Yleinen keskustelu

Mies keskittyi heti plussan jälkeen tärkeimpään eli autoon 😅 meni ja varasi tila-auton, kun nykyisenkin porukan kanssa kulkeminen 5-paikkaisella hankalaa (taloudessa nyt 7 lasta). 🤭🫣😆
Täällä myös miehellä auton vaihto ollut jo mielessä vaikka olisi vasta eka lapsi. Mutta että rattaat mahtuu ja sen semmoista. Yrittänyt vähän toppuutella, että ehtii sitä myöhemminkin.

Ootteko käyneet ihan normaalisti saunassa ja uimassa luonnonvesissä? Mä oon käynyt muutaman kerran järvessä, mutta eilen oli niin kylmää vettä että en uskaltanut olla kovin kauan 😄
En ees tiennyt, että näissäkin voisi joku riski olla. Paljussakin olen lillunut.

Ootteko muuten miettineet miten kerrotte raskausuutiset sitten kun kerrotte? Mietin että vanhemmillemme olisi ainakin kiva järjestää jokin yllätys asian tiimoilta

Mulla on ollut tässä alkuraskaudessa aika paljon veristä vuotoa, ja olen lapsettomuusklinikalta saanut ohjeen, että uimista ja saunomista tulisi välttää jos mitään vuotoa on. Mutta kaiketi jos mitään sellaista ei ole, niin uiminen ja saunominen on turvallista :smiling-eyes:

Kävin just tota meidän listaa läpi niin todella monta esikoisen odottajaa😍 kerrankin näin päin 😅 minkälaisia fiiliksiä teillä on ja mitäs mietitte synnytyksestä?

Mulla on ollut tässä alkuraskaudessa aika paljon veristä vuotoa, ja olen lapsettomuusklinikalta saanut ohjeen, että uimista ja saunomista tulisi välttää jos mitään vuotoa on. Mutta kaiketi jos mitään sellaista ei ole, niin uiminen ja saunominen on turvallista :smiling-eyes:
Okei, hyvä kuulla tämäkin!

Kävin just tota meidän listaa läpi niin todella monta esikoisen odottajaa😍 kerrankin näin päin 😅 minkälaisia fiiliksiä teillä on ja mitäs mietitte synnytyksestä?
Hei ihana kun kysyit! Mun on jotenkin vaikea uskoa että oon raskaana (ja että kaikki voi mennä hyvin) ja samalla tuntuu että en oikein mitään muuta pysty ajattelemaankaan kun tätä raskautta! 😄 Mää oon ihan kauhuissaan synnytyksestä 😅 ehkä salaiselle puolelle sitten voi tehdä jonku synnytys-aiheisen ketjun 🙈

Hei ihana kun kysyit! Mun on jotenkin vaikea uskoa että oon raskaana (ja että kaikki voi mennä hyvin) ja samalla tuntuu että en oikein mitään muuta pysty ajattelemaankaan kun tätä raskautta! 😄 Mää oon ihan kauhuissaan synnytyksestä 😅 ehkä salaiselle puolelle sitten voi tehdä jonku synnytys-aiheisen ketjun 🙈
Ai että! Mä odotan sitä synnytystä eniten maailmassa! Voisin synnyttää vaikka joka päivä ❤️😂

Mulla tosi samat fiilikset kun @Varpulainen tuossa ylempänä kirjoitti. Aina välillä miettii onko tää oikeasti minä, jolle tää tapahtuu. Olo on vähän kuin vuoristoradassa just lähtölaukaisun jälkeen. Ei auta kun pysyä kyydissä. Ja tavallaan tietää, että selvii kyllä, mut ei yhtään mitä on luvassa. Yks ystävä, jolla ollut tosi rankka vauva-aika on myös sanonut, että ehkä ihan hyvä niin, ettei sitä tiedä ennakkoon. Synnytys vähän pelottaa, mutta pitää yrittää valmistautua. Yhdellä kaverilla tosi positiivinen kokemus, niin rohkaisee.

Mutta on ihana kun pääsee täällä jakamaan fiiliksiä, vielä kun muille ei oo kertonut uutista. Ja jotenkin se fiilis, et tää on jo nyt totta. Että mä oon raskaana kävi miten kävi. Että edes mahdollinen keskenmeno ei poista sitä, että on oikeasti ollut raskaana ja odottanut lasta. Tuntuu, et tää foorumi jotenkin luo sen tilan, et tää on totta ja saa tuntea, suunnitella, iloita ja pelätä.

Takaisin