voisin siis yrittää saada ajan 23.12. alkaen (menkoista laskien 6+0). En kuitenkaan vielä halua varata, odottelen ainakin menkkojen väliinjääntiä.Rv 6+ suositus, jotta syke näkyisi.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
voisin siis yrittää saada ajan 23.12. alkaen (menkoista laskien 6+0). En kuitenkaan vielä halua varata, odottelen ainakin menkkojen väliinjääntiä.Rv 6+ suositus, jotta syke näkyisi.![]()
Itellä on nyt maanantaina ultra ja just silloin 6+0, jännityksellä odotan voisiko sykekin jo näkyä. Keskimmäisen kohdalla käytiin ultrassa ensin 6+1 perjantaina, jolloin ei sykettä näkynyt. Odoteltiin maanantaihin, jolloin siis 6+4 ja silloin näkyi.voisin siis yrittää saada ajan 23.12. alkaen (menkoista laskien 6+0). En kuitenkaan vielä halua varata, odottelen ainakin menkkojen väliinjääntiä.![]()
Mä meinasin kans ens viikolla soitella neuvolaan. Mä en halua sitä ensikäyntiä neuvolassa, koska oon siellä liian monesti käynyt ja sitten ei ole kuitenkaan raskaus kestänyt pidempään. Yritän saada itselleni sellaisen diilin neuvolassa tehtyä, että käyn vain labrassa antamassa tarvittavat näytteet ja sitten nt-ultran jälkeen varaisin ensimmäisen käynnin neuvolaan jos sellaiselle on vielä tarvetta.
Varhaisultraan päätin nyt kuitenkin kans mennä tammikuun alussa, jolloin olen rv 8+.
Juuri näin yritän saada puhuttua. Oon palaamassa tammikuussa töihin enkä siksikään haluaisi heti samantien olla töistä pois neuvolan takia, koska en halua paljastaa raskautta esihenkilölle vielä silloin. Mulla se ensikäynti osuisi siis juuri tammikuun toiselle viikolle hyvin todennäköisesti.Ensikäynnillä on varmaan "pakko" käydä jossain kohtaa. Ja se hyviksen esitietolomake on kans täytettävä, kysyin et tarviiko kun oon sen keväällä tehny viimeks.mut kannattaa kysyä, jos sen ensikäynnin sais hoidettua vaikka puhelimessa ja neuvolakortin hakis erikseen. Mulla neuvola vasta varhaisultran jälkeen.
Mä oon plussannut kolmessa raskaudessa dpo 9, kohdunulkoisessa raskaudessa vasta monta päivää myöhemmin. Eli onko se sitten 3+1?Millä rv:lla olette saaneet plussat tässä ja mahdollisissa aiemmissa raskaudessa?
Itse sain nyt menkoista laskien 3+3 (dpo 11) oikean plussan, mikä on tasan viikkoa aiemmin kuin esikoisesta. Silloin sai kitua melkein dpo 20 asti. Huomaa kyllä kuinka erilaisia voi raskaudet olla alusta asti, toivottavasti tämä on esimerkiksi pahoinvoinninkin osalta erilainen![]()
Riippuu milloin ovulaatio oli, jos se oli kp 13 kuten minulla niin sitten 3+1Mä oon plussannut kolmessa raskaudessa dpo 9, kohdunulkoisessa raskaudessa vasta monta päivää myöhemmin. Eli onko se sitten 3+1?![]()
Aivan joo. No tässä raskaudessa ovis tuli kp 12-13Riippuu milloin ovulaatio oli, jos se oli kp 13 kuten minulla niin sitten 3+1jos ovis oli vaikka kp 20 niin eikö se dpo 9 sitten olis kp 29 ja menkoista laskettuna rv 4+1
![]()
Plussasin rv 4+1 (dpo 15). Toki meillä tämä oli lisääntymislääketieteen yksikön määrittämä päivä jolloin testin sai tehdä, en tehnyt aiemmin vaikka mieli teki.Millä rv:lla olette saaneet plussat tässä ja mahdollisissa aiemmissa raskaudessa?
Itse sain nyt menkoista laskien 3+3 (dpo 11) oikean plussan, mikä on tasan viikkoa aiemmin kuin esikoisesta. Silloin sai kitua melkein dpo 20 asti. Huomaa kyllä kuinka erilaisia voi raskaudet olla alusta asti, toivottavasti tämä on esimerkiksi pahoinvoinninkin osalta erilainen![]()
Meidän kunnassa saa soittaa neuvolaan vasta, kun viikkoja on 6+. Ensimmäisellä kertaa soitin 5+ jotain ja sanoivat vaan, että soita myöhemmin uudestaan. Meillä on varhaisultra 6+3 niin se on varmasti ennen ensimmäistä neuvolakäyntiä. Minustakin tuntuisi ikävältä jutella neuvolassa 90 minuuttia raskaudesta jos ei tietäisi onko kaikki ok.
Toisaalta tietysti raskaus voi keskeytyä myöhemminkin niin en tiedä onko tässä ajattelelussa mitään järkeä. Mutta me kun ollaan saatu varhaisultrassa aina huonoja uutisia niin haluttaisiin sieltä hyviä uutisia ennen neuvolakäyntiä.
3+2 dpo 12 omien laskujen mukaan oviksestaMillä rv:lla olette saaneet plussat tässä ja mahdollisissa aiemmissa raskaudessa?
Dpo11, eka päivä kun testasin. Veikkaan, et etenki herkällä ois näkyny aiemminkin. Kemiallisissa/varhasessa keskenmenossa dpo11 varhainen testi näyttäny haamulaistaMillä rv:lla olette saaneet plussat tässä ja mahdollisissa aiemmissa raskaudessa?
@Pantis onnea plussastaja isot sympatiat aikaisemmista kkm:sta
Niin ikävää, että olet joutunut niitä kokemaan
Toivotaan että tämä pieni pysyisi mukana
Mä myös pohdin paljon tuota vu:n aikaa ja päätin siirtää sen 6+5 —> 7+2 juuri siksi, ettei tarvitsisi stressata jos tuossa varhaisemmassa ei sykettä löydy (vaikuttaa, että tää on kiinnittynyt myöhään). Mäkään en ole uskaltanut neuvolaan ilmoittautua. Tuntuisi jotenkin ikävältä sitten perua niitä aikoja jne. En sitten tiedä, et koska sinne uskaltaisi olla yhteydessä![]()