Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tarkoitus olisi tänä viikonloppuna mutta tämän päivän energiat on jo käytetty, ja huomenna tulee illalla yövieraita joten saa nähdä mitä tapahtuu. Ehkä sit viimeistään seuraavana!Onks muut alkaneet esikasvattelemaan? Tässäkin tarkkuus ilmeisen tärkeetä ettei pöpöjä mee mullasta suuhun..
Jep, alkaa olla kaikki paitsi kurpitsat ja melonit itämässä.Onks muut alkaneet esikasvattelemaan? Tässäkin tarkkuus ilmeisen tärkeetä ettei pöpöjä mee mullasta suuhun..
Musta tuntuu että maha on pullahtanut (yleisen levähtäneisyyden keskeltä) esiin ihan vasta viime päivinä (nyt 17+2), varsinkaan turvotukseen yhdistettynä ei tunnu enää mahdolliselta peitellä. Ollaan viikko työkaverien/-ystävien kanssa joista kaikille ei oo kerrottu. Jos ei kerrotakaan vielä laajemmin, kiva myöhemmin kesällä (kun tuun viimeisilläni raskaana juuri ennen äitiyslomaa 'auttamaan' näitä kenttätöissä) skannata kuinka moni asiasta tietämätön huomasi tai epäili jo maaliskuussa.Ei oo vielä ollenkaan ollut oireita, 19+3 nyt ja ainut oire on vauvan liikkeiden tunteminen kun maha vielä täysin piilossa![]()
ihan kiva ku vatsa kasvaa mulla alko jo vatsan kasvu tos viikol 12 ku tää on mun toine raskaus. esikoisen kohdal mul alko vatsa kasvaa vast ku olin viikko 26Musta tuntuu että maha on pullahtanut (yleisen levähtäneisyyden keskeltä) esiin ihan vasta viime päivinä (nyt 17+2), varsinkaan turvotukseen yhdistettynä ei tunnu enää mahdolliselta peitellä. Ollaan viikko työkaverien/-ystävien kanssa joista kaikille ei oo kerrottu. Jos ei kerrotakaan vielä laajemmin, kiva myöhemmin kesällä (kun tuun viimeisilläni raskaana juuri ennen äitiyslomaa 'auttamaan' näitä kenttätöissä) skannata kuinka moni asiasta tietämätön huomasi tai epäili jo maaliskuussa.