Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kiitos kaikille tervetuliaistoivotuksista
Kun tässä odottelen menkkoja ja jonkilaista tietoa kiertoni rytmistä, miten olette kokeneet sen kun monessa paikassa netissä sanotaan että yli 35-vuotiaat voivat hakeutua lapsettomuustutkimuksiin jo puolen vuoden jälkeen jos raskaus ei ala tai tulee keskenmenoja.
Pääseekö noihin tutkimuksiin nykypäivänä helposti ja suhtautuvatko lääkärit myötämielisesti? Ja oletteko joutuneet odottamaan kauan että olette päässeet vastaanotolle?
Pahoittelut negasta @Lissu
Niin @Zebra toi prolaktiini vaatii kyllä tarkemmat valmistautumiset.
Esim. Ei voi heti aamulla ottaa, vaan noin klo 10-14. Vissiin pitää olla muutama tunti hereillä ennen näytteenottoa ja vuorokauteen ei saa olla yhdyntää tai kosketella rintoja tai olla gynekologisia tutkimuksia.
Näin muistelisin.. Nämä siis voivat nostaa arvoa.
Ootko kuinka nopealla tahdilla saanut noin hyvin painoa alas?
Kahdessa kuukaudessa lähti, aloitin elokuussa ketovalmennuksessa ja olen pysynyt sillä tiellä, nyt toki tahti hitaampi kun nesteet alkuun lähti.Hienoa, @Marsku!Ootko kuinka nopealla tahdilla saanut noin hyvin painoa alas?
Mä testasin eilen negan mutta siitä huolimatta on ollut jotenkin ihmeen rauhallinen olo. Nyt on ollut pari päivää aika oireetonta paitsi että sain kuopuksen flunssan ilmeisesti itselleni. Aika lievät oireet, lähinnä kurkkukipua ja pientä lämmönnousua. Nyt mietin, että katonko testin vielä huomenna vai jäänkö vaan suosiolla odottamaan menkkojen alkua. Pelkään, että sen negatestin näkeminen saa tän mun mukavan rennon fiiliksen katoamaan ja haluaisin kuitenkin nyt nauttia tästä viikonlopusta. Huomenna mies on poissa kotoa niin vietän laatuaikaa lasten kanssa.![]()
No vau, nyt on kyllä ollut nopeaa toimintaa!Kahdessa kuukaudessa lähti, aloitin elokuussa ketovalmennuksessa ja olen pysynyt sillä tiellä, nyt toki tahti hitaampi kun nesteet alkuun lähti.![]()
On tää aikamoista tunteiden vuoristorataa. 
No vau, nyt on kyllä ollut nopeaa toimintaa!
Täällä tänään kp 1. Olen nyt eilisen illan ja tämän aamun ollut ihan itkuinen, ilmeisesti toiveet oli korkeammalla kuin uskalsin edes itselleni myöntää.On tää aikamoista tunteiden vuoristorataa.
![]()