Suolainenkinuski
Oman äänensä löytänyt
Tervetuloa mukaan @Freyja86
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ompa edullinen vuokra. OnneaMe ollaan etitty pitkään suurempaa omakotitaloa (vuokra kämppää) ja nyt saatiin vihdoin, 5h omakotitalo isolla vuolukivi takalla ja ihanalla pihalla ja vuokra vain 450€! Tässä saa alkaa pakkailemaan, ja pääsee sisustamaan, ihanaa!
Äh, täällä tänään (6+6) kirkkaan punaista pyyhintävuotoa päivällä ja nyt illasta ruskeaa. Ensiviikolla keskiviikkona julkiselle km taustan takia varhaisultra, kovasti mietin että menisinkö lauantaina yksityiselle kaunis odotukseen tsekkaamaan kuitenkin jo alustavasti tilanteen. Kehtaakohan sinne mennä vaikka vähän vuotoa olisi, onko kokemuksia? Ite oon jo taustan takia melko varma tilanteesta, mut en jaksais odottaa keskiviikkoon asti, lähetteet jo joka tapauksessa eteenpäin edellisen km jälkeen ollut, mutta ajateltiin yrittää vielä kerran.
Toivotaan parasta Mä oon käynyt kanssa pienen vuodon kanssa ultrassa. Oli siis mun eka raskaus just ja viikot oli silloin kans jotain 6+. Ultrassa lääkäri totesi että oli ollut kaksosraskaus josta toinen oli mennyt kesken ja tuolloin vielä toiselta löytyi syke. Tosin sekin oli mennyt kesken (selvisi vasta NT-ultrassa).Äh, täällä tänään (6+6) kirkkaan punaista pyyhintävuotoa päivällä ja nyt illasta ruskeaa. Ensiviikolla keskiviikkona julkiselle km taustan takia varhaisultra, kovasti mietin että menisinkö lauantaina yksityiselle kaunis odotukseen tsekkaamaan kuitenkin jo alustavasti tilanteen. Kehtaakohan sinne mennä vaikka vähän vuotoa olisi, onko kokemuksia? Ite oon jo taustan takia melko varma tilanteesta, mut en jaksais odottaa keskiviikkoon asti, lähetteet jo joka tapauksessa eteenpäin edellisen km jälkeen ollut, mutta ajateltiin yrittää vielä kerran.
Mulla on kans ollut vaikka millaista vuotoa tän raskauden aikana, lähes päivittäin: menkkamaista, ruskeaa tiputtelua ja sitten kirkkaanpunaista pyyhintävuotoa ja ihan siteeseenkin saakka. Tätä kirkkaanpunaista mulla on ollut ainakin yhdynnän ja treenin jälkeen, joten sen oon aatellut liittyvän kohdunkaulan limakalvojen rasitukseen. Mun tilanne toki on hyvin epävarma, kun viime viikolla ultrassa alkio oli viikon liian pieni. Mutta syke sillä edelleen oli, joten vuodot eivät suoraan ainakaan olleet merkki keskenmenosta. Paljon tsemppiä sinulle! Vuotojen kanssa odottavan aika on tosi pitkä
Mä kans odotan kauhulla ensi viikon ultraa, että mitä siellä nyt sitten selviää..