Yleinen keskustelu

Jos tarkotat niitä labroja mitä käytetään niihin nt ultran lukuihin nii ne on täällä päin ainaki rv 9-11 viikon aikana jos en ihan väärin muista.
Okei, saattaa hyvin olla et näin on myös Hus alueella. mulla aivot narikassa 😅

Minä soittelin jos neuvolan kanssa ja kun itse pyysin ensikäyntiä vähän myöhemmälle minun ja puolison menoista johtuen niin mainitsi että oliko 11+ jotain (6?) mennessä pitää käydä labroissa ja sitä ennen olisi hyvä olla ensikäynti. Niin 10.vkolle sitten ensikäynti sovittiin, yli kuukausi odoteltavaa... Tosin varhaisultraan tuli aika nyt myös, sinne sitten 7+5, kolmisen viikkoa vielä!

Varovaisesti tulen tänne jo kirjoittelemaan. Mulla oli huhtikuun lopussa keskenmeno, joten nyt on pelokkaat tunnelmat. Keskenmeno oli aivan kamala kokemus henkisesti. Nyt olisi laskurin mukaan 4+1. Toivotaan, että tämä pikkuruinen pysyy matkassa ❤️

Määkin siirryn suosiolla tänne kirjoitteleen. 😊 Tokihan sitä näin alussa voi tästä tulla vain pikainen visiitti, mutta toivotaan että tänne sais tulla jäädäkseen. 🥰

Mitäs ajattelette maaliskuusta vauvan syntymäkuukautena?

Mulle sillä on siinä mielessä erityinen merkitys, että esikoisemme syntyi maaliskuussa -15. Niin siistiä kokea tää plussaaminen (ja toivottavasti kaikki muutkin virstaanpylväät) nyt tismalleen samoihin aikoihin kuin silloin, kun koki tän kaiken ekan kerran (nyt menossa jo viides rundi... 😁).😍

Minusta kevättalvi on ihanaa aikaa lasketulle ajalle! Oon nauttinut eniten raskauksistani joissa laskettu on ajoittunut tuohon maalis-huhtikuulle.🥰 Kun samaan aikaa odottaa sekä kevättä että vauva syntymää, ne jotenkin passaa yhteen. 🌱

Muakin jännittää miten käy tällä kertaa, kun edellisestä siirrosta kkm takana. Nyt on paljon vähempi oireitakin, niin vaikee uskoa ees olevansa taas raskaana 😅

Kaippa se kevät ihan hyvä aika on 😄Vaikka ei mulla mitään sen suurempia inhokki- tai suosikkikuukausia oo, kunhan sen vauvan ees joskus saisi. Piti tulla joulukuinen, mutta ehkä maaliskuu siihen nähden on kivempi, niin ei ainakaan osu synttärit liian lähelle joulua eikä oo sit se loppuvuotena syntynyt nuorimmainen.

Muakin jännittää miten käy tällä kertaa, kun edellisestä siirrosta kkm takana. Nyt on paljon vähempi oireitakin, niin vaikee uskoa ees olevansa taas raskaana 😅

Kaippa se kevät ihan hyvä aika on 😄Vaikka ei mulla mitään sen suurempia inhokki- tai suosikkikuukausia oo, kunhan sen vauvan ees joskus saisi. Piti tulla joulukuinen, mutta ehkä maaliskuu siihen nähden on kivempi, niin ei ainakaan osu synttärit liian lähelle joulua eikä oo sit se loppuvuotena syntynyt nuorimmainen.
Taidettiin olla joulukuisten ryhmässä samaan aikaan, meillekin joulutonttu piti tulla. Ihanaa, että sielläkin tärpännyt näin pian uudestaan, toivotaan, että pysyy matkassa ❣️

Meidän kuopus on maaliskuinen 25, syntymäkuukautena ihan kiva.

Hei, en malta olla kirjoittamatta jo tänne, palaan testituloksen kanssa viikon sisään 😄 Olen enempi tuolla keskenmenon kokeneiden ryhmässä jutellut, kun marraskuisista lähdin. Meille tehtiin viikko sitten pas, ja la olisi 17.3. jos raskaus tärppää ja kestää 🤗

Ensimmäinen keskenmeno olisi ollut myös maaliskuinen ja silloin odotin sitä syntymäkuukautena paljon, ehkä nyt tulisi korjaava kokemus🌈 mietin vähän onko huono jos pahoinvoinnit osuu just kesähelteille ja isoin maha kylmimmille pakkasille mut syntymän kannalta tuntuu tosi kivalta että sitten kun ensimmäisten viikkojen totuttelu ohi, täälläkin päin suomea pitäisi päästä mukavasti ulkoilemaan ja sellaista. Mutta jotenkin tuntuu että olisi pidempi aika odottaa kun vuosi vaihtuu välissä😅

Heips kaikille, minäkin tungen itseni tänne mukaan, täälä 2+0 vasta jos oikein olen laskenut. En nyt muista mutta onko se RV 8-10 kun pitäs olla eka neuvola käynti? PS. Älkää ihmetelkö jos mulla ei tunnu olevan mitään asiaa, haluun salaisenryhmän auki nii koitan näitä viestejä sadella tulemaan :D

Heips kaikille, minäkin tungen itseni tänne mukaan, täälä 2+0 vasta jos oikein olen laskenut. En nyt muista mutta onko se RV 8-10 kun pitäs olla eka neuvola käynti? PS. Älkää ihmetelkö jos mulla ei tunnu olevan mitään asiaa, haluun salaisenryhmän auki nii koitan näitä viestejä sadella tulemaan :D
Täällä sama juttu, salainen puoli auki niin pääsis esittelyjä paremmin laittaan ja taustoja jne.
Meillä pääsee neuvolassa varhaisultraan n.8viikolla. Ite oottelen nyt ainakin pari viikkoa ennenkuin varailen aikaa.

Oon ite syntynyt maaliskuussa ja mun mielestä se on ihan paras kuukausi syntyä😁 paras vuodenaika kun talvi vaihtuu kevääksi, valo ja lämpö lisääntyy. Joulu ei oo liian lähellä mutta saa silti olla alkuvuodesta syntyneiden joukossa, ei tarvitse viettää synttäreitä ikäluokan viimeisenä.

Sillonkun naivisti ajattelin vielä, että ajankohtaan voi vaikuttaa niin toivoin kyllä keväälle syntymää. Oma työkin on sellainen, että ei missään nimessä haluaisi olla kesällä viimeisillään raskaana.

Mitä mamnat meinaa tänään puuhailla, syödä, tehdä??? Mä täälä teen pulled Porkka, kohta pitäs pikkukaupassa käydä ostaas jotai pientä ja sit siivoilua ja, syömistäääää :P :D

Me koitetaan rohkeesti yrittää lähtee grillaamaan, vaikka kehnoa säätä tännekin lupailee. Ollaan niin kamalan aamuvirkkuja nii mulla on jo kaks aamiaista takana jo kohta on kyllä taas päästävä syömään:No Evil Monkey:

Millon muuten aiotte kertoa raskaudesta läheisille? Ite kerroin jo parhaalle ystävälle, mutta koska raskaus on nii alussa nii kyllä taidan odotella vielä jonkin aikaa ennenko kerron muille

Oon kertonu jo aika monelle, ihan siitä syystä kun tarvitsin/halusin sen verran monta ihmistä tueksi IVF hoitoihin. Omat vanhemmat, anoppi ja pari ystävää olivat tietoisia kokoajan aikataulusta niin he saivat päivityksen positiivisesta raskaustestistä käytännössä heti :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Ja niin kuin aika moni muukin tuntuu sanovan, kerron niille raskausuutisesta, joille kertoisin keskenmenosta. Oon kyllä tosi avoin ihminen muutenkin.

Mitenkä meinasitte töissä kertoa?

Itse haluaisin kyllä hyväksikäyttää työaikaa neuvolakäynteihin. Eka neuvola saattaa hyvällä tuurilla sattua kesälomalle niin töihin palatessa voisi jo alkaa kertomaan työkavereille, jos kaikki on menee hyvin

Takaisin