämme sinua kyllä Anskunen. Mutta pakko uskoa että nyt teillä käy parempi tuuri!

Mäkin aloitin tänään tikuttelun. Kp 8. Mulla on clearbluen digitaalinen ovulaatiotesti ja onneksi näytti negaa. Kuitenkin haalea viiva oli tikussa kun sen tikun siitä kotelosta poisti. Ja tänään tais tullakin sellanen limatulpan tapainen, joten kyllä se ovis varmaan tulossa on, mutta toivotaan ettei vielä moneen päivään. Onko joku tehnyt cb: n testejä, kokemuksia? Siihen jos tulee hymynaama niin ilmeisesti sitten 12h-48h päästä munasolu irtoaa.

Sympatiaa sympatiaa ja paaaaljon sympatiaa Anskunen. Kyllä sitä testin tekemistä varmasti pelkää..mullakin on nyt jotenkin tullut sellainen olo et mitä lähemmäs ensi viikko tulee niin sitä enemmän alan ajatteleen, et en taida vielä ti, tai en vielä ke tai to testiä. Mulla on todennäköisimmin ollut ovis ke 11.2. Ja edellisessä tärpissä sain haalea, mutta selkeän plussan dpo 13. Näin ollen voisin tehdä testiä jo vaikka tiistaina ja olin alunperin niin ajatellutkin, mutta taidan tehdä aikaisintaan torstaina..fiiliksen mukaan :).
Onko sulla Anskunen ollut oireita suuntaan tai toiseen? Musta tuntuu et mulla on tullut sellaisia vihlontoja ja ärtyisyyttä. Tänään herätessä kävi sellainen hetkellinen ällötunne. Voi olla ihan menkkaoireitakin tai mielikuvituksen tuotetta. Lisäksi se aamuällötys alkoikin edellisessä muistaakseni vasta rv6+, joten tuskin olisi minään alkuraskauden oire. Mutta nää on näitä..pitää vaan malttaa.

Mimmun miehelle pikaista toipumista, jotta pääsette oviksen hyödyntään. Toi ovisaika on kyllä kuluttavaa, kun tulee tihrustettua ovisviivoja ja muita oireita.

Toivottavasti Vadelmiinakin pääsee pian uuteen yritykseen.

Rosann: tsemppiä tikutteluun. Mulla ei oo ikävä kyllä kokemusta cb:n digiovistestistä..oon tehny liuskoja vaan.

Tsemppiä ja jaksamista kaikille kiertoihin ja ajatuksiin:Heartpink

Anskunen, toivottavasti et pahoittanut mieltä mun sanoista! Ymmärrän oikein hyvin, että pelottaa! Just tämmöistä se on km:n jälkeen. Plussan toivomista, pelkoa siitä, että se tulee ja mitä sen jälkeen, pelkoa uudesta km:sta.

Mä just vähän kattelin amazonilta, jos tilaisin ensi kiertoon noita digiovistestejä. Mulla niistä ei ole kokemusta mutta, jos tilaisi liuskojen kaveriksi. 10 kpl maksaisi 25,- eli aika kalliita kyllä.

Anskunen, aivan varmasti mahdollinen plussa ja mitä sitten sen jälkeen tapahtuu pelottaa aivan hirveästi. Tee testi vasta sitten kun siltä tuntuu ja sinä ja miehesi olette siihen valmiita. Olisiko terveyskeskuksen tms. kautta mahdollista päästä juttelemaan jollekin noista peloista, koska aivan varmasti jokaisella sinun/teidän tilanteessa olevalla niitä on. Jos se yhtään huojentaisi teidän oloa tai sieltä saisi apua asioiden käsittelyyn? Voimia! :hug013 :Heartred

Nyt selviksi miksi mies ei ollut eilen kovin innostunut harjoittelemaan lapsen tekoa. Tultiin juuri lääkäristä Tamiflu-resepti takataskussa, sillä on influenssa. Ei paljon naurata.

Takaisin