Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä
Moikka! Olen reilusti yli 35v. Kuumeilija..44v tuli mittariin syksyllä. Viime vuonna tähän aikaan plussasin, mutta meni kesken jo heti alkuunsa. Emme yrittäneet, mutta kerran sattui vahinko.
Nyt mies on muuttanut mielensä ja haluaisi vielä vauvan jos se on enää mahdollista! Olen itse aina halunnut lisää lapsia, mutta mies ei. Meillä on molemmilla yhdet aikuiset lapset edellisestä suhteesta ja kaksi yhteistä 12 ja 6 vuotiaat. Lisäksi olen 2v. söpöläisen mummi! Olen aina tullut helposti raskaaksi ja kaikki mennyt hyvin. 6 v sai alkunsa yhdestä kerrasta. Nyt olen jotenkin pettynyt itseeni kun en plussannutkaan heti tästä ekasta yrityskierrosta...Vaikka olihan se odotettavissa kun ikää on jo reilusti. Ihan hullulta varmaan kuulostaa, mutta tuli jotenkin luovuttaja fiilis kun en raskautunutkaan " heti" niin kuin ennen, ja pelkään että emme onnistu ollenkaan. Nyt alkoi yk 2 ja jouluna sitten testaillaan! Onko muita yli 40v yrittäjiä? Yritin löytää viestiketjua mutta ei ollut kuin joitain vanhoja. Olisi kiva jännätä yhdessä miten käy!
 
Moikka! 39 tulee ensi kesänä mittariin ja armoton vauvakuume menossa. Mulla on kaksi lasta 2015 ja 2017 ja nyt miehen kanssa haaveillaan yhteisestä lapsesta. Pelottaa jos olenkin jo liian vanha. Yritystä vasta eka kierto menossa ja ovulaatio oli varmaankin eilen. Lämmöt ei oo vielä kyllä lähteneet nousuun…
 
mulla on kovat odotukset tälle kierrolle, vaikka ei pitäis odottaa liikoja ettei kovin pety jos ei tärppää. ollaan jo pidempään oltu ilman ehkäsyä, mutta mitenkään ei olla seurailtu ovista tai sen oireita, mutta nyt on ihan oikeasti eka kierto kun yritetään kunnolla, aijemmin ajatuksella tulee jos on tullakseen. Peitto on heilunut tiuhaan, joka toinen päivä ja oli tossa peräkkäisetkin päivät, nyt menossa kp 15 ja epäilen että ovis oli eilen, oireiden perusteella, nyt jännätään mutta kyllä heiluu peitto vielä varmuuden vuoksi joka toinen päivä ainakin! Beaming Face With Smiling Eyes mulla ollut aina helppo raskautua, hyvä etten ole tullut raskaaksi pelkästä miehen näkemisestä jo, mutta nyt kyllä tämä ikä vaikuttaa selkeesti ettei ihan niin helppoa enää olekkaan.Anguished Face
 
Star4 Meillä sama juttu, että nyt tässä tokassa kierrossa yritetään tosissaan! En tiedä haenko ovistikkuja varoiksi.. Ei ole niistä mitään kokemusta kun olen tullut raskaaksi ennen todella nopeasti. Nyt täällä myös tuntuu, että enää ei olekkaan niin helppoa. Toivoa on kuitenkin kun äitini sai Iltatähden 47 vuotiaana.. Nyt menossa vasta kp 3 ja mulla kierto 32, eli Jouluna ehkä tietää onko tärpännyt tästä kierrosta. Tsemppiä kaikille!
 
Mulla on nyt menossa dpo3. Ovulaatio oli todennäköisesti maanantaina koska lämmöt ovat olleet sen jälkeen hienoisessa nousussa. Epäilen kuitenkin että niin hyvä onni olisi että ekasta kierrosta raskautuisin. Tai jos raskautuisinkin niin pelkäisin keskenmenoa. Yksi tuulimunaraskaus on ollut 33-vuotiaana.
 
Herttarouva: Toivotaan parasta ja yritetään olla pelkäämättä. Sain nuorimmaiseni sun iässä 38v. 2015 joten mielestäni hyvät mahkut on raskautua nopeastikin! Mulla tullut jonkinverran painoa lisää tässä 6 v aikana joten ehkä se voi vähän heikentää mahkuja, mutta olen positiivisella asenteella, että kyllä tärppää! Star4, sulla jo testaillut aluillaan, olin näkevinäni toisessa ketjussa? ja Johanna40 tsemppiä ja voihan plussa tulla piankin!
 
Onko ketään muu mittaillut aamulämpöjä? Itselläni nyt yk 5 ja aamulämmöt mietityttää...haluaisin niiden avulla tietää tapahtuuko ovulaatio. Oviskivut puuttuneet tänä vuonna miltei joka kuukausi,aiemmin oli todella kovat oviskivut.
 
Onko ketään muu mittaillut aamulämpöjä? Itselläni nyt yk 5 ja aamulämmöt mietityttää...haluaisin niiden avulla tietää tapahtuuko ovulaatio. Oviskivut puuttuneet tänä vuonna miltei joka kuukausi,aiemmin oli todella kovat oviskivut.
Mä oon mittaillut aamulämpöjä tässä kierrossa mistä nyt sitten heti tärppäsi ja vuosia aiemminkin. Mulla ennen ovulaatiota lämpö tippuu yhtenä päivänä vähän alkukiertoa alemmaksi ja ovulaation jälkeen nousee vajaa puoliastetta. Sitten jos kiinnittyminen on tapahtunut niin lämmöt ovat nousseet vielä hieman korkeammalle. Mulla pitäisi alkaa menkat tiistaina, nyt dpo12 ja raskaustesti näyttää plussaa ja olo on aamuisin krapulainen ja huono :).
 
Mä oon mittaillut aamulämpöjä tässä kierrossa mistä nyt sitten heti tärppäsi ja vuosia aiemminkin. Mulla ennen ovulaatiota lämpö tippuu yhtenä päivänä vähän alkukiertoa alemmaksi ja ovulaation jälkeen nousee vajaa puoliastetta. Sitten jos kiinnittyminen on tapahtunut niin lämmöt ovat nousseet vielä hieman korkeammalle. Mulla pitäisi alkaa menkat tiistaina, nyt dpo12 ja raskaustesti näyttää plussaa ja olo on aamuisin krapulainen ja huono :).
mulla oli alkukierrosta kuumetta just ennen ovulaatiota niin lämmöt sen takia heitteli ennen ovulaatiota.
688EA3E8-DC2D-4E5F-8F73-DB5525F0AF42.png
 
Täällä yksi 40vuotias. Ja tällä hetkellä luomusti raskaana viikolla 12+5. Yritystä tuli vuosi ennenkuin tärppäsi ja pysyi matkassa. Eli kyllä voi raskautua yli nelikymmpisenä mutta se ei välttämättä tapahdu niin nopeaa. Tsemppiä kaikille
Oliko sulla keskenmenoja siis ennen tätä ja millä viikoilla meni kesken? Mulla nyt ekasta yrityksestä tärppäsi ja olo epäuskoinen että näin helposti menis loppuun asti.
 
Täällä nyt kp 22,ja aamupahoinvointi yllätti. Tein pregcheckin ja haamulainen siihen sitten piirtyi. Kemiallista tietysti tässä pelkään jälleen. Menkat pitäisi sovelluksen mukaan alkaa sunnuntaina.
Tässä tämä Pc.
BE290381-E05F-4A97-ADD6-A744ADF99F3D.jpeg
 
Mulla kans pelko kemiallisesta. 4+1 menossa ja eilen ilmestyi ruskea vuoto :sad001. Kohta alkaa lounastauko. Lähden ostamaan digin. Eihän se tietenkään mitään kerro jos kyseessä vaikka se tuulimuna mikä ei viimeksikään itsestään poistunut ja raskaustesti näytti plussaa. Ei auta kun mennä päivä kerrallaan.
Onnea Emilia plussasta ❤️!
 
Mulla kans pelko kemiallisesta. 4+1 menossa ja eilen ilmestyi ruskea vuoto :sad001. Kohta alkaa lounastauko. Lähden ostamaan digin. Eihän se tietenkään mitään kerro jos kyseessä vaikka se tuulimuna mikä ei viimeksikään itsestään poistunut ja raskaustesti näytti plussaa. Ei auta kun mennä päivä kerrallaan.
Onnea Emilia plussasta ❤️!
Kiitos onnitteluista,mutta voi tässä vielä alkaa kuukautiset….Sunnuntaina. Niin ja toivotaan että sulla vuoto olisi tosiaan ihan harmitonta.
 
Onnea tänne plussista ja tsemppiä yrittäjille! Toivoa on! Oon 39 ja vuosi meni ennen kuin tärppäsi tää kolmas raskaus luomusti. Aiemmat lapset on kohta 7 ja 4.5v. Välissä ei ollu plussan plussaa ja aattelin, ettei se testi enää näytä kahta viivaa mun kohalla. Tikutin oviksia ja seurailin kiertoa. Nyt on raskaus menossa 5+2.
 
Mulla vihdoin kp1! Monta päivää tuhrutteli ja viiva hävisi hiljalleen raskaustestistä. Nyt pääsee uuteen yritykseen :). Tiesin ettei tää tässä iässä välttämättä käykään ihan noin vain. Plussa tuli ekassa yrityskierrossa, mutta pääsin jopa 4+1 kun tajusin että kesken menee.
 
Onnea tänne plussista ja tsemppiä yrittäjille! Toivoa on! Oon 39 ja vuosi meni ennen kuin tärppäsi tää kolmas raskaus luomusti. Aiemmat lapset on kohta 7 ja 4.5v. Välissä ei ollu plussan plussaa ja aattelin, ettei se testi enää näytä kahta viivaa mun kohalla. Tikutin oviksia ja seurailin kiertoa. Nyt on raskaus menossa 5+2.
Ihana lukea positiivisia kokemuksia. Itsellä ikää 4 kk päästä 39v,ja nyt on yrityskierto 5 menossa. Ovista tikutellut joka kuukausi ja uusimpana myös mittaillut aamulämpöjä.
Herttarouva- sympatiat,tiedän tunteen. Tsemiä ja kivaa ainakin on yrittäminen,vaikkei se ehkä aina tunnu siltä. Mutta joka kuukausi se vaan puskee läpi harmaan kiven ”Se tunne”,että haluan yrittää vaikka on tuntunut aivan mahdottomalle toisinaan. Nyt odottelen uutta kiertoa alkavaksi. En tiedä oliko ovis siis LH+ 29.11. Vaiko vasta 30.11. Testit ei näytä vahvistuneen,eli huonolle näyttää. Mutta onneksi PMS-oireet eli mielialan syöksylasku on nyt vielä pysynyt poissa…Se on alkanut yleensä 7 vrk ennen kuukautisia. Nyt on siis jo kp 24. Ja alavatsatuntemuksia on ne taas saattaa tosiaan ennakoida menkkoja taas.
 
Takaisin
Top