Yleinen keskustelu

Samaistun teihin, jotka kirjoititte, että on vaikea keskittyä töihin ja muihin asioihin, kun raskaus pyörii mielessä koko ajan 🤭

@Poppana86 kiitos tsempeistä! Neuvolasta tosiaan sanottiin, että keskenmenossa olisi kipuja ja kuukautisia runsaampaa verenvuotoa. Mutta @pupudu n kokemuksen perusteella aina ei taida olla niin :( Tuntuu, että mistään ei voi päätellä mitään 😅

Tosiaan @pupudu tervetuloa mukaan ja toivon kovasti että kaikki menee hyvin!

@Mörkki86 hyvin ovat vahvistuneet, toivottavasti vahvistuvat vielä lisää 🤩

Varovainen ilmoittautuminen joukkoonne, ihana huomata miten iloinen keskustelu täällä käynnissä.
Tein eilen aamulla haamun ja odotan vielä muutaman päivän seuraavaa testiä varten ja sen että jääkö menkat varmasti pois. Olo on kyllä vahvasti sellainen että raskaana ollaan, etovaa oloa, turvotusta ja outoa tunnetta alavatsassa sekä vihlaisuja. Luen paremmalla ajalla vielä pidemmälle. La olisi omien laskujen mukaan 23.2.27 ja viides tulossa. Ikääkin jo 41v 👀😁

Pakko purkaa tuntemuksia,tuntuu niin uskomattomalta että oon raskaana 🥹🥹🥹 ei mikään pitkä pitkä yritys takana mutta lokakuussa viime vuonna ekan kerran aloin kurkkimaan näitä ryhmiä ja nyt vihdoinkin ite täällä 🥰 menispä kaikki hyvin 🥰 en malta odottaa että eka kunnallinen ultra olis jo niin pääsen kertomaan lapsille, esikoisen suurin haave on saada vielä pieni sisarus perheeseen ja tiedän että hän halkee sitten onnesta 🥲❣️❣️❣️

Tervetuloa @Iltatähtikö ! 😍

@Mami4🙏 ihana lukea sun onnen tunteista! Ihan mahtavaa! Samaistun tuohon, että raskaus tuntuu uskomattomalta 🥰

Mulla oli tässä kierrossa ovulaatio poikkeuksellisen aikaisin. Aloitin sinä päivänä ovistestauksen CB:n pinkillä digillä ajatellen että testaan varmuuden vuoksi ja että ovis on varmaan monen päivän päästä. Testiin pärähti heti hymynaama! En meinannut uskoa sitä. Oon sittemmin miettinyt monta kertaa, että jos en olisi sattunut sinä päivänä testaamaan, tämä raskaus ei välttämättä olisi alkanut! Oli pienestä kiinni!

Mua jännittää kyllä tosi kovasti miten tää uutinen tullaan ottamaan sitten kun se on ajankohtaista. Esikoinen siis jo 20v 👀 Toki nuorin on kovasti pikkusisarusta toivonut (2020). Mutta lähinnä noiden isompien reaktio, toisaalta varmaan turhaan sitäkin jännitän.

Hei! Ilmoittaudun kans täällä varovaisesti toivoen. Plussaa tuli loppuviikosta testiin ja haettu apteekista tuoreempi testi huomiselle. Esikoinen 2 + risat ja toinen olisi toivottu spontaani raskaus. Alkio siirrot ei tuottaneet esikoisen jälkeen tulosta mutta nytten tuli toivottu ylläri plus. ❤️

Täällä taisi kuitenkin homma loppua keskenmenoon 🥺💔 tänään alkoi vähän vuotaa kirkasta verta ja jotenkin outoa menkkajomotusta. Tätähän se alhainen hcg varmaan enteili ja ettei viivat vahvistuneet. Pahin pelko kävi toteen. Erikoista että eivät neuvolasta tarttuneet tuohon alhaiseen hcg arvoon vaan päinvastoin lähes vannottivat että kaikki olisi kunnossa😵‍💫
On se raskasta kun mekin vuosi suunnilleen yritetty, ensin joka kuukausi se pettyminen on repivää ja sitten vielä tässä kohtaa menetys. Toivon että tämä nyt kuitenkin tarkoittaa jotain positiivista kun tärppi tuli eikä seuraavaa tarvitsisi vuotta odottaa, eihän sitä kukaan kestä 🙁

Toivon kaikille teille parempaa onnea ja jään vielä hetkeksi taustalle seurailemaan ❤️🥺

@Poppana86 voi ei, toivotaan nyt vielä että harmitonta vuotoa, mutta onhan se totta että riskit on näin alussa isot.. 😞 mutta jos lohduttaa, niin mullakin tää toka plussa tuli heti keskenmenoa seuraavasta kierrosta, näitä ennen se vajaa vuosi yritystä vain yhdellä kemiallisella vaikka oltiin tikutettu ovulaatiota yms koko ajan..

@Poppana86 Ehkä se on neuvolasta kuitenkin parempi, että luovat toivoa kuin se, että suhtautuisivat liian negatiivisesti. Niin meilläkin viime keskenmenossa väittivät kaiken olevan kunnossa, vaikka itse tiesin ettei ole... Mutta toivotaan kuitenkin, että harmitonta. Tai sitten, että tärppää pikaisesti uudestaan ❤️

@Poppana86 olen pahoillani ❤️

Mie kurkistan kans tänne ryhmään ujosti jo. Tänään ois rv4+0. Eli jos uusi kierto olisi alkanu, niin tämä olisi se päivä. Mulla alkoi selkeät oireet jo viikko sitten sunnuntaina, jolloin oli maailman haalein haalea haamu, jonka jätin omaan arvoonsa. Sitte testailin ma ja ti ja ei mitään. Sitten to näkyi haamu ja pe jo selvä plussa vaikka todella haalea. Edellisestä raskaudesta meni aika samalla tavoin. Että plussa tulee vasta joskus dpo 12. Sitten sitä oli niin pettynyt kun monet sanoi, että jo dpo9 näkyy ja 12 pitäis olla vahvat viivat. Nyt sitä on vähän rennompi asian suhteen toisella kertaa. Ja tosiaan olin oireiden perusteella varma että raskaus on alkanut jo viime sunnuntaina. Nyt sama jännitys kuin kaikilla. Tuleeko kemiallinen, tai keskenmeno vai pääseekö syliin asti. ❤️ en tiedä testailenko enempää. Katsotaan miten oma fiilis menee

Mäkin liityn mukaan keskusteluun! Plussasin perjantaina, ja laskettu olisi noin 24.2. Mutta siis, on tämä alku niin raastavaa aikaa. Koko ajan pyörii raskaus mielessä, mut ei kuitenkaa uskalla kauheesti innostua kun pelkää keskenmenoa tai tuulimunaa tms. Toivottavasti saadaan kaikki vauvat kuitenkin syliin. :red-heart: Ajattelin mielenrauhan vuoksi varailla kohta puoliin varhais ultraääneen jonnekkin rv 7-8 paikkeille.

Heippa kaikille. Onnittelut kaikille plussista. Allekirjoituksestakin näkee, että kulunut vuosi ei ole ollut kovin suotuisa meille: 4 keskenmenoa 10 kuukauden sisään. Tässä kierrossa on ollut progetuki käytössä ekaa kertaa (koska miksipä ei), ja tänään tein plussan... (here we go again :rolling:) Nyt vasta menossa 3+5 eli dpo12. Kovin haalea viiva, mutta kai sen kuuluukin olla ja sopii paljon paremmin päiviinsä kuin viime kuun kemiallinen, jolloin sain samanvahvuisen viivan dpo 17. Jostain yritän kaivaa toiveikkuutta, jospa tämä olisi meidän kierto :Two-hearts: :Two-hearts:

Onkos eka neuvola yleensä rv8? Ja ne verikokeet rv9? Mietin koska soittelisin neuvolaan, haluaisin nyt ainakin pari viikkoo katsoo alkaako vuoto yms ja varata sitten esim rv6-7 neuvola-aikaa. Nyt vasta ehkä rv 3+4-3+6.

Takaisin