Joo, ei tainnut raskaus onnistua tästä kierrosta Edelleen saan testiin jonkin haaleista haaleimman juuri ja juuri silmään erottuvan haamunpoikasen, mutta ei ole vahvistunut yhtään mihinkään. Eiköhän tämä kemiallinen sitten ollut. Mites sulla pipsu, kuinka pian kemiallisessa hävis plussa ruudusta?
Jotain positiivista tässä sentään: jos alkiota ei ole elinkelpoiseksi tarkoitettu, niin parempi että tässä vaiheessa eliminoituu :) Se on niin paljon hirveämpää keskenmenossa, kun on jo ehtinyt asennoitumaan raskauteen.
Voi, tulin just tänne tsekkaamaan oisko plussia tullut!! Kai siitä voi vielä plussa tulla..? Mä oon keksinyt itelleni nyt vähän muuta tekemistä kuin vauvat, mutta mies sanoi tänään että mulla on ovulaatio! No ainakin se on nyt hyödynnetty hyvin! Mua appin lähestyvä ovulaatio alkoi vain stressata, ehdin miettiä oliko edes ovulaatiota ja venyisivätkö menkat taas tai alkoiko tässä jo vaihdevuodet. Nämä naisen aivot!! Pitäis osata olla miettimättä kaikkea liikaa..
Tuo on kyllä totta että paras kun keskenmeno tulee heti alussa jos niin on tarkoitettu.