Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos, pitääpä siis alkaa tykittää tänne viestejä salaista ryhmää varten!Joo, siellä voi jutella vähän avoimemmin kaikesta kun kaikki ei pääse lukemaan niitä viestejä. Ja sitten saa myös tuohon nimen viereen "Marraskuiset 2026"
Varhaisultraan kannattaa mennä 7+0 viikkojen jälkeen, jotta varmasti näkee että pikkuisen sydän on lähtenyt lyömään. Jos työterveyteen pääset katsomaan, niin ehdottomasti. Yksityisellä hinta on todella suolainen![]()
Ei muutakuin kaikkiin ketjuihin kirjoitat jotain. Tuo 30 viestiä tulee silloin kumman nopeasti täyteenKiitos, pitääpä siis alkaa tykittää tänne viestejä salaista ryhmää varten!Ja ehkä mä sitten jaksan odotella VU:n kanssa, kun vaan reilu viikko tuosta 7+0.
![]()
Meillä mies kuittaili nuista testien teosta kun tein niitä siihen asti että sain tasavahvat viivat ja viikkonäytölliseen sen +3Vaikka tuo uusi mittaus olisi ihan mukava, en aio sitä itse kustantaa. Meillä mies on sitä mieltä että oon ihan liian hysteerinen jo pelkkien raskaustestien tekemisessäkun tosiaan tein 6 päivää peräkkäin testejä seuratakseni viivan kehittymistä ja hänen mielestään ois pitäny tehdä vaan yksi ja jättää se siihen. Eilen kaupassa kun ostin viikkonäytöllisen testin pahan päivän varalle niin siitäkin hän ajatteli että ihan turhaa, niin kontrolliverikokeesta maksaminen ois sitten varmasti hänen mielestään sulaa hulluutta
Aattelin tehdä ens viikon alussa taas perinteisen liuskatestin, ehkä muutamaa merkkiä niin siitä sitten voi jo ehkä vähän päätellä nouseeko se vai ei.
Onneksi eräs käyttäjä tuli juuri IVF/ICSI keskusteluun kertomaan että hänellä raskaus jatkui normaalisti vaikka arvot oli samankaltaiset alussa![]()
Edellisessä raskaudessa tein myös testejä kunnes tuli ainakin noin tasavahvat viivat. Tänään haen vielä kerran samoja testejä millä oonkin testaillut ja katon viivojen kehittymistä.Meillä mies kuittaili nuista testien teosta kun tein niitä siihen asti että sain tasavahvat viivat ja viikkonäytölliseen sen +3. Mutta omaa mieltä rauhoitti nähdä että raskaus etenee. Tai ainakin hormonitasot nousee.
Varhaisultrista tuli mieleen että kannattaa googlailla isompia lähikaupunkeja myös niiden suhteen, täällä meilläpäin hintahaitari oli 280-83e. Me päätettiin ottaa tuo kätilön tekemä uä, joka tosiaan maksaa 83e.
Mä kävin viimeraskaudessa varhaisultrassa 8+, ja sit siellä ei ollutkaan ketään. Aika pitkään oli ehtinyt elää "uskossa", ja harmitti menetetty aika. Tällä kertaa mennään jo heti 6+5, kun syke jo varmasti näkyy jos on näkyäkseen. Eihän sekään tietenkään takaa mitään, joten sinänsä se on ihan sama.Onko parhaat keskustelut siis salaisessa ryhmässä?
Mä sain varhaisultran (julkiselle) viikolle 8+4 mutta tuntuu vaikeelta odottaa niin pitkään. Mulla ois mahdollisuus mennä työterveyteen gynelle, niin osaako kokeneemmat sanoa onko järkeä mennä jo pari viikkoa aikaisemmin kattomaan onko tyyppi oikeessa paikassa? Mun eka raskaus ikinä, joten kaikki on tosi uutta.
Niin mustakin tuntuu että rauhoitti nähdä kun viiva vahvistuu. Tänään en testannut kun kuitenkin oli eilen se verikoe ja heti iskee epäilys mieleen että mihin suuntaan se viiva ois liikkunuMeillä mies kuittaili nuista testien teosta kun tein niitä siihen asti että sain tasavahvat viivat ja viikkonäytölliseen sen +3. Mutta omaa mieltä rauhoitti nähdä että raskaus etenee. Tai ainakin hormonitasot nousee.
Varhaisultrista tuli mieleen että kannattaa googlailla isompia lähikaupunkeja myös niiden suhteen, täällä meilläpäin hintahaitari oli 280-83e. Me päätettiin ottaa tuo kätilön tekemä uä, joka tosiaan maksaa 83e.
Voi eiMä kävin viimeraskaudessa varhaisultrassa 8+, ja sit siellä ei ollutkaan ketään. Aika pitkään oli ehtinyt elää "uskossa", ja harmitti menetetty aika. Tällä kertaa mennään jo heti 6+5, kun syke jo varmasti näkyy jos on näkyäkseen. Eihän sekään tietenkään takaa mitään, joten sinänsä se on ihan sama.Mutta oma mielenterveys ei kyllä kestä enää pidempään.
Ei siis ehkä järkeä, mutta joskus välttämätöntä.![]()
Mulle sanottiin Perhe-Artella, että 6+3 alkaen näkyy kyllä syke.Voi eiTätä mä kyllä mietin, että oisko pitänyt käydä jo viikolla 6 vaikka sykettä ei vielä näkyis, mutta tietäis edes onko siellä ketään..
Mulla kanssa todella epäuskonen olo edelleen.Ja toivon vaan että aika menisi eteenpäin nopeesti nää ekat kuukaudet, kun kaikki juilinnat vatsassa aiheuttaa pienen paniikin että nytkö se on menoa
![]()
Niinpä!No hei tämäpä! Jotenkin kun ei tavallaan edes sisäistä että raskaana ollaan, niin kaikki kolotukset lietsoo paniikkia.Mullakin tää on jo kolmas raskaus, mutta aivan yhtä levotonta kiitos oman mielen.
![]()
Niinpä!Ja varsinkin kun kokoajan lukee palstoilta km kokemuksia, niin alkaa tuntua että sehän on tosi yleistä ja miten tässä voi edes hyvin käydä.. Mutta eipä se auta kun yrittää mennä päivä kerrallaan.
![]()