Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä on sen verran jonoja neuvolaan että varasin heti ku plussasin.Mä en oo vielä ollut yhteydessä neuvolaan, tavallaan tuntii, ettei olis kiire vielä (tänään 5+0) mutta toisaalta sit tekee mieli jo laittaa asiaa etenemään. Ehkä huomenna oon yhteydessä![]()
Käytiin esikoisen raskaudessa just tuolla merioulun neuvolassa. Katsoin että Ouluun oli tullut joku uusikin paikka, jossa lääkärin ultran saisi 120€, mutta ajat oli maanantaisin joka taas on meille hankalin päivä niin voisi miettiä tuota merioulun neuvolaa taasen.Olen vähän kahden vaiheilla. Aikaisemmin olen saanut alkuraskauden ultran neuvolan toimesta (terkka osasi just sen tärkeimmän eli tarkistaa et syke löytyy), mutta nyt neuvola on vaihtunut muuton myötä. Mietin et varaisinko silti ekan käynnin vanhaan neuvolaani ja ajaisin sinne vaikka kilometrejä tulisikin. Toinen vaihtoehto olisi käydä sitten Oulussa varhaisultrassa, Merioulun neuvolassa sellaisen saisi kohtuulliseen hintaankin 83€. Mutta toisaalta, varhaisraskauden ultra kertoo vain sen hetken tilanteen, ja toki sen sykkeen ja että alkio on oikeassa paikassa, ja viikot. Ja tällä perhekoolla olisi tuolle n. 100€ investoinneille muutakin käyttöä.
Sama täällä, pelkäsin että pitäisi matkustaa hevon kuuseen.Meillä on sen verran jonoja neuvolaan että varasin heti ku plussasin.![]()
Eikö tuo ole ihan normaali tulos? Oon ymmärtänyt että digitesti voi näyttää vielä 2-3 tai sitten jo sen 3+ noilla viikoilla, riippuu miten hCG on noussut kiinnittymisestäTein tänään vielä clearbluen viikkonäytöllisen testin, joka näytti 2-3. Menkkojen mukaan olis kuitenkin 5+0. No, eiköhän ultra sen aikanaan sitten kerro mikä on totuus. Toivois vaan et olis jo vähän pidemmällä et näkis uusiutuuko hyperemeesi.![]()
Haha, joo hirvee aivopieruEikö tuo ole ihan normaali tulos? Oon ymmärtänyt että digitesti voi näyttää vielä 2-3 tai sitten jo sen 3+ noilla viikoilla, riippuu miten hCG on noussut kiinnittymisestä![]()
Näitä sattuuHaha, joo hirvee aivopierueli siis ihan sopivat yhteen, hedelmöittymisestä 2-3 eli raskausviikko on n.5. Pitäsköhän nukkua enemmän
![]()
Heti plussasta alko paha olo ja viikolta 5 eteenpäin olin jo sänkypotilas seuraavat 5 kuukauttaNäitä sattuu
Mielenkiinnosta kysyn, koska sulla alkoi hypermeesi? Mulla alkoi huutoyrjöäminen muistaakseni 5+4. Odotan sitä hetkeä myös hieman kauhun sekaisin fiiliksin.
Ois vielä 8 viestiä tän jälkeen laitettava että maaginen 30 tulisi täyteen! Parasta olla sit hyvät salaiset jututJa miten sain tän testi-viestin nyt tähän ketjuun. Väärin meni, eikä ollut todellakaan tarkoitus.en taida silti poistaa tota viestiä.
PS. Salainen ryhmä on auki![]()
Ja sä oot sanonut noi viikot jo täällä.. mä muistin sen vasta nyt, kun luin vastauksenHeti plussasta alko paha olo ja viikolta 5 eteenpäin olin jo sänkypotilas seuraavat 5 kuukauttaihan kammottavaa aikaa, sen takia tässä näitä viikkoja nyt tuijottelee, että käykö samalla tavalla. Toistaseksi ei hyperemeesiä näkyvillä. Vaikka toki se voi tulla missä vaiheessa vaan, mutta suurempi todennäköisyys kuitenkin on tässä alussa.
Mistä voi tarkistaa omien viestien määrän ryhmään? Jostain tuolta haun kautta, mutta oon ihan käsi käyttämään sitä![]()