Yleinen keskustelu

@summerlemon ja @Mytty ainakaan Helsingissä ei saa ei sitten millään. Mä raskauduin aikanaan heti ekasta ovulaatiosta synnytyksen jälkeen eikä laskettua aikaa pystynyt määrittämään melkoista tai mistään muustakaan mutta silti eka ultra oli se np jossa laskettu aika määritettiin. Jos se ois heittänyt paljon niin en tiedä miten sit ois edetty. Nyt mulla on se tilanne että isosta vatsan alueen avoleikkauksesta on aikaa 6 kk 17 päivää niin ajattelin silti kysyä sitä ylimääräistä ultraa tässä vaiheessa.

Ainakin hoitoalkuisiin kuuluu aina varhaisultra julkisella. Sitten varmaan isommissa kaupungeissa saa ultran neuvolan yhteydessä riippuen onko paikassa ultrauslaite 🤔

Mä oon kuullut itse asiassa juuri päinvastaista, että pienemmillä paikkakunnilla saattaa olla laitteet neuvolassa ja saattavat ultrata ekstrana👀

@hosulijasosuli Muistan toisen lapsen kohdalla, että ekassa neuvolassa jo kätilö ultrasi 😍 Siellä oli sellainen virallisesta käytöstä poistettu antiikkinen ultra, mutta kuitenkin! Oispa vieläkin!

Laskurin mukaan nyt 4+1. Jänskättää tosi paljon! Ei oikein vielä uskalla kertoa tuttaville. Onneksi tänne saa purkaa tuntoja ⭐

Takaisin