Yleinen keskustelu

Tervetuloa ja onnea jo tässä vaiheessa, vaikka varuillasi oletkin 😊 Sama toki täälläkin, vaikka testi oli paljon tummempi kuin kummassakaan epäonnistuneessa. Onko sulla millaisia oireita?

Täällä myös toinen, jolla ei tosiaan ole tasavahvat viivat heti Dpo12 😅 En siis silloin ole nyt testannut, mutta tiedänpä vaan ennestään.

Mulla alkoi lievät oireet jo Dpo7, niin luulen että alkio on kiinnittynyt Dpo6 jo. Mulla tämä on viides raskaus. Kaksi tyhjennystä takana 2020 ja 09/25. Molemmissa ollut jo alusta lähtien olo, että jotakin on vialla ja testit eivät vahvistuneet kuten onnistuneissa. Nyt ei samanlaista oloa ainakaan vielä ole. Aika näyttää onko intuitio väärässä 😊 Elämä on hektistä muutenkin, niin nyt en vaan jaksa miettiä asiaa yhtä paljon ja rauhoituin toistaiseksi, kun oli oikein hyvän vahvuinen testi Dpo17. Kaikki toki mahdollista.
Mulla on tämä sama kokemus keskenmenojen kanssa. Jotenkin se ajatus on alusta asti ollut epävarma. Nyt sellaista ei ole ollenkaan, vaan jotenkin luotto tosi vahva. Toivon kyllä niin, että tämä tunne on nyt oikea ja lokakuussa vauva sylissä. Nyt syksyllä siis ar-ultran jälkeenkin, vaikka syke löytyi, niin oli tunne että ei voi pitää paikkaansa. Miehellekin sanoin, että mä en luota tähän kuitenkaan, että ei puhuta eteenpäin. Ja oikeassa olin. Nyt ei ole edes sellaista tunnetta, että olisi pakko salailla. Toki muutama läheinen ystävä vasta tietää ja hetki pidetään kyllä vielä salassa.

Oireita ei oikeastaan ole mitään. Jotakin pientä nippailua mahassa ja jäätävä turvotus, mutta ei muuta. Pahoinvointia mulla on yleensä ollut, nyt se vielä loistaa poissaolollaan. Vähän kyllä tänään illalla alkoi ällöttää, kun ruokaväli venähti. Olisin kyllä niin iloinen, jos se kestokrapula jäisikin nyt tulematta. 😂

Ultraan reilu pari viikkoa. Ensi la olisi yksityisellä aikoja, jolla käytiin toteamassa edellinen keskeytyminen. Vähän tekisi mieli käydä, mutta toisaalta ei sinne sairaalankaan nyt oikeasti mikään pitkä ole. Ja sitten jo pitäisi näkyä muutakin kuin vain möykky.

5+4

@Mamiii @R1mpukka Otan osaa keskenmenoista.

Oon paljon miettinyt tätä intuitio asiaa ja yrittänyt mutustella omaa fiilistä. Huomaan ainakin että olen paljon tietoisempi kaikesta mitä esikoisen raskaudessa ja sillon ei osannut samalla tavalla pelätä kaikkea mahdollista.

Mulla on ollut tosi epävarma olo koko raskaudesta, mutta lopulta pääsin siihen ajatusmalliin, että päiväkerrallaan ja kaikki menee todennäköisesti hyvin. Että harmittaa sitten myöhemmin jos ei nyt asiasta jaksa iloita. Toki olin myös jossain kohtaa varma, että nyt tulee kaksoset :D. Eilisen vuoto toki säikäytti aika paljon, mutta mitä netistä luin niin tuollainen yksittäinen holahdus ilman kipuja on tuskin kauhean vaarallinen.

Esikoisesesta ei mitään intuitio muistoja, muuta kuin sukupuolesta ja tämän lisäksi muistan vaan sen kuinka ällötti kertoa ihmiselle että on raskaana koska se tuntui samalta kuin olisi kertonut että ollaan pantu puolison kanssa. 😂

Ihan tällee asiasta kolmanteen ni mulla ollu aiemmilla lapsilla lasketut ajat menkoista laskettuna aina 10 päivä 🙈 oli 10.3(syntyi 13.3), 10.8(syntyi 16.8), 10.7(syntyi 12.7) ja 10.12(syntyi 17.12). Ja sillä keskenmenneellä oli 10.4. Tämä raskaus poikkeaa, koska laskettu aika on 4.10 😅

Ihan tällee asiasta kolmanteen ni mulla ollu aiemmilla lapsilla lasketut ajat menkoista laskettuna aina 10 päivä 🙈 oli 10.3(syntyi 13.3), 10.8(syntyi 16.8), 10.7(syntyi 12.7) ja 10.12(syntyi 17.12). Ja sillä keskenmenneellä oli 10.4. Tämä raskaus poikkeaa, koska laskettu aika on 4.10 😅
Ehkä tässä tapauksessa syntyy sitten 10.10 😂😂

Mulla on la just 10.10!

Onpa melkoinen tarkkuus ☺️ Miten voi olla 😂

Mulla oli kolmessa raskaudessa laskettu aika sunnuntaina, myös siinä kesken menneessä. Nyt syksyllä tärpänneessä olisi ollut tiistaipäivänä laskettu aika kuten myös tässä nykyisessä 😅 Että oon siirtynyt sunnuntaista tiistaihin.

En oo aiemmin uskaltanut listata itseäni sinne kun en oo ollut varma mille päivälle listaan, nyt oli pakko. Hassua olla näin alusta alkaen mukana. Esikoisesta olin ihan häntäpäässä kun loppukuussa oli laskettu.
Jep! Ja vaikka "tietäiskin", niin silti osalla muuttuu laskettu ultrassa kuitenkin.. sitten vaan muokkaillaan.
Mua taas vähän pelottaa että tungin sinne turhaan, jos tää meneekin kesken ja sit joudun poistumaan häntä koipien välissä. Ihan typeriä ajatuksia, en mä muistakaan ihmisistä noin inhottavasti ajattele jos joutuukin poistumaan, et ois jotenkin noloa, niin turha sitä itseäkään on tollasilla ajatuksilla kiusata. 🫣

Jep! Ja vaikka "tietäiskin", niin silti osalla muuttuu laskettu ultrassa kuitenkin.. sitten vaan muokkaillaan.
Mua taas vähän pelottaa että tungin sinne turhaan, jos tää meneekin kesken ja sit joudun poistumaan häntä koipien välissä. Ihan typeriä ajatuksia, en mä muistakaan ihmisistä noin inhottavasti ajattele jos joutuukin poistumaan, et ois jotenkin noloa, niin turha sitä itseäkään on tollasilla ajatuksilla kiusata. 🫣
Jaan kyllä samat fiilikset. Itseään kohtaan on aina paljon kriittisempi ja julmempi.

Hyvin sanottu!

Mullakin tavallaan ihan sama tunne, mutta en mahda itselleni mitään nyt tän hössötyksen ja innostuksen kanssa 😅 Tää listautuuko vai ei, ei kuitenkaan lopputulosta muuta meistä kellään.

Onpa melkoinen tarkkuus ☺️ Miten voi olla 😂

Mulla oli kolmessa raskaudessa laskettu aika sunnuntaina, myös siinä kesken menneessä. Nyt syksyllä tärpänneessä olisi ollut tiistaipäivänä laskettu aika kuten myös tässä nykyisessä 😅 Että oon siirtynyt sunnuntaista tiistaihin.
Miten lapset syntyivät? Minä päivinä? Mulla on eka syntyny torstaina, toka tiistaina, kolmas sunnuntaina ja neljäs tiistaina. Mulla on molemmat tytöt syntyny tiistaina😍 tällä olis kans sunnuntaina laskettu tai ainaki toi 4.10 on sunnuntai 🤭

Miten lapset syntyivät? Minä päivinä? Mulla on eka syntyny torstaina, toka tiistaina, kolmas sunnuntaina ja neljäs tiistaina. Mulla on molemmat tytöt syntyny tiistaina😍 tällä olis kans sunnuntaina laskettu tai ainaki toi 4.10 on sunnuntai 🤭
Toinen syntyi juuri laskettuna päivänä sunnuntaina ja toinen myrkytyksen vuoksi ennenaikaisesti ja maanantaina. Tosin ei montaa tuntia maanantain puolella 😅 Ois tullut sunnuntaina, jos ois hieman aiemmin sinä päivänä käynnistetty. Homma oli nopeasti paketissa.

Hassuja kaavoja näissäkin voi olla.

Muokattu viimeksi:
Takaisin