Yleinen keskustelu

Onko teitä alkanu mietityttää kumpaa sukupuolta mahtaa tulla?
Meillä ennestään vain poikia ja nyt jännittää et jatkuuko sama suora 🙈tarviikohan tää sit ihan oman keskustelun 😄
Tästä salaisella puolella jo pitkä ketju! :Winking Face: Nyt kovasti viestejä naputtelemaan niin pääset pian liittymään mukaan.

Tottakai sukupuoli mietityttää. Minulla on jo 3 tyttöä ja 3 poikaa. Nyt toivoisin tyttöä niin se olisi sujuva kaveri neiti nuorimmaiselleni. Mutta oikeastihan kumpi vaan on tervetullut. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Tästä salaisella puolella jo pitkä ketju! :Winking Face: Nyt kovasti viestejä naputtelemaan niin pääset pian liittymään mukaan.

Tottakai sukupuoli mietityttää. Minulla on jo 3 tyttöä ja 3 poikaa. Nyt toivoisin tyttöä niin se olisi sujuva kaveri neiti nuorimmaiselleni. Mutta oikeastihan kumpi vaan on tervetullut. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Mielenkiintoinen ketju siellä! Täytyypä itsekin naputella viestejä, että pääsee mukaan. 🤭

Pitää yrittää kovemmin näpytellä😆

Onko muuten muut menossa nyt viikonloppuna lapsimessuille? 😊 itse menen tyttären kanssa ja mietinkin miten saan katseltua kaikkia vauvatavaroita ilman, että hän ihmettelee 🤭

Oon menossa koiran kanssa pentunäyttelyyn joka on lemmikkimessujen yhteydessö, vähän houkuttaisi köydä lapsipuolella pyörähtämässä, mutta en tiedä miten selittäisin mukaan lähtevälle kaverille 🤭

Oon menossa koiran kanssa pentunäyttelyyn joka on lemmikkimessujen yhteydessö, vähän houkuttaisi köydä lapsipuolella pyörähtämässä, mutta en tiedä miten selittäisin mukaan lähtevälle kaverille 🤭
Nojoo totta voi olla vähän hankala keksiä selitys🤭 katoinkin sun kuvaa ja ihania koiria sulla! 🥰

Onko muuten muut menossa nyt viikonloppuna lapsimessuille? 😊 itse menen tyttären kanssa ja mietinkin miten saan katseltua kaikkia vauvatavaroita ilman, että hän ihmettelee 🤭
Kiinnostaisi kyllä mennä, jos olisi lähempänä! Mukavia messuja heille, jotka pääsevät! 😊

Mä jotenkin luotan tähän raskauteen, etten varmaa tällä kertaa hanki dopleria. Sen sijaa haaveilen kovasti Bugaboon Donkey duo 6:sta. Muutenkin haluisin vaan jo ostaa kaikkia vauvatavaroita mitä viimeeksi jäi hommaamatta 🙈 nyt kun muutettiin toiseen kuntaan ja täällä sairaalat lähempänä niin ajattelin taas jos voin luovuttaa maitoa ja tähänkin tarvii kunnon pumput. Viimeeksi vedin manuaalisilla ja olihan siinä hommaa.
Täällä myös jo mielessä rattaat. 🤭 Kuopus vielä sen verran pieni, että tulee luultavasti vaihdettua tuplarattaisiin nykyiset rattaat.

mä odotan myös innolla julkistusta! Toki en oo vielä varma otanko pakkauksen vai rahana😊 ne makuupussit on aina tosi söpöjä, et sen vois toki ostaa sit joltain jos en pakkausta ota.

Odottaako muuten muut vuoden 2026 äitiyspakkauksen julkistusta? 🤭
Mä odotan kans et näkisi onko nyt kasvanut kuinka paljon :) mä oon ottanut vain 2015 vuoden pakkauksen, että sillee vois olla kiva ottaa uudelleen. Toki pitäis nyt nähdä minkälainen sisältö ollaan saatu. Tästä on vaan tosi vähän tietoa, että mikä tän uuden pakkauksen tilanne on

Rahana varmaan täälläkin otetaan, paitsi jos pakkaus on niin söpö että valitaan mielummin se. 😄 Tavaraa on kahden jäljiltä niin hyvin että todennäköisemmin valitaan raha, sillä saa kuitattua turvakaukalon.

Takaisin