Yleinen keskustelu

Täällä kans alkanu farkut puristamaan. Äitiyshousut jo käytössä. Jännityksellä odotan varhaisultraa. Ei oo tohtinu vielä uusia housuja lähteä ostamaan. Onneksi esikoisen odotusajalta muutamat käyttökelpoiset housut jäljellä

@Milagro , mullakin raskausvaatteita esikoisesta jäljellä, mutta ne ei oo ajankohtaisia pitkään aikaan kun ne on ihan isolle mahalle tarkoitettuja. Ehkä raskaussukkikset ja -alkkarit löytävät tiensä päälle aika pian.

Mun vatta nyt sen kokone mitä viime raskaudes oli viikolla 12😂 Ihan hirvee turvotus! Toki mulle jäi 8 kiloa ekan raskauden jälkeen🙈

Hei kaikki, täällä 36v odottaja ja kaksi kertaa raskaana olleena ihmettelen nykyisiä oireita.. orgasmin jälkeen kohtu ja munasarjat jäävät jomottamaan koko päiväksi ja ilmeisesti limakalvoilta vuotaa hieman verta. Käytiin jo kerran ultrassa tämän vuoksi ja kaikki oli ok, mutta nyt tapahtui uudelleen. Onko muilla ollut tämmöistä ja onko helpottanut jossain kohtaa? Ahdistaa jo valmiiksi 9kk seksittömyys... 😅😶‍🌫️

@Heka2026 hei joo! Viime raskauden alussa orgasmin jälkeen jäi tosiaan voimakkaita tuntemuksia (Ei limakalvoihin vaan alavatsalle) Ei sellaista kipua että se olisi valvottanut, mutta muistan kiinnittäneeni huomiota

Ehkä raskaussukkikset ja -alkkarit löytävät tiensä päälle aika pian.
Mä oon käyttänyt ns. äitiyspikkareita koko ajan sen jälkeen kun oli pakko tehdä niitä viime syksyn odotuksen alussa. Normi alkkarit alkoi yllättävän nopeasti ahdistaa, mitä en kyllä esikoisesta yhtään muista. 😅

Takaisin