Yleinen keskustelu

Onks muut alkaneet esikasvattelemaan? Tässäkin tarkkuus ilmeisen tärkeetä ettei pöpöjä mee mullasta suuhun..

Onks muut alkaneet esikasvattelemaan? Tässäkin tarkkuus ilmeisen tärkeetä ettei pöpöjä mee mullasta suuhun..
Tarkoitus olisi tänä viikonloppuna mutta tämän päivän energiat on jo käytetty, ja huomenna tulee illalla yövieraita joten saa nähdä mitä tapahtuu. Ehkä sit viimeistään seuraavana!

Jep, alkaa olla kaikki paitsi kurpitsat ja melonit itämässä. 😄 Ja kasvimaan raivaus ja rakentaminen on kovassa vauhdissa. Koitan tehdä 60-90 min päivässä edes jotain pihalla niin saa etenemään.

Osan oon jo ehtinyt laittamaan, tarkoitus ois piakkoin laittaa loputkin. 🌱😍 täällä pohjoisessa maa vielä ihan lumen peitossa niin en vielä ulos oo päässyt möyrimään ja muokkaamaan😊

minkälaisii oireit teillä on tai onko ollenkaa😀mulla oli todella paha pahoinvointi kesti viikko 12 asti ja sen jälkee ei oikee oo ollu mitää ja oon nyt 18+2 pienii potkui oon alkanu sillointällöin tuntemaan välil tuntuu ettå en olis enää raskaana ku kaikki oireet vaa hävis😀

Ei oo vielä ollenkaan ollut oireita, 19+3 nyt ja ainut oire on vauvan liikkeiden tunteminen kun maha vielä täysin piilossa 😊

Ei oo vielä ollenkaan ollut oireita, 19+3 nyt ja ainut oire on vauvan liikkeiden tunteminen kun maha vielä täysin piilossa 😊
Musta tuntuu että maha on pullahtanut (yleisen levähtäneisyyden keskeltä) esiin ihan vasta viime päivinä (nyt 17+2), varsinkaan turvotukseen yhdistettynä ei tunnu enää mahdolliselta peitellä. Ollaan viikko työkaverien/-ystävien kanssa joista kaikille ei oo kerrottu. Jos ei kerrotakaan vielä laajemmin, kiva myöhemmin kesällä (kun tuun viimeisilläni raskaana juuri ennen äitiyslomaa 'auttamaan' näitä kenttätöissä) skannata kuinka moni asiasta tietämätön huomasi tai epäili jo maaliskuussa.

Toki mun oudon spesifiset ravintolaruoka-kysymykset saattaa paljastaa jo aiemmin. "Niin oliko tää vuohenjuusto salaatissa varmasti kunnolla läpikotaisin kuumennettua?"

Muokattu viimeksi:
Musta tuntuu että maha on pullahtanut (yleisen levähtäneisyyden keskeltä) esiin ihan vasta viime päivinä (nyt 17+2), varsinkaan turvotukseen yhdistettynä ei tunnu enää mahdolliselta peitellä. Ollaan viikko työkaverien/-ystävien kanssa joista kaikille ei oo kerrottu. Jos ei kerrotakaan vielä laajemmin, kiva myöhemmin kesällä (kun tuun viimeisilläni raskaana juuri ennen äitiyslomaa 'auttamaan' näitä kenttätöissä) skannata kuinka moni asiasta tietämätön huomasi tai epäili jo maaliskuussa.
ihan kiva ku vatsa kasvaa mulla alko jo vatsan kasvu tos viikol 12 ku tää on mun toine raskaus. esikoisen kohdal mul alko vatsa kasvaa vast ku olin viikko 26😀

Takaisin