Reilu 50 viestiä salaiseen ryhmään.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Just katoin samaa! Ei kauaa enää.Reilu 50 viestiä salaiseen ryhmään..![]()
Mulla on tämä sama kokemus keskenmenojen kanssa. Jotenkin se ajatus on alusta asti ollut epävarma. Nyt sellaista ei ole ollenkaan, vaan jotenkin luotto tosi vahva. Toivon kyllä niin, että tämä tunne on nyt oikea ja lokakuussa vauva sylissä. Nyt syksyllä siis ar-ultran jälkeenkin, vaikka syke löytyi, niin oli tunne että ei voi pitää paikkaansa. Miehellekin sanoin, että mä en luota tähän kuitenkaan, että ei puhuta eteenpäin. Ja oikeassa olin. Nyt ei ole edes sellaista tunnetta, että olisi pakko salailla. Toki muutama läheinen ystävä vasta tietää ja hetki pidetään kyllä vielä salassa.Tervetuloa ja onnea jo tässä vaiheessa, vaikka varuillasi oletkinSama toki täälläkin, vaikka testi oli paljon tummempi kuin kummassakaan epäonnistuneessa. Onko sulla millaisia oireita?
Täällä myös toinen, jolla ei tosiaan ole tasavahvat viivat heti Dpo12En siis silloin ole nyt testannut, mutta tiedänpä vaan ennestään.
Mulla alkoi lievät oireet jo Dpo7, niin luulen että alkio on kiinnittynyt Dpo6 jo. Mulla tämä on viides raskaus. Kaksi tyhjennystä takana 2020 ja 09/25. Molemmissa ollut jo alusta lähtien olo, että jotakin on vialla ja testit eivät vahvistuneet kuten onnistuneissa. Nyt ei samanlaista oloa ainakaan vielä ole. Aika näyttää onko intuitio väärässäElämä on hektistä muutenkin, niin nyt en vaan jaksa miettiä asiaa yhtä paljon ja rauhoituin toistaiseksi, kun oli oikein hyvän vahvuinen testi Dpo17. Kaikki toki mahdollista.
Jep, nyt vaan porukkaa salaiselle puolelle mukaan!Nyt on hei 500 viestiä rikki!!![]()
Sinne vaan pyyntöäNyt on hei 500 viestiä rikki!!![]()
Ehkä tässä tapauksessa syntyy sitten 10.10Ihan tällee asiasta kolmanteen ni mulla ollu aiemmilla lapsilla lasketut ajat menkoista laskettuna aina 10 päiväoli 10.3(syntyi 13.3), 10.8(syntyi 16.8), 10.7(syntyi 12.7) ja 10.12(syntyi 17.12). Ja sillä keskenmenneellä oli 10.4. Tämä raskaus poikkeaa, koska laskettu aika on 4.10
![]()
En oo aiemmin uskaltanut listata itseäni sinne kun en oo ollut varma mille päivälle listaan, nyt oli pakko. Hassua olla näin alusta alkaen mukana. Esikoisesta olin ihan häntäpäässä kun loppukuussa oli laskettu.Jep, nyt vaan porukkaa salaiselle puolelle mukaan!![]()
Ihan tällee asiasta kolmanteen ni mulla ollu aiemmilla lapsilla lasketut ajat menkoista laskettuna aina 10 päiväoli 10.3(syntyi 13.3), 10.8(syntyi 16.8), 10.7(syntyi 12.7) ja 10.12(syntyi 17.12). Ja sillä keskenmenneellä oli 10.4. Tämä raskaus poikkeaa, koska laskettu aika on 4.10
![]()
Jep! Ja vaikka "tietäiskin", niin silti osalla muuttuu laskettu ultrassa kuitenkin.. sitten vaan muokkaillaan.En oo aiemmin uskaltanut listata itseäni sinne kun en oo ollut varma mille päivälle listaan, nyt oli pakko. Hassua olla näin alusta alkaen mukana. Esikoisesta olin ihan häntäpäässä kun loppukuussa oli laskettu.
Jaan kyllä samat fiilikset. Itseään kohtaan on aina paljon kriittisempi ja julmempi.Jep! Ja vaikka "tietäiskin", niin silti osalla muuttuu laskettu ultrassa kuitenkin.. sitten vaan muokkaillaan.
Mua taas vähän pelottaa että tungin sinne turhaan, jos tää meneekin kesken ja sit joudun poistumaan häntä koipien välissä. Ihan typeriä ajatuksia, en mä muistakaan ihmisistä noin inhottavasti ajattele jos joutuukin poistumaan, et ois jotenkin noloa, niin turha sitä itseäkään on tollasilla ajatuksilla kiusata.![]()
Hyvin sanottu!Jep! Ja vaikka "tietäiskin", niin silti osalla muuttuu laskettu ultrassa kuitenkin.. sitten vaan muokkaillaan.
Mua taas vähän pelottaa että tungin sinne turhaan, jos tää meneekin kesken ja sit joudun poistumaan häntä koipien välissä. Ihan typeriä ajatuksia, en mä muistakaan ihmisistä noin inhottavasti ajattele jos joutuukin poistumaan, et ois jotenkin noloa, niin turha sitä itseäkään on tollasilla ajatuksilla kiusata.![]()
Jep! Ja vaikka "tietäiskin", niin silti osalla muuttuu laskettu ultrassa kuitenkin.. sitten vaan muokkaillaan.
Mä olin toukokuisissa aivan kuun viimeisissä päivissä ja silti synnytin huhtikuun lopuilla raskausmyrkytyksen takia varmaan ensimmäisten joukossaMäkin olin esikoisesta ihan loppupäässä, kun LA oli 24.10. Nyt sitten keskivaiheilla, kun LA 12.10., hauskempaa näin päin![]()
Miten lapset syntyivät? Minä päivinä? Mulla on eka syntyny torstaina, toka tiistaina, kolmas sunnuntaina ja neljäs tiistaina. Mulla on molemmat tytöt syntyny tiistainaOnpa melkoinen tarkkuusMiten voi olla
Mulla oli kolmessa raskaudessa laskettu aika sunnuntaina, myös siinä kesken menneessä. Nyt syksyllä tärpänneessä olisi ollut tiistaipäivänä laskettu aika kuten myös tässä nykyisessäEttä oon siirtynyt sunnuntaista tiistaihin.
Toinen syntyi juuri laskettuna päivänä sunnuntaina ja toinen myrkytyksen vuoksi ennenaikaisesti ja maanantaina. Tosin ei montaa tuntia maanantain puolellaMiten lapset syntyivät? Minä päivinä? Mulla on eka syntyny torstaina, toka tiistaina, kolmas sunnuntaina ja neljäs tiistaina. Mulla on molemmat tytöt syntyny tiistainatällä olis kans sunnuntaina laskettu tai ainaki toi 4.10 on sunnuntai
![]()