Joo tää se on vaikeinta tässä odottelussa, pitää vaan malttaa.. vaikka päivätkin tässä vaiheessa tuntuu matelevan niin hitaasti.Joo jep, ymmärrän kyllä kans hyvin! Mulla on itsellä melko tuore keskeytynyt keskenmeno taustalla marraskuussa, se selvisi juurikin tuossa ekassa julkisen nt-ultrassa rv 12+5. Syke oli loppunut jo rv 8+4. Silloin mietin, että voi kun oltaisiin käyty, niin en olisi kantanutt kuollutta unelmaa sisällä neljää viikkoa – ja toisaalta jos oltaisiin käyty vaikkapa just rv 8+3 siellä varhaisultrassa omalla rahalla, olis tilanne ollut todnäk täysin sama. Luulen, että siksi jätetään nytkin väliin, vaikka tuntuukin helevetin pitkältä ajalta odotellaMutta tunnen itteni ja tiedän, että se varhaisultra ei saa mun pelkoja ja stressiä katoamaan, niin säästänpä rahat sitten just muihin juttuihin, tai vaikka kukkiin ja suklaaseen itselleni!
Tsemppiä odotukseen
Mutta tunnen itteni ja tiedän, että se varhaisultra ei saa mun pelkoja ja stressiä katoamaan, niin säästänpä rahat sitten just muihin juttuihin, tai vaikka kukkiin ja suklaaseen itselleni!