Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainiin ja jos joku on ihmetellyt miksi en reagoi koskaan "ihanaa" -reaktiolla noihin positiivisiin testeihin niin minua vieläkin vähän ällöttää nuo pissatikkujen kuvat. 🙈 Mutta olen kyllä iloinen kaikkien puolesta, jotka raskautuvat! 😄 Käyn vain suurta sisäistä ristiriitaa siitä voinko kutsua käytännössä kuvaa toisen pissasta ihanaksi. 🤭

Piinapäiviin. Tänään dpo6, jos oikein muistan ja vähän alkava flunssa sekoittaa kroppaa. Laskeskelin tuossa, että huonolla tuurilla on aikamoista työputkea, kun pitäisi aukkari tehdä. Saas nähdä miten niitä aikoja on sitten taas tarjolla.

Moikka! Täällä yli 40v kuumeileva, jo 3. lapsen äiti. Isän puolesta en aio täällä kommentoida. :) Oli juuri ovulaatio, oireiden perusteella näin sanon. Aiemmin taisi olla varhainen keskenmeno, ja siten kierto sekaisin! Tässä kierrossa siis ovulaatio kp9 jo. Saa nähdä mitä on juuri nyt kp11 meneillään… :D

Tervetuloa @Indigo 👍🏻

Täällä turvotus on helpottanut... Enää tyyliin 0,5kg enemmän mitä oli vielä kuukausi sitten.. kun edellisten menkkojen turvotus ei lähtenyt pois.. nyt on helpompi olla 😁
Nyt vois paremmalla mielellä käydä työterveydessä... 😅 viikossa -3,5kg nestettä 👌🏻
Noh, nyt pitää vaan saada sitten läskiäkin pois... 🙈

Ovista aloitin metsästämään kp11 tänään.. ehkä on loppu viikosta.. jos kp15-17 tulisi taas ovisplussa... 🤔

Mites täällä muilla piinailut yms etenee?

Mä oon täällä juuri tänään muuttosiivouksen lomassa ihmetellyt herkässä testissä olevaa haamunhaamua/viivanpaikkaa (myös eilisen vialliseksi tuomitsemassani testissä sen kunnolla kuivuttua selvästi jotain vaikka eihän näitä saisi tulkita), eli jänniä aamuja tulossa! Pientä tyhjän mahan närästys-pahoinvointia ja rintojen arkuutta on kyllä ollut mikä tietty herättää toiveita. Ei näy hirmu hyvin kuvassa, mutta tämä aamulta

Liitteet

• IMG_20250504_080548.jpg
    IMG_20250504_080548.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 122
Täällä jänniä aikoja.🤭

Mä tulin taas omanapaileen. Mä soitin tänään Ovumialle kun mun kierto ei oo alkanu, vaikka sen pitäs alkaa. Vähän tuntemuksia on kyllä. Ne sit varas mulle huomiselle 0-ultran ja sit saadaan asiaa kuulemma eteenpäin. Nyt siis kp31…
Mua vähän jännittää.🧐

mun piti kanssa soittaa Ovumialle loppuviikosta et päästäisiin aloittamaan mahdolliset hoidot. Siis tarkoitus oli ne letrot aloittaa ja sit se ultra. Menkkojen pitäis alkaa perjantaina ja meinasin et soitan hyvissä ajoin siitä et miten edetään.

Noh eilen aamulla tein sit Onestepin herkällä testillä haamuplussan. Vähän kyl epäilyttää et tuliko liian aikaisin testattua et mitä jos on vaan joku kiinnittymisyritys tai kemiallinen. En oo uskaltanut mitään muuta testiä vielä ostaa kun vasta menossa dpo12. Alempi tältä aamulta (dpo12) ja ylempi eiliseltä (dpo11). Mulla oli viime lokakuussa just samanlainen haamu, tosin silloin menkat oli myöhässä ja se meni aika nopeasti kesken. Vahvat plussat aina edenneet synnytykseen saakka.

Liitteet

• IMG_3829.jpeg
    IMG_3829.jpeg
    952.1 KB · Katsottu: 67
mun piti kanssa soittaa Ovumialle loppuviikosta et päästäisiin aloittamaan mahdolliset hoidot. Siis tarkoitus oli ne letrot aloittaa ja sit se ultra. Menkkojen pitäis alkaa perjantaina ja meinasin et soitan hyvissä ajoin siitä et miten edetään.

Noh eilen aamulla tein sit Onestepin herkällä testillä haamuplussan. Vähän kyl epäilyttää et tuliko liian aikaisin testattua et mitä jos on vaan joku kiinnittymisyritys tai kemiallinen. En oo uskaltanut mitään muuta testiä vielä ostaa kun vasta menossa dpo12. Alempi tältä aamulta (dpo12) ja ylempi eiliseltä (dpo11). Mulla oli viime lokakuussa just samanlainen haamu, tosin silloin menkat oli myöhässä ja se meni aika nopeasti kesken. Vahvat plussat aina edenneet synnytykseen saakka.
Minusta tuo ei ees ole haamu vaan ihan selkeä plussa! Ei kai noilla päivillä usein vielä olekaan vahva viiva. Onnea matkaan ❤️

Näytäisi mun silmään jo päivässä vahvistuneen! Toivottavasti vahvistuu edelleen. :red-heart:

Kävin eilen hakemassa palleron kyytiin. Oli jo lupaavia oireita siirtoiltana, mutta seuraavina päiväivät ne on merkitsevempiä katoaako oireet vai jatkuuko.

Taisi mun viiva kuitenkin jäädä haamuksi, oireita ei juuri oo ollut eikä eilisen epäherkässä näy mielestäni haamun häivääkään (?). Tallettelut loppuneet kp19 eli jos ovis on ollut samoilla tienoilla eilinen olisi ollut dpo14 tai enemmän - eli kai rfsu:n normitestissä jotain pitäisi näkyä jos on näkyäkseen.
Eli itsediagnoosi viittaisi joko kiinnittymisyritykseen tai ovuloimattomaan kiertoon kun vuoto ei oo vieläkään oikein alkanut... eilen kyllä taisi tiputella hieman.

Kilpparimittauksen arvo 2.6 eli vielä hintsusti vajaatoiminnan puolella, nostetaan annos 50ug:hen per aamu. Eli jos uuden tasapainotilan hakeminen on sotkenut hormonitoimintaa ja kiertoja, samaa hauskaa on luvassa jatkossakin... En tiedä kannattaisiko hakea vielä yksi herkkä testi ja testata aamulla ennen kuin otan tupla-annoksen kilpirauhaslääkettä?

Liitteet

• IMG_20250508_124013.jpg
    IMG_20250508_124013.jpg
    118.9 KB · Katsottu: 52
Muokattu viimeksi:
@Yrttiteetä tekisi mieli Mä ehkä testaisin vielä jolla normitestillä. Mulla kun nuo tosi herkät (10) näyttää edelleen haaleaa mut tän aamun Pregcheck (25) on selkeä plussa.
Tuossa siis mun testit. Alimmat on tältä aamulta. Ja alun tosiaan Pregcheck. Luulisin et olis toisin päin mut näköjään voi vaihdella.

Liitteet

• IMG_3832.jpeg
    IMG_3832.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 92
@Freyja86 jäi täsmentämättä alkuperäiseen viestiin että kuvissa olevat testit oli rfsu:n epäherkkiä (25) testejä. Kerkesin nyt ostamaan pari herkempää mutta säästyvät myöhenmäksi, täällä nimittäin koitti kp1 eilen illalla ja nyt luojan kiitos ihan selkeää menkkavuotoa. Helpottunut olo ettei pitkittynyt kierto sen enempää vaikka tietystisi se plussaksi muuttunut haamukin olisi ollut kovin tervetullut.

Alotin zumenonit ja ens viikolla ultra ja sit varmaan saa tietää koska siirretään meidän vika alkio ❤️ Sekavat fiilikset. Pelottaa, että ei onnistu.
Kirjotin viimeks, että ootan et kierto alkaa. Ei se ala. Oli vähän menny lääkärin ohjeet kai hoitajiltakin sekaisin… Nyt vaan siirtoa kohti.

Plussa-aaltoa vaan kaikille 🤩

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä siirtoon @Sandra84 🙏🏻 ja piinailijoille kans tsemppiä!

Minä olen metsästänyt ovulaatiota.. tänään ja huomenna pitäisi touhuilla... Eilen ei kerta kaikkiaan jaksettu... Sit lähdenkin ulkomaille kahden viikon työreissuun.. niin enempää ei voi talletella, täytyy toivoa että ovis olis huomenna tai maanantaina että touhuista on ilon lisäksi hyötyä 😅🙈
Sitten jännään reissun ajan et onko kotiin palatessa menkat vai ei... 😅

Onnea plussasta @Freyja86!🫶🏻

Täällä taitaa olla toinen -86 joka sai plussan testiin 🫣 9kk kulunut viimeisestä epäonnisesta raskauden alusta, ja meillä piti ensi viikolla alkaa eka ivf, ollaan sitä odotettu nyt 4kk.
Eilen dpo11 sain varhaiseen testiin haalean viivan, en meinaa uskoa todeksi. Ja pelottaa tosi paljon että tämäkin menee kesken kuten edelliset neljä kaikki menivät..

Liitteet

• IMG_1979.jpeg
    IMG_1979.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 53
Onnea @Milppu86! Just tuollainen plussa mullakin oli samaan aikaan eli noin dpo11. Siitä se on sit lähtenyt vahvistumaan ☺️ Meidän piti kans aloitella hoitoja ja ehdittiin käydä ensikäynti klinikalla mut siihen se taisi jäädä.

Takaisin