Tosi huonosti ainaki minäNt ultra torstaina ja mietin vaan et miten ihmiset kestää tätä jännitystä ja ahdistusta mitä epätietosuus aiheuttaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosi huonosti ainaki minäNt ultra torstaina ja mietin vaan et miten ihmiset kestää tätä jännitystä ja ahdistusta mitä epätietosuus aiheuttaa![]()
Heii miks on paha ultrakammo? Mulla on lääkärikammo noin ylipäätänsä mutta ei onneks ultrakammoa. Toki, en oo kyl ikinä käynykkään muutakun joskus gynelläTsemppiä odotukseen @Kiivi.lintu! Täällä vielä melkein 2 viikkoa ja alkaa jo kuumottelemaan
(Ja samalla, herättää lievää paniikkia kun ajattelee että nt on jo kahden viikon päästä. Terveisin pahasta ultrakammosta kärsivä, oon varmaan yksi niistä harvoista jotka ei halua mennä varhaisultraan ellei ole ihan pakko)
Tää onkin näin alkuun se kaikista vaikein ja ahdistavin asia. Epätietoisuus on ihan hirveetä. Tekis mieli puhua jo vauvasta ja leikitellä ajatuksella et sitten syksyllä kun... Mutta ei uskalla ennen kuin nt-ultrassa on käyty ja toivottavasti saatu hyviä uutisia. Viikko olisi vielä itselläkin sinniteltävänä..Nt ultra torstaina ja mietin vaan et miten ihmiset kestää tätä jännitystä ja ahdistusta mitä epätietosuus aiheuttaa![]()
En oo vielä koskaan saanut ultrasta raskauden takia käydessäni hyviä uutisia, mutta toivotaan kovasti että tähän saataisiin jossain vaiheessa korjaava kokemus. Onneksi sentään lääkärikokemusten suhteen menee toisin päin kuin sulla, juoksisin niiden juttusilla varmaan harva se päivä pikkuasioiden takia jos se ei maksaisi/veisi paljon aikaaHeii miks on paha ultrakammo? Mulla on lääkärikammo noin ylipäätänsä mutta ei onneks ultrakammoa. Toki, en oo kyl ikinä käynykkään muutakun joskus gynellä![]()