Zebra
Vauhtiin päässyt keskustelija
@Zebra Joo, kyllä se ottaa välillä koville, tässä kierrossa yritin erityisesti olla positiivisella mielellä mutta eipä se tuottanut tulosta. Se raskautumisen onnistuminen on kuitenkin niin monesta pienestä asiasta kiinni, että välillä tuntuu olevan ihan tuuripeliä... Nytkin kovasti mietin, että mitä uutta voisi tähän kiertoon ottaa kokeiluun mutta ehkä semmoinen rennompi asenne olisi loppujen lopuksi hyödyllisempää. Helpommin sanottu kuin tehty toki. Ainakin ovistestailun ajattelin jättää vähemmälle.
Toivottavasti siellä ei menkat nyt häiritse sitä unitutkimusta!
Näin se on, niin monesta asiasta kiinni, että tärppää. Ja sit kun yrittää just kaikkensa, niin tuleeko sitä sit kuitenkin stressiä, joka ei tietenkään tee hyvää. Mutta ainakin itse ajattelen, että aikaa on jäljellä niin vähän, et väkisinkin stressaa.
Mitä kaikkea sä olet kokeillut? Mulla on ubikinoli 100mg käytössä, enemmänkin voisi syödä, mut maha ei kestä. Siitä pitäisi ainanki olla hyötyä munasolujen kannalta, kun usein hoidoissa sitä suositellaan. Gelee royalia olen kokeillut pariin otteeseen, mutten kokenut siitä hyötyä, ehkä jopa lyhensi luteaalia, kiertoa ainakin? Greippimehuakin kokeilin, mut sit aloitin yhden lääkkeen, jonka kanssa sitä ei suositella, joten sekin jäi. Mua kiinnostaisi kyllä kokeilla akupunktiota. Ainakin endokipuihin siitä oli apua.
Ei se elämä tosiaan aina mene suunnitelmien mukaan, mutta toivon kovasti, että saat vielä oman lapsen syliin! Itseäkin tämä ikä kyllä huolettaa. Meillä on kaksi lasta ennestään ja silloin nuorempana raskaudet lähti helposti käyntiin. Nyt selkeästi on erilainen tilanne, mutta toive elää kuitenkin vahvana, että tässä vielä onnistuttaisiin. Mulla myös kilpirauhasen vajaatoiminta mutta lääkitys on nyt onneksi saatu tasapainoon.