Zebra
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ensimmäinen lapsi olis. Ovulaation aikaan liman pitäisi olla sellaista munanvalkuaista muistuttavaa, läpinäkyvää ja hyvin venyvää. En ite kokeile sormilla kohdunnapukkaa, vaan tarkkailen vaan mitä vessapaperiin tulee, mut siellä ilmeisesti kohdunnapukassa on sellainen limatulppa oviksen aikaan. Tää lima auttaa just siittiöitä uimaan kohtuun jne. Sitten kun se tulppa irtoaa niin ovulaatio on ohi. Ja siis ainakin mulla se tulppa on sellanen hervoton kasa sitä limaa, jota ei voi missata.Kiitos @ZebraOnko teillä esikoinen toiveissa vai jo aiempia lapsia? Ja muuten mikä toi ovulaatiolimatulppajuttu on? Kaikkea täältä foorumeilta on kyl muutakin tullut opittua mitä en ois muuten tullut ajatelleeksikaan
Peukut pystyyn @Kesäheinä85! Tuu sit kertomaan mikä oli tulos
Joo täältä olen itsekin saanut vaikka kuinka paljon uutta tietoa, tää on kaikki mullekin uutta vielä
@Kesäheinä85 Eipä siinä muu auta kuin odotella tosiaan. Ymmärrettävästi turhauttaa.
Onko teillä esikoinen toiveissa vai jo aiempia lapsia? Ja muuten mikä toi ovulaatiolimatulppajuttu on? Kaikkea täältä foorumeilta on kyl muutakin tullut opittua mitä en ois muuten tullut ajatelleeksikaan 
Ja sitten alkuillalla testatessa ei kyllä ollut taas melkein mitään näkyvissä.
Ikävää, kun kierto venyi noin paljon, mutta muuten koita muistaa itsemyötätunto jos vaan millään pystyt, stressille me ei oikeen mitään voida varsinkin jos työelämästä/muista ulkoisista tekijöistä johtuu, ja lipsahduksiakin sattuu kaikille. Kannattaa varmasti kysyä työterveyden mielipidettä Ozempicin aloitukseen, käsittääkseni reilumpi ylipaino voi olla raskauden esteenä niin jos vaikka lääkkeen mahdollistaman painonpudotuksen kautta saisit paremman mahdollisuuden raskaudellekin. Oon ymmärtänyt, että periaatteessa Ozempicia ei pitäisi käyttää yrityksen aikana, mutta myös kuullut osan lääkäreistä olevan sitä mieltä, että voi käyttää ja sit vaan lopettaa plussaan. On kuitenkin muutenkin paljon lääkkeitä, joita ei periaatteessa pitäisi käyttää esim. raskaana, mutta koska käytännön hyödyt ovat haittoja suuremmat niin niitä käytetään kuitenkin.